• Eerst word ik wakker en zie dat het 8:00 is, en ik om 8:10 bij de bushalte moet staan. Ik ren als een gek naar beneden en bedenk me dat ik mijn tegoed voor mijn OV-chip nog niet had geactiveerd. Dat werd fietsen dus. Ik zat om kwart over op de fiets, en moest zorgen dat ik 17km en 50 minuten zou fietsen. Is te doen, maar ik moest wel degelijk opschieten. Ik ben nog geen 5 minuten onderweg of ik word aangehouden door de politie omdat mijn licht niet aanstaat; 23 euro boete. Uiteindelijk rij ik dus heel hard door, ook al wist ik dat ik het nooit meer ging redden om op tij op school te zijn. om 9:15, toen mijn les dus al 5 minuten begonnen was, kreeg ik een hagelbui over me heen terwijl ik nog maar 2 minuten moest fietsen. Toen ik de school in liep was die hagelbui overigens over. En dus was ik ook nog eens 10 minuten te laat bij Engels.

    Ik had echt zelfmedelijden, ghehe. Hoe was jullie 'vrijdag de 13e?'


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, dat klinkt inderdaad als een vrijdag de 13de scenario. (cat) Ik zelf heb niets speciaal meegemaakt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik struikelde over een losse stoeptegel en viel in een plas, midden op het stationsplein, ook heel fijn (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heel stiekem heb ik medelijden .
    Ik liet mijn mobiel vallen die het toen gewoon weer deed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet weten welke kleren ik aan moet...? XD


    En kwam niet door een leveltje heen bij een spel maar daar kwam ik al nooit doorheen dus dat ben ik gewend. Het drong niet eens tot me door dat het vrijdag de 13 is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Malambri schreef:
    Ik struikelde over een losse stoeptegel en viel in een plas, midden op het stationsplein, ook heel fijn (bat)


    Nohh, dat is echt beschamend,


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Nohh, dat is echt beschamend,
    Vertel mij wat


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik werd kwart voor acht wakker, terwijl ik half negen op school moest zijnn:S:S:S:S Mn zussie heeft me gered, ze ging me helpen met spullen pakken


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hm, wees in elk geval blij dat je les pas om 9:15 begon? Want ik moest zoals altijd om 08:10 aanwezig zijn en toen kwam ik er plots op school achter dat dat vandaag niet 't geval was, omdat ik 't eerste uur vrij had en toen heb ik dat uur dus al werkend aan een presentatie