Avan Odin Ravens
"What? I am just smoking"
Ik volg zijn gedachtes, het zijn er veel maar het lukt wel...
'Speel eerst zelf maar eens open kaart, voordat je als een watje een vuil spel gaat spelen.' ik kijk hem neutraal aan, "Ik speel nooit vals..." zeg ik. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het nou waar is wat ik zeg of gelogen. Maar bij dit spel speel ik in ieder geval niet vals.
"Je moet gewoon zo snel mogelijk van hier naar het voetbal veld komen..." wat is daar nou weer moeilijk aan? Ik kijk hem glimlachend aan,
"Weetje waarom kinderen dat niet doen? Ze kennen je nog niet, als je van ze af wilt moet je van ze winnen, ze laten beefen van angst, ze laten smeken om levend te blijven..." zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is, "Geloof me, alleen op die manier kom je van de snotapen af..."
Op dat moment komt Tula terug gevlogen, zo dat heeft ze snel gedaan, "Tula wat is er?" vroeg ik bezorgd, ik zie dat ze uitgeput is, dat is ze anders nooit, ik zie een briefje om haar poot heen, ik vouwde het briefje open en las het,
Avan, als je dit leest ben ik overleden, ik ben vermoord. Ga niet op zoek naar me en doe voorzichtig. Ze zijn overal...
Groeten,
John...
Ik glimlachte even waterig en aaide Tula over haar kopje, "Braaf meisje..." Ik kijk weer even op, "Wanneer wil je het doen? Morgen? Dan kan je nu even trainen..." zeg ik op een aardige manier. Gek, ineens was ik heel anders...
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]