• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom verwacht je nou weer dat ik afkortingen heb onthouden uit een informatica verslag die ik voor de helft heb nagelezen op spelfouten voor je? Ook nog zo snel mogelijk omdat je het snel nodig had. Nee, dat kan ik niet onthouden omdat ik zelf in mijn examens zat en andere dingen had om te onthouden, dus wees niet beledigd, god damn.


    Your make-up is terrible

    Dus. Vanavond is de diploma-uitreiking, en mijn school besluit even om ons nu pas te informeren dat we vanmiddag om 1 uur ook nog even moeten langskomen om een enquête in te vullen en wat te ondertekenen. Ha-ha-doei nee. Sowieso al geen zin in de uitreiking.

    Bijnaaa. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben seksistisch omdat ik de nieuwe Ghostbusters film afschuwelijk vind? We hebben dezelfde geslachtsdelen, domme kut. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Silvera schreef:
    Ik ben seksistisch omdat ik de nieuwe Ghostbusters film afschuwelijk vind? We hebben dezelfde geslachtsdelen, domme kut. (cat)

    Alleen de nieuwe?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 11:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigh, i just wasted more money..

    Silvera schreef:
    Ik ben seksistisch omdat ik de nieuwe Ghostbusters film afschuwelijk vind? We hebben dezelfde geslachtsdelen, domme kut. (cat)


    Je kan best seksistisch zijn tegenover je eigen geslacht, lol. Het ligt er meer aan waarom je di film afschuwelijk vind.


    Your make-up is terrible

    Wampus schreef:
    (...)
    Alleen de nieuwe?


    Ja, alleen de remake. Ik heb 'm gezien en hij komt werkelijk helemaal niet in de buurt van de klassieker. Niet omdat de hoofdpersonen vrouwen zijn, wat zij dus wel denkt, maar gewoon omdat het een bijzonder slechte remake is. :Y)


    @Nikki: Uiteraard is dat goed mogelijk, alleen ik kom met argumenten waarom ik de film niet leuk vind, en zij blijft het gooien op dat ik gewoon een seksist ben.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 11:59 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat ben jij een vervelende aandachtsgeile betweter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silvera schreef:
    (...)

    Ja, alleen de remake. Ik heb 'm gezien en hij komt werkelijk helemaal niet in de buurt van de klassieker. Niet omdat de hoofdpersonen vrouwen zijn, wat zij dus wel denkt, maar gewoon omdat het een bijzonder slechte remake is. :Y)


    @Nikki: Uiteraard is dat goed mogelijk, alleen ik kom met argumenten waarom ik de film niet leuk vind, en zij blijft het gooien op dat ik gewoon een seksist ben.


    Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben als je niet dezelfde mening hebt. (krul)


    Your make-up is terrible

    Hoe kom ik zo misselijk? En ik zit nog in een trein ook. Nice...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god, dom wijf.


    26 - 02 - '16

    Fucking hell alles gaat verkeerd hallo mental breakdown doeg mooie makeup!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Silvera schreef:
    (...)

    Ja, alleen de remake. Ik heb 'm gezien en hij komt werkelijk helemaal niet in de buurt van de klassieker. Niet omdat de hoofdpersonen vrouwen zijn, wat zij dus wel denkt, maar gewoon omdat het een bijzonder slechte remake is. :Y)


    @Nikki: Uiteraard is dat goed mogelijk, alleen ik kom met argumenten waarom ik de film niet leuk vind, en zij blijft het gooien op dat ik gewoon een seksist ben.

    Persoonlijk heb ik echt niks met de films, zowel de klassiekers als de remake, maar over dat andere van Nikki: dan heeft ze alleen zichzelf ermee. Als je het hebt uitgelegd en het jouw mening is, is het jammer voor haar dat ze het er niet mee eens is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer de adblock op je mobiel alleen voor internet werkt en niet voor apps, en je dus Masterchef moet kijken met 7 reclames elk reclameblok.. En ook wanneer je de video iets terug zet of verder doet.


    // Is de 'Laatste Poll' onderaan de pagina iets nieuws?
    Plus, waarom werkt de 'Laatst gelezen' niet goed meer?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:02 ]