• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Maar ik heb nooit een echt lang gesprek met je gehad. Ik snap het niet.'
    Ik zucht.
    'Laat ook maar.'


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Laat ook maar.
    Alsof het er niet toe doet.
    'Sommige dingen zijn onverklaarbaar, daarbij dat ik je mag,' fluister ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Dus je vindt dat het onverklaarbaar is om mij te mogen? Meen je dat nu? En bedankt.' Ik draai mijn hoofd weg en sta op. Ik weet dat weglopen niet de juiste optie is, maar ik heb geen idee wat ik anders moet doen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 19:35 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Nou,' zeg ik zachtjes, 'je kan moeilijk zeggen dat jij nou de vriendelijkste persoon op de wereld bent.'
    Ik ren haastig achter hem aan.
    'Maar het ligt aan mij. Ik match nou niet echt geweldig met jou...'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Heb je je nooit afgevraagd waarom ik jou mag? Ik was jong, maar niet impulsief, weet je. Ik zou nooit een persoon vertrouwen met krachten, niks persoonlijks, zoals jij die hebt. En toen ik ontdekte dat je niet gevaarlijk was en toen ik je een plaats in het huis aanbood, betekende niet meteen dat ik je aardig vond. Maar ik vind je wel aardig. Je hebt zoveel meer goede eigenschappen dan je denkt, je bent slim, vriendelijk, zorgzaam, lief. Alleen maar als je door je harde buiten kant breekt, dan ontdek je de goede eigenschappen,' ik kijk haar aan, 'je verdient een veel betere vriendschap. Ik snap niet waarom je per se vrienden wil zijn met mij, terwijl ik, wat je zei, niet bepaald aardig ben.'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 19:55 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Mijn ogen werden groot.
    'Ik... Weet niet...'
    Toen was het even stil.
    'Dank je,' zei ik toen. 'Dankjewel.'
    Verder niets. Maar ik wist dat Martyr het begreep. En dat mijn verlegenheid hem niets uitmaakte.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    Ik pak haar arm beet en trek haar mee naar de schommels. Ik ga op één schommel zitten en ze gaat op de schommel er naast is.
    'Misschien moeten we mijn verjaardag toch niet op onze manier vieren. Want blijkbaar vinden we daar ruzie bij horen.' Ik glimlach naar Quinn.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Je meent het,' mompel ik sarcastisch. Dan lach ik, en ik begin zachtjes te schommelen.
    De wind waait door mijn haren en ik leun achterover.
    'Thuis maak ik ook een schommel,' grijns ik. 'Willen we taart?' vraag ik dan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Geen idee. Ik heb het nog nooit gehad. Smaakt taart lekker?'


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Mijn mond viel open.
    'Heb jij nog nooit taart gehad?'
    Hij schudde zijn hoofd.
    'Wow. Jij hebt echt iets gemist. Nou, jij wil taart. Maar dat, uh, moeten we halen, tussen haakjes, bij de bakker, want ik heb geen geld en illusies kan je niet eten.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Wil je het kopen of stelen?' Quinn kijkt me vertwijfeld aan.
    'Grapje, kom, ik heb wel geld.' Samen steken we de de straat over en lopen we naar de bakkerij.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Welke lijkt jou het lekkerst?'
    Aarzelend wees hij de appeltaart aan, en ik knikte.
    'Goede keuze. We nemen deze.'
    Martyr betaalde en toen liepen we naar buiten.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    - Ik plaats straks eetkeuken van dat Darknessnterug komt van een of andere missie aangezien ik weer meer wil doen met de rpg dus ja dat wou ik zeggen
    Edit: Wil iemand in love vallen voor Darkness ofzo?-

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 14:46 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Darkness


    "Jongens! Jongens! Het komt eraan!"
    In paniek liep ik het huis in. Het huis waar mijn grootvader ooit woonde, waar hij de Kwaadaardige Club begonnen is. Dit huis zou over een halfuurtje waarschijnlijk helemaal verwoest worden.
    Een stem uit de duisternis sprak: "Wat komt eraan en wie ben jij?"
    De stem van Marthyr begon te praten: "Darkness, een van de drie leiders samen met Kay en mij".
    "Midden in de nacht ben ik vertrokken naar het hoofdkwartier in Amerika, omdat Lynn me een hologram stuurde waarin ze zei dat ik meteen moest komen. Er is een slechterik die de club wil overnemen, dus ons drie wil vermoorden. Hij is sterker dan ooit te voren, het is Voldemort!", zei ik

    -

    Ik stel voor dat we inplaats van Kay, Iratus een leider laten zijn..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 14:56 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    - Ik plaats straks eetkeuken van dat Darknessnterug komt van een of andere missie aangezien ik weer meer wil doen met de rpg dus ja dat wou ik zeggen
    Edit: Wil iemand in love vallen voor Darkness ofzo?-

    Volgens mij zijn er geen jongens meer over xD
    Tenzij Martyr niet iets met Iratus krijgt maar dat is de spanning xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]