• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Het Zwaard der Schaduwen
    ~ Ondertitel (optioneel)
    Again, M. de Crook als in auteursnaam
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Niet echt iets concreets again, maar misschien iets met zo'n stok waar zo'n wapenvlag aan hangt, en iets met een donker kasteel, eventueel een ruïne. Geen evil guy kasteel, maar gewoon in de gothic stijl in donkere kleuren ofzo. Verder misschien nog twee zwaarden naast elkaar (wapens van hoofdpersonage) of gekruisd, maar liever dan naast elkaar. Be creative
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Oorlog. Magie. Fantasy.
    ~ Korte samenvatting
    Iedereen kent Harry Potter, waar tovenaars tussen mensen leven zonder dit te laten merken. Dit wordt ‘fake’ genoemd, fictie, maar er zijn werkelijk ‘mensen’ onder ons die iets verbergen. Acht clans leefden eeuwenlang vredig samen, tot drie van deze clans een pact sloten en de rest aanvielen. Nee, dit is geen Avatar of iets, dit is realiteit. De acht clans, elk hun eigen element, elk een eigen transformatie, elk even belangrijk om niet op te vallen.
    ~ Lettertype (optioneel) Up to you
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Experiment M
    (de M staat voor Mutant, omdat de hoofdpersonages dit zijn)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    M. de Crook weer
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    - Sowieso een mooie wolf
    - Sowieso een mooie, zwarte kat. Liefst een Maine Coon
    - Sowieso een mooie Duitse Herder
    - Misschien iets met een donker lab of een donker appartement
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Avontuur, Mysterieus
    ~ Korte samenvatting
    Long story short: Gefaalde experimenten, DNA van de dieren zijn aangetast en het zijn half mens/half dieren geworden. Ontsnappen uit laboratorium en verspreiden zich over de wereld en weten zich aan te passen naar een volledige mensengedaante. Na een tijdje heeft de leider van de groep het idee de rest bij elkaar te zoeken, in verband met mensen die zich heel vreemd gedragen (ook weer foute experimenten).
    ~ Lettertype (optioneel) Is aan jou
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    _FallenAngel schreef:
    Ik vraag best wel veel dingen tegelijk, sorry. :$
    2.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    I go to a school with lord Voldemort on the head... What now? en die moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    Wat doe je als je compleet onderdrukt word?
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Deze, maar dan zonder randen.
    Deze.
    Zoiets, maar wel een plaatje uit de eerste film.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Spanning en angst.
    ~ Korte samenvatting
    De profetie bestaat niet, wat inhoud dat Harry's ouders nog leven, maar dat Voldemort aan de macht is.

    Harry gaat met zijn vriend Ron naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, waar Voldemort de baas is. Dat verloopt niet helemaal zonder problemen...

    ~ Lettertype (optioneel)
    Zoek zelf maar iets uit dat er bij past.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Nee.




    Ik zat echt te klooien met de hoeveelheid tekst, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Daveen schreef:
    ~ Titel : Sunlight Falls
    ~ Ondertitel : Voor Morgen
    ~ Afbeeldingen : Zie extra haha
    ~ Sfeer: Mysterieus, dramatisch, actie, magisch ?
    ~ Korte samenvatting: Dit is de intro van het verhaal :
    De Vandera familie is een familie vol kracht en moed. Met hun speciale wapens, aangestuurd door magie kunnen ze de strijd aangaan tegen elk wezen wat rondloopt in Sunlight Falls, maar wat gebeurd er als ze zich tegen zichzelf keren?
    De familie Cross is een wolvenroedel. Ze zijn voor elkaar erg belangrijk, maar de leider is steeds vaker weg. Hierdoor krijgt het gevaar steeds meer kans, want tegen de wapens van Vandeta kunnen ze maar moeilijk op. En halfbloedjes zijn gevaarlijk, daarom moeten ze ook uitkijken voor Darkblood.
    De Darkblood familie is een vampieren familie. Ze zijn sterk, maar zijn niet uit op macht. Toch hebben de Vandeta's het op hen gemund en wat doet een vampier als hij mensenbloed ruikt?
    En dan heb je nog de Wardlock broers. Wat hebben deze twee vreemde tovernaars hier te zoeken?
    Welkom in Sunlight Falls

    ~ Lettertype: Iets wat jij vind passen :)
    ~ Extra: Het verhaal is een RPG die twee van ons nu willen schrijven. Er zijn dus heel veel karakters...
    Het verhaal gaat over vier families waarvan de volwassenen elkaar wantrouwen. De kinderen vermengen zich echter met elkaar en willen de eeuwde oude ruzie oplossen. Het probleem is dat het een tovernaars familie, een vampieren familie, een weerwolven familie en een hunter familie is, dus dat is erg moeilijk. Er zit veel drama in en ook moord, maar ook liefde en vriendschap en het ontdekken wie je zelf bent. Ik zou in eerste instantie de cover maken, maar ik heb geen flauw idee wat ik er mee aan moet en ik denk dat dat komt omdat ik iedereen ken en ze in hun waarde wil laten, allemaal. Maar voor op de cover moet je mensen skippen, want niet iedereen past erop.
    Daarom leek het me handig om een buitenstaander te vragen of die wilde helpen, en nu jij zelf een berichtje plaats met dat je graag opdrachten wilt, d8 ik dat je ook wel zo'n moeilijke opdracht van mij zou willen aannemen haha.


    Hier wat uiterlijke kenmerken van een paar personages, voor als je mensen wilde gebruiken
    P1: Meisje. Zwarte haren, bleke huid, maar geen gothic look.
    P2: Ook een meisje met zwarte haren, maar ook geen gothic look.
    P3: Nog een meisje met zwart haar, maar wel een beetje gothic.
    P4: Jongen met zwarte haar, vriendelijk gezicht en geen gothic look
    P5: Jongen met bruin haar en een strakke kaaklijn
    P6: Meisje met blond haar en blauwe ogen. Ziet er lief uit, maar heeft een vurige blik.
    P7: Meisje met blond haar en een strenge blik

    Note: Niet iedereen hoeft er op hoor.
    Note2: De bovenstaande personages zijn allemaal tieners.
    Note3: Er vind een auto-ongeluk plaats in het verhaal, misschien kan je daar iets mee?
    Note4: Je mag me altijd ff pb'en als je er niet uit komt ;D


    Ik heb besloten geen personages op de cover te doen, omdat er niet echt een paar belangrijkste zijn, maar wel alle families te vertegenwoordigen en ik heb het auto-ongeluk erin verwerkt. Wat vind je ervan? c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik zat echt te klooien met de hoeveelheid tekst, haha.


    Bij nader inzien is die ondertitel toch niet zo leuk. Als je die weghaalt is hij verder goed.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Bij nader inzien is die ondertitel toch niet zo leuk. Als je die weghaalt is hij verder goed.


    Stiekem ben ik het helemaal met je eens, haha. Ik zou hem in de beschrijving van je verhaal zetten als je hem er graag in wil. Dat staat denk ik wel heel mooi c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik het helemaal met je eens, haha. Ik zou hem in de beschrijving van je verhaal zetten als je hem er graag in wil. Dat staat denk ik wel heel mooi c:


    Dat doe ik sowieso met alle covers.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Dat doe ik sowieso met alle covers.


    Ik bedoelde de ondertitel ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik bedoelde de ondertitel ^^

    Die heb ik ten tijde van het bericht ter plekke bedacht, dus die was niet eens echt nodig.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wat maak jij toch prachtige covers!


    26 - 02 - '16

    GredWeasley schreef:


    Dankjewel! Hij is weer heel tof. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aurea schreef:
    ~ Titel: Hier ben ik nog niet zeker over, die zet ik er later bij :)
    ~ Ondertitel: -
    ~ Afbeeldingen:

    Dit meisje zonder de tuin erachter. Liefst een beetje op de voorgrond, want zij is het hoofdpersonage.


    Deze tiara ergens groot bovenaan de cover.


    Deze jongen op de achtergrond en een beetje wazig.


    De achtergrond moet iets koninklijks zijn, zoals een koets, paleis of grote tuin.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): de cover moet iets magisch hebben en iets koninklijks. Een beetje sprookjesachtig het liefst.
    ~ Korte samenvatting:
    Het is tweehonderd jaar van nu; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
    De delen zijn opgedeeld, door elkaar geschud en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
    Elise is kroonprinses van Asasia en ze kijkt uit naar het moment waarop ze koningin zal worden. De angst om te regeren begint echter als ze op haar achttiende verjaardag een huwelijkskandidaat moet uitkiezen.

    ~ Lettertype (optioneel): Iets koninklijks ^^
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^):
    Het moet niet te zoetsappig worden; wel sprookjesachtig, magisch en prinsesserig.
    Maar het is geen Doornroosje :p


    Je had nog geen titel, maar is dit in de richting van wat je zoekt?


    Happy Birthday my Potter!

    Iracebeth schreef:
    Wat maak jij toch prachtige covers!


    Bedankt (bloos) iedereen overigens die hier van die lieve berichtjes heeft achtergelaten c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Je had nog geen titel, maar is dit in de richting van wat je zoekt?


    Wauw, jij bent snel!
    Ja, dit is wat ik zocht :)
    Ik heb trouwens een titel: 'Princess Royal',en als ondertitel 'The choice of her life'.

    Aurea schreef:
    (...)
    Wauw, jij bent snel!
    Ja, dit is wat ik zocht :)
    Ik heb trouwens een titel: 'Princess Royal',en als ondertitel 'The choice of her life'.




    Here you go c:


    Happy Birthday my Potter!