• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Raisei schreef:
    (...)

    Als het zou kunnen zou ik eigenlijk een silhouet met lang haar willen en iets meer dat die het belangrijkst is in plaats van de persoon die op de grond ligt zeg maar ^^


    Ik ga verder zoeken en aanpassen. Een echt goed silhouet van een vrouwelijke enkel met lang haar heb ik echter nog nergens gevonden, dus het zou even kunnen duren, maar ik ga mijn best doen


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik ga verder zoeken en aanpassen. Een echt goed silhouet van een vrouwelijke enkel met lang haar heb ik echter nog nergens gevonden, dus het zou even kunnen duren, maar ik ga mijn best doen


    Zolang ik het voor 1 juli heb is het goed ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Zolang ik het voor 1 juli heb is het goed ^^


    Ik heb er twee gevonden *O* er staan teveel naakte engelen op het internet, wtf




    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik heb er twee gevonden *O* er staan teveel naakte engelen op het internet, wtf





    Die tweede is echt geweldig :D Dankjewel!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    _FallenAngel schreef:
    Voor mijn trouwe SA's waar ik soms graag mee mag schrijven ^^
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Stars in the afterglow en hij moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets, in ieder geval een losse.
    En zoiets.
    En zoiets.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Een beetje ongelukkig, denk ik.
    ~ Korte samenvatting
    Mijn SA's.
    Ze kunnen doodongelukkig zijn, of juist dolblij. Bij deze story kan ik het kwijt wanneer ik zielsgelukkig ben, of juist ingestort van verdriet.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Iets sierlijks met smalle lijnen, maar niet te overdreven.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -

    En de rest komt later wel eens :')


    Ik had echt heel veel dilemma's tijdens het maken (zoals het feit dat dat pluisje met dat lieveheersbeestje echt te schattig was om niet te showen), dus ik hoop dat het in de richting is van wat je zoekt c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik had echt heel veel dilemma's tijdens het maken (zoals het feit dat dat pluisje met dat lieveheersbeestje echt te schattig was om niet te showen), dus ik hoop dat het in de richting is van wat je zoekt c:


    Oh, deze uw mooi. Vind het erg als ik je om nog een paar Vraag?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Oh, deze uw mooi. Vind het erg als ik je om nog een paar Vraag?


    Nee hoor. Aanvragen mag altijd. Ik werk gewoon rustig af c:


    Happy Birthday my Potter!

    Yay (en let niet op de spelfouten, ik ben er heel slecht in om op de tablet te typen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik vraag best wel veel dingen tegelijk, sorry. :$
    1.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Gedachtenspinsels, en die moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets.
    Zoiets.
    Zoiets als achtergrond, en zou je deze post-its ook in het zwart-wit kunnen doen?.
    Hier ben ik niet heel zeker van, maar je kan het proberen.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Sfeer: "Eureka!"
    ~ Korte samenvatting
    Hier dump ik alles wat ter plekke in mijn hoofd opkomt. Alleen als het met SA heeft te maken zet ik het in Stars in the afterglow.
    ~ Lettertype (optioneel)
    I don't know, kijk maar wat er het beste bij past.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Niet heel veel.

    2.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    I go to a school with lord Voldemort on the head... What now? en die moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    Wat doe je als je compleet onderdrukt word?
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Deze, maar dan zonder randen.
    Deze.
    Zoiets, maar wel een plaatje uit de eerste film.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Spanning en angst.
    ~ Korte samenvatting
    De profetie bestaat niet, wat inhoud dat Harry's ouders nog leven, maar dat Voldemort aan de macht is.

    Harry gaat met zijn vriend Ron naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, waar Voldemort de baas is. Dat verloopt niet helemaal zonder problemen...

    ~ Lettertype (optioneel)
    Zoek zelf maar iets uit dat er bij past.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Nee.

    3.
    Deze hoeft niet per se, dus zet die maar onderaan de lijst of zo. Maar als je echt geen flikker te doen hebt, pak dan gewoon deze erbij.

