• Hallo iedereen,

    zoals ongeveer de helft van Quizlet heb ik er nu ook een geopend. Een zeiktopic.
    Ik moet gewoon iets van me af schrijven, en om advies vragen.

    Ik heb inmiddels 2 en een halve maand, bijna 3 maanden, een vriendin (F). Ze had het vanmiddag uitgemaakt om een rare reden, en dat is nu uitgepraat. We hebben ervoor gekozen er eens een nachtje over te slapen.
    Nu is het zo dat ik liever niet verder wil. Er is gewoon teveel gebeurd en het wordt mij een beetje teveel de laatste tijd.
    Wat er nu komt kunnen mensen compleet verkeerd opvatten, al is het niet zo bedoeld...
    Kan zij evt. "de ware" zijn/If not, is die er dan überhaupt wel?

    Advies graag :)

    Blauwtjes!


    Try to trust people who support you in hard times. Because you can't trust others. –– Me.

    Ik denk niet dat je na 3 maanden al kan zeggen of iemand je ware is of niet. Daarvoor zou je elkaar langer moeten kennen en veel tijd met elkaar besteden.

    Grimmie schreef:
    Ik denk niet dat je na 3 maanden al kan zeggen of iemand je ware is of niet. Daarvoor zou je elkaar langer moeten kennen en veel tijd met elkaar besteden.


    Dit. Plus, en dat is niet naar bedoeld, je bent 13. Veel 'liefdes' op die leeftijd lopen op weinig uit, of je moet er in ieder geval niet vanuit gaan dat een van je eerste vriendinnetjes je vrouw wordt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Dit. Plus, en dat is niet naar bedoeld, je bent 13. Veel 'liefdes' op die leeftijd lopen op weinig uit, of je moet er in ieder geval niet vanuit gaan dat een van je eerste vriendinnetjes je vrouw wordt.


    This. Ik ben zelf ook dertien en ben nog nooit verliefd geweest, ik verwacht eigenlijk ook dat die eerste liefde niet eeuwig blijft. Liefde is een moment opname denk ik, je moet ervan genieten wanneer je het hebt, het maakt niet uit of iemand de ware is.


    obsessive rage

    Ik zou zeggen: laat haar gaan als je er geen zin meer in hebt. Anders wordt het voor jullie beiden niet leuk meer. De ware komt vanzelf wel en daar zul je ook vast niet over twijfelen en zelfs al zou je dat doen, zou je uiteindelijk toch wel weer bij elkaar komen :p.

    Met 13 jaar moet je je niet bezighouden met langdurige relaties etc, zoek eerder iets wat je heel leuk vindt om te doen en uiteindelijk zul je wel iemand met dezelfde interesses vinden die niet alleen als vriendin, maar ook als vrouw bij je past. Voor mij duurde het ook 19 jaar voordat ik iemand vond die gewoon bij me paste :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Well, ik snap wel dat het moeilijk is, maar je bent nog jong. Je hebt nog een heel leven voor je (;
    Er zijn mensen die op hun zestiende, bij wijze van, iemand vinden. Er zijn echter ook mensen die pas tegen hun 30e of later iemand vinden en mensen die daar nog weer tussenin zitten. Don't worry about it ^^


    26 - 02 - '16

    Dus, over het algemeen is het eigenlijk zo dat ze "het" niet is en dat ik die sowieso in later leven wel tegen zal komen?


    Try to trust people who support you in hard times. Because you can't trust others. –– Me.

    Verloren schreef:
    (...)

    This. Ik ben zelf ook dertien en ben nog nooit verliefd geweest, ik verwacht eigenlijk ook dat die eerste liefde niet eeuwig blijft. Liefde is een moment opname denk ik, je moet ervan genieten wanneer je het hebt, het maakt niet uit of iemand de ware is.


    Ik moet zeggen dat ik niet echt verliefd ben. Geen vlinders in mijn buik ofzo, maar dan moet dat toch júist nog wel komen?


    Try to trust people who support you in hard times. Because you can't trust others. –– Me.

    Pjeter schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik niet echt verliefd ben. Geen vlinders in mijn buik ofzo, maar dan moet dat toch júist nog wel komen?

    Als je niet verliefd bent op diegene dan is het sowieso niet 'de ware'.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pjeter schreef:
    Dus, over het algemeen is het eigenlijk zo dat ze "het" niet is en dat ik die sowieso in later leven wel tegen zal komen?

    Het is niet zo dat je iemand ziet staan en jullie beide denken "ja, dat is mijn ware".
    In mijn ogen is de ware gewoon de persoon waarvan je na een lange tijd zegt dat dit de persoon is waarmee je oud wil worden. Dus ja, die ga je nog tegenkomen.

    Pjeter schreef:
    (...)

    Ik moet zeggen dat ik niet echt verliefd ben. Geen vlinders in mijn buik ofzo, maar dan moet dat toch júist nog wel komen?

    Als de vlinders er niet zijn zou ik helemaal geen relatie aangaan, als ik jou was. Het is niet gezegd dat vlinders komen als je iemand al een tijdje kent. Dus met iedereen relaties nemen is geen goed idee. (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 8:12 ]

    Grimmie schreef:
    (...)
    Als de vlinders er niet zijn zou ik helemaal geen relatie aangaan, als ik jou was. Het is niet gezegd dat vlinders komen als je iemand al een tijdje kent. Dus met iedereen relaties nemen is geen goed idee. (:


    Precies dit. Als je geen vlinders voelt, hoe kan diegene dan de ware zijn? Je bent nog jong, je komt ooit nog wel de ware tegen, hoelang het ook mag duren.

    "De ware" is sowieso een verzonnem begrip. Er zijn bijvoorbeeld genoeg polygame mensen die een stuk of vijf relaties hebben en die van alle vijf evenveel houden. Zet dat hele "de ware" gedoe uit je hoofd, je komt er niet verder mee. (Dit komt uit mijn betoog over polygamie hahaha)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    "De ware" is sowieso een verzonnem begrip. Er zijn bijvoorbeeld genoeg polygame mensen die een stuk of vijf relaties hebben en die van alle vijf evenveel houden. Zet dat hele "de ware" gedoe uit je hoofd, je komt er niet verder mee. (Dit komt uit mijn betoog over polygamie hahaha)

    Ik geloof wel dat een ware liefde kan groeien tijdens je relatie. Maar het komt zeker niet aanwaaien.

    Voor sommigen is 3 maanden te kort om dat te weten, voor andere is het voldoende. Ik wist het eigenlijk al vrij kort in de relatie.

    Denk er goed over na, een nacht slapen is idd wel een goed idee (:. Waar twijfel je aan binnen de relatie? Denk je dat dat opgelost kan worden? En wat als het is opgelost, denk je dat het niet meer terug komt/ dat het vooralsnog de ware is?


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Grimmie schreef:
    (...)
    Ik geloof wel dat een ware liefde kan groeien tijdens je relatie. Maar het komt zeker niet aanwaaien.

    Maar wie heeft besloten dat er een ware is? Heeft god ofzo ooit gezegd van, "hai guys ja er is maar een persoon op de hele wereld die geschikt voor je is! Succes met de ware vinden!" Tuurlijk niet. Het wordt gewoon als reden gebruikt als mensen uit elkaar gaan en niet goed onder woorden weten te brengen waarom ze niet bij elkaar bleven. Om dan te zeggen dat diegene niet de ware is, is makkelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als zij je ware was geweest, dan had je je dat niet eens hoeven af te vragen. Bovendien had zij -als zij er net zo over dacht- het echt niet uitgemaakt om een stompzinnige reden.. En na drie maand geloof ik ook niet dat je dat dan al kan zeggen, dat duurt wel een paar jaar. En je bent nog hartstikke jong, dus daar hoef je je nog niet eens druk om te maken volgens mij xD De ware vind je ineen keer en dan hoef je je het niet af te vragen, zo werkt dat ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.