• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    Mijn en Quinns naam worden geschreeuwd en we hoeven niet eens naar elkaar te kijken of we beginnen al te rennen richting het huis. Het was Jo's stem.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Net als ik een hap wil nemen worden mijn naam en die van Martyr hard de straat door geschreeuwd.
    En bedankt Jo, voor de ruwe onderbreking van het moment dat de zoete taart door je keel glijd.
    'Doe die taart in je tas, wil je?' vraag, of commandeer ik.
    Snel rennen we het donker door naar het grote huis, dat ik heb gemaakt, waar ik zo ontzettend trots op ben.
    'Is er iets, Jo, of heb je alleen geroepen om mij te irriteren,' mompel ik geërgerd.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    "Sorry..." zeg ik meteen, 'Ik was bezorgd om jullie en er zijn 2 nieuwe leden erbij, tenminste, als jullie dat goed vinden..." zeg ik snel.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Martyr

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Nieuwelingen? Dat zie je hier niet vaak hé. Nou, ik vind het prima zolang ze maar uit de buurt komen van mijn spullen.' Ik ren naar mij bibliotheek die er mog precies zo uit ziet als toen ik hem achterliet en sluit de deur.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Martyr rent weg naar ik weet niet waar en ik blijf alleen met Jo achter. Ongemakkelijk kijk ik naar mijn voeten, aangezien de ruzie nog steeds niet is opgelost.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Martyr rent snel weg, ik kijk hem verbaast aan, oké....
    Iratus kijkt naar haar voeten en ik weet precies waar ze aan denkt, ik leg mijn hand op haar schouder,
    "Zullen we deze ruzie maar stoppen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    'Ik... Ja.'
    De woorden vallen ongemakkelijk uit mijn mond, omdat ik niet weet wat te zeggen.
    'Goed.'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 20:34 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Ik kijk haar lachend aan,
    "Oké dit kan ik even niet laten..." ik maak een Lama figuurtje met mijn hand en zeg, "Talk to the lama!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Ik rol zogenaamd wanhopig met met mijn ogen, maar desondanks giechel ik.
    Sinds wanneer doe ik dat...
    'Nee,' zeg ik resoluut. 'Aardappel.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Ik glimlach en sla een arm over haar heen,
    "Ziet hij je zitten?" vraag ik denkend aan Martyr.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Ik voel mijn wangen gloeien.
    'Ik weet niet,' mompel ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    Er komt een grijns op mijn gezicht,
    "Jij hem wel he!" ik doe mijn best om het niet over de daken te schreeuwen, "Jij vind hem wel leuk!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de verbaasde Viking

    "Geeft niet... Waar kan ik slapen?" Ohw, deze vraag... Ik kon moeilijk zeggen "Kom er maar gezellig bijliggen!" Ofzo... Misschien had Jo nog wel een andere matras! "Jo zal misschien nog wel een matras hebben?"

    Iratus

    'Ehm... Ja. Een beetje,' zeg ik geschrokken. 'En kunnen we ergens anders naartoe. Het is niet relevant dat de hele wereld het weet!'
    Ik duw haar hand van mijn schouder en ik loop naar Jo's kamer.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    I'am a Ghost of a Girl


    "Euhm ja nou er ligt dus iemand in mijn kamer..." zeg ik snel en probeer haar tegen te houden.
    Setha
    "Crying off my face again"



    Ik knik, "Ja misschien wel..." ik ga op de stoel naast haar bed zitten.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]