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Wedstrijdverhalen, maar die hoeft er niet op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets.
    En nog iets met vrouwenhanden die op het toetsenbord van een zwarte laptop iets typen. Het scherm moet niet te zien zijn.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Die is er niet echt...
    ~ Korte samenvatting
    Voor alle wedstrijden.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Georgia.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 16:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dazai schreef:
    (...)
    Dan ga ik toch een aanvraag doen, sorry als het extreem vaag is, dat is het verhaal ook wel :')

    ~ Titel: De titel is Razernij en als het mogelijk is, zou ik graag een versie met en zonder titel hebben.
    ~ Ondertitel: /
    ~ Afbeeldingen: Ik heb GEEN idee, sorry :c
    ~ Sfeer: Het genre is sci-fi, met name apocalyptisch. Ik zou graag een duistere, angstige, wantrouwige en tegelijkertijd ook sobere sfeer hebben (dus niet met te veel tierelantijntjes).
    ~ Korte samenvatting:
    Het is niet de officiële samenvatting en eigenlijk is ie niet zo geweldig goed, maar ik hoop dat je er iets mee kunt:

    In 2017 breekt er een nieuwe ziekte uit. Men noemt het 'Razernij', omdat iedereen die het heeft zijn ethische waarden verliest en verandert in een psychopaat die enkel en alleen kan genieten van moorden op de wreedste manier die er bestaat. Of de ziekte besmettelijk is of niet, is onduidelijk en er zijn ook een heleboel mensen die beweren dat de Razernij niet meer is dan een fabeltje.

    Na een paar jaar heeft de Razernij zeker 50% van de wereldbevolking in zijn greep, terwijl een groot deel van de mensen die nog geheel normaal zijn vermoord zijn door de zogenaamde 'razenden'. En alsof dat alles niet genoeg is, hebben de meeste razenden ook nog eens een mutatie die hen extra sterk maakt, waardoor de normale mens geen schijn van kans heeft als hij tegenover een razende komt te staan.

    In deze apocalypische wereld volgen we Indy, een jongen die kost wat kost wil overleven. Tijdens zijn reis ontmoet hij verscheidene mensen die hem helpen - of net niet. Na een tijdje slaagt hij er zelfs in een kleine groep te vormen. Maar zodra één van de groepsleden in koele bloede vermoord wordt, is er maar één mogelijke conclusie: er bevindt zich een razende onder hen. Hun vriendschap wordt geveld door wantrouwen en terwijl iedereen elkaar beschuldigd, gaat de echte razende verder met het uitmoorden van de hele groep.

    ~ Lettertype: Niet sierlijk, voor de rest mag alles wel.
    ~ Extra: /




    Dit is mijn eerste poging bij je samenvatting c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Dit is mijn eerste poging bij je samenvatting c:

    Je bent geweldig! (;
    Ik vind hem echt helemaal perfect! Heel erg bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Je bent geweldig! (;
    Ik vind hem echt helemaal perfect! Heel erg bedankt (:


    Gelukkig (bloos) Toch ook wel eens leuk om een cover te maken voor iemand die zelf eigenlijk geen idee heeft wat ie erop wil.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Gelukkig (bloos) Toch ook wel eens leuk om een cover te maken voor iemand die zelf eigenlijk geen idee heeft wat ie erop wil.

    Als je het echt zo leuk vind, zal ik jou de volgende keer ook raadplegen, want ik heb nooit een idee, haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ~ Titel: Hier ben ik nog niet zeker over, die zet ik er later bij :)
    ~ Ondertitel: -
    ~ Afbeeldingen:


    Dit meisje zonder de tuin erachter. Liefst een beetje op de voorgrond, want zij is het hoofdpersonage.


    Deze tiara ergens groot bovenaan de cover.


    Deze jongen op de achtergrond en een beetje wazig.


    De achtergrond moet iets koninklijks zijn, zoals een koets, paleis of grote tuin.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): de cover moet iets magisch hebben en iets koninklijks. Een beetje sprookjesachtig het liefst.
    ~ Korte samenvatting:
    Het is tweehonderd jaar van nu; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
    De delen zijn opgedeeld, door elkaar geschud en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
    Elise is kroonprinses van Asasia en ze kijkt uit naar het moment waarop ze koningin zal worden. De angst om te regeren begint echter als ze op haar achttiende verjaardag een huwelijkskandidaat moet uitkiezen.

    ~ Lettertype (optioneel): Iets koninklijks ^^
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^):
    Het moet niet te zoetsappig worden; wel sprookjesachtig, magisch en prinsesserig.
    Maar het is geen Doornroosje :p

    Dazai schreef:
    (...)
    Je bent geweldig! (;
    Ik vind hem echt helemaal perfect! Heel erg bedankt (:

    Oeh, dit verhaal klinkt tof. Kun je me een seintje geven als je ermee begint? c;


    Every villain is a hero in his own mind.