• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gemaakt voor Yolanda (niet in dit topic)


    Happy Birthday my Potter!

    Voor Femke/JamesPotter (niet in het topic)


    Happy Birthday my Potter!

    JOUW COVERS ZIJN ZO UGHH MOOI UGH.


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    JOUW COVERS ZIJN ZO UGHH MOOI UGH.


    Dankjewel (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)


    Thanks so much :)

    Covers ingetrokken omdat ik voorlopig niet ga schrijven ivm drukte.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 20:32 ]

    Yolanda's cover is aangepast:



    En ik heb ondertussen voor Felicia een FB omslag gemaakt:



    @Meganium
    Dankjewel (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) Omdat Ze Mijn Zus Is - wel op de cover
    ~ Ondertitel (optioneel) nope c:
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)

    Ana en Esma (de twee hoofdpersonages)
    cigarette (staat symbool voor een ander personage waarvan ik het gezicht er niet op wil, hehe)
    holding hands

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Het genre is misdaad en oorlog, dus de sfeer moet duister zijn.
    ~ Korte samenvatting

    Als er in 1992 een burgeroorlog uitbreekt in voormalig Joegoslavië, na de onafhankelijkheidsverklaring van Bosnië-Herzegovina, verandert dit het leven van de zeventienjarige tweeling drastisch. Ana en Esma Zadravec wonen in Sarajevo, de hoofdstad Bosnië-Herzegovina, en een van de meest multiculturele samenlevingen in Europa. Bosniakken, Bosnische Kroaten, Bosnische Serviërs en andere etnische groepen wonen hier met elkaar in vrede samen. Maar zodra Bosnië-Herzegovina zich onafhankelijk verklaart van Joegoslavië, komen de Bosnische Serviërs, met de door hen uitgeroepen Bosnische Republica Srpska in opstand. Ze willen ze hun territorium uitbreiden, omdat ze vinden dat ze daar recht op hebben, en om wraak te nemen op vooral Moslims, waarmee ze vroeger honderden jaren in oorlog zijn geweest. Ze stellen kampen op, om Bosnische Kroaten, maar vooral Bosniakken in vast te zetten. En als Ana als Bosnische Kroaat in een van deze gevaarlijke kampen terecht komt, is haar tweelingzus vastberaden haar te vinden, en te bevrijden, met gevaar voor eigen leven.

    ~ Lettertype (optioneel) klik!
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Het is een verhaal dat ik hier op Q schrijf, maar de cover is niet voor Q. Zodra de story af is wil ik hem gaan herschrijven en dit keer hopelijk in echte boekvorm. Daarvoor is deze cover.
    Also, kun je proberen de cover niet te druk te maken? Ik wil gaan voor een beetje een 'klassieke' boekcover, die er strak uitziet :p

    Alvast bedankt ^^


    how dare you speak of grace



    Zojuist deze banner voor Froukje gemaakt, omdat ze deze nog van mij tegoed had. Als ik deze week niet toekom aan de covers op de wachtlijst, zal het volgende week worden, overigens, maar misschien vind ik nog wel momentjes deze week c:


    Happy Birthday my Potter!

    Shireen schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?) Omdat Ze Mijn Zus Is - wel op de cover
    ~ Ondertitel (optioneel) nope c:
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)

    Ana en Esma (de twee hoofdpersonages)
    cigarette (staat symbool voor een ander personage waarvan ik het gezicht er niet op wil, hehe)
    holding hands

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Het genre is misdaad en oorlog, dus de sfeer moet duister zijn.
    ~ Korte samenvatting
    Als er in 1992 een burgeroorlog uitbreekt in voormalig Joegoslavië, na de onafhankelijkheidsverklaring van Bosnië-Herzegovina, verandert dit het leven van de zeventienjarige tweeling drastisch. Ana en Esma Zadravec wonen in Sarajevo, de hoofdstad Bosnië-Herzegovina, en een van de meest multiculturele samenlevingen in Europa. Bosniakken, Bosnische Kroaten, Bosnische Serviërs en andere etnische groepen wonen hier met elkaar in vrede samen. Maar zodra Bosnië-Herzegovina zich onafhankelijk verklaart van Joegoslavië, komen de Bosnische Serviërs, met de door hen uitgeroepen Bosnische Republica Srpska in opstand. Ze willen ze hun territorium uitbreiden, omdat ze vinden dat ze daar recht op hebben, en om wraak te nemen op vooral Moslims, waarmee ze vroeger honderden jaren in oorlog zijn geweest. Ze stellen kampen op, om Bosnische Kroaten, maar vooral Bosniakken in vast te zetten. En als Ana als Bosnische Kroaat in een van deze gevaarlijke kampen terecht komt, is haar tweelingzus vastberaden haar te vinden, en te bevrijden, met gevaar voor eigen leven.

    ~ Lettertype (optioneel) klik!
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Het is een verhaal dat ik hier op Q schrijf, maar de cover is niet voor Q. Zodra de story af is wil ik hem gaan herschrijven en dit keer hopelijk in echte boekvorm. Daarvoor is deze cover.
    Also, kun je proberen de cover niet te druk te maken? Ik wil gaan voor een beetje een 'klassieke' boekcover, die er strak uitziet :p

    Alvast bedankt ^^




    Wil je de sigaret er per se op? Hij werd zonder namelijk in mijn optiek mooier en rustiger.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 20:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    _Revolution schreef:
    Deze cover moet eigenlijk zowel een onder- als bovenkant hebben. Ze moeten terloops een beetje overlopen.
    Ik zet twee coveraanvragen hier neer, maar eigenlijk is de eerste voor de bovenkant bedoeld, en de andere voor de onderkant.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets, maar het hoeft niet per se. Dit plaatje kan je ook gewoon weglaten. Het moet, als je het wilt gebruiken, wel een soort (oud!!) sprookjesboek zijn.
    Zoiets. Het moet een rennende vrouw zijn met een jurk aan, maar je mag haar gezicht niet zien. Ze moet aan de rechterkant van haar helft.
    Als achtergrond kan je, btw, ook wel zo’n sprookjestuin gebruiken. Of…
    Een sprookjeskasteel als dit.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Historisch.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    /

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets. En je mag haar gezicht niet zien. Zij moet aan de linkerkant van haar helft. En dit keer een moderne tuin als achtergrond :’)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Modern.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Revolution schreef:
    (...)


    Onderaan de vorige pagina c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ook zo slim xD
    Sorry. Ik vind hem echt heel erg mooi.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Wil je de sigaret er per se op? Hij werd zonder namelijk in mijn optiek mooier en rustiger.


    Liever de sigaret dan de handen tbh :'D kan dat?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Liever de sigaret dan de handen tbh :'D kan dat?


    Jazeker, het was vooral dat ik hem met én én toch vrij druk vond worden c:



    Wat vind je hiervan?


    Happy Birthday my Potter!