• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat we maar snel gaan eten, ik heb trek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tip voor wie in het rusthuis werkt: draag gesloten schoenen.


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zou het niet weten, want ik geloof dat ik dit gesprek al zo'n tachtig keer (onsuccesvol) heb gehad met mijn eigen moeder, maar damn, dat is een behoorlijk afschuwelijke situatie om in te zitten. Heel veel supportknuffels, in ieder geval, zowel voor jou als voorgenoemde ouder.



    Ik reageer echt bijna een dag later, maar dank je, en knuffels terug, want het klinkt alsof je die situatie iets te veel herkent. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ew serieus mijn maag slaat op hol. voelen vrouwen dit elke maand want in dat geval, props to you guys mijn buik doet pijn fml


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben echt zo freaking dood. Als ik nog een dag dit werk moet doen val ik letterlijk neer. Ik trek dit niet meer. Echt totaal niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga nu officieel cosplayen omg happy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Ik ga nu officieel cosplayen omg happy

    Ik ben ook bezig met een Sam Drake Cosplay :3

    Libertalia schreef:
    (...)
    Ik ben ook bezig met een Sam Drake Cosplay :3


    Ik zag het op Facebook (?) voorbij komen ja. Echt heel leuk!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    GA NIET IN DE STILTECOUPE ZITTEN ALS JE WILT PRATEN. urhgh


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet echt 0,0 van geldzaken??? Ik weet dat ik er goed voor sta, maar dat is voornamelijk omdat ik gewoon vrijwel nooit iets uitgeef (en thuis woon). Dat is niet echt een eeuwig houdbare strategie. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Female armour in games is the saddest and stupidest thing ever. Like, how would a metal bikini protect me in a battle?


    kindness is never a burden.

    Daveed schreef:
    Female armour in games is the saddest and stupidest thing ever. Like, how would a metal bikini protect me in a battle?


    Aesthetics.


    Your make-up is terrible

    Daveed schreef:
    Female armour in games is the saddest and stupidest thing ever. Like, how would a metal bikini protect me in a battle?


    Mijn theorie is dat het andere geslacht het dan te druk heeft met naar vrouwelijke vormen staren om aan te vallen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Aesthetics.


    *zucht*

    Rivailles schreef:
    (...)

    Mijn theorie is dat het andere geslacht het dan te druk heeft met naar vrouwelijke vormen staren om aan te vallen.


    I'll pass on that. Ik hoef niet als afleiding gebruikt te worden. Ik ram liever een zwaard door hun nek in mijn superbeschermend harnas met onder andere een borstplaat, schouderstukken en een lange broek met laarzen (zonder hakken).


    kindness is never a burden.

    Daveed schreef:
    (...)

    I'll pass on that. Ik hoef niet als afleiding gebruikt te worden. Ik ram liever een zwaard door hun nek in mijn superbeschermend harnas met onder andere een borstplaat, schouderstukken en een lange broek met laarzen (zonder hakken).


    Tch, mainstream much


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."