• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omfg. Sommige mensen op cattery-ish-pagina's zijn echt rude gewoon.


    26 - 02 - '16

    WTF, ik kan geen items aan mijn lijstje toevoegen als ik via het overzicht items wil toevoegen.

    Een tijd geleden besloot ik dat het me geen ene reet boeit wat anderen er van vinden en sindsdien vertel ik dat mijn hobby schrijven is. Ik heb tot nu toe geen enkele negatieve reactie gehad en krijg er continu complimentjes over. Dat heeft een stuk beter uitgepakt dan dat ik had verwacht^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Holy shit. These goosebumps. Deze clip is zo sad en zo goed. Ik hou echt van deze jongen.
    Het liedje is er al langer, maar de clip is een uur geleden uitgekomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAMNIT, kon je niet eerder zeggen dat we gaan zwemmen van het weekend? Dan had ik de hele week kunnen vasten. Nu heb ik hem verbroken, ugh.


    Your make-up is terrible

    "Je kan alleen aan je eigen creaties werken."
    What the fuck is dit nou weer? Het is mijn eigen lijstje die ik aanklik...

    Assassin schreef:
    DAMNIT, kon je niet eerder zeggen dat we gaan zwemmen van het weekend? Dan had ik de hele week kunnen vasten. Nu heb ik hem verbroken, ugh.

    Nikki knapperd je hebt toch geen week vasten nodig om te gaan zwemmen met jouw fitheid echt hoor

    // Af en toe heb ik van die LJH flashbacks naar berichten van maanden of soms jaren geleden en het voelt echt als character development van echte mensen om ze te zien groeien door dit rare topic


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil mijn scriptie terug!!! Uni stop playing with my mind


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nikki knapperd je hebt toch geen week vasten nodig om te gaan zwemmen met jouw fitheid echt hoor

    // Af en toe heb ik van die LJH flashbacks naar berichten van maanden of soms jaren geleden en het voelt echt als character development van echte mensen om ze te zien groeien door dit rare topic


    Ik ben niet zo fit atm, hahaha. Ik ga superfit worden in 1 dag, tho...


    Your make-up is terrible

    Ik word echt te vaak door verschillende mensen Female Sherlock genoemd. Ik weet gewoon hoe ik moet googlen:') zo lastig is het niet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    CrankThatFrank is echt een schatje, qua uiterlijk dan. Ik ben het niet altijd even eens met zijn mening.

    YouTube ik ging alleen maar op zoek naar een intro D: Waarom kijk ik nu Parodys? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Don't mind me, foutjee

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 22:06 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zit ik verdomme alweer 15 minuten naar kerstliedjes te luisteren zonder dat ik het doorheb.


    Your make-up is terrible

    Omg vrienden van me hebben gewoon Chris Pine en de hele gang gezien irl. I'm so jealous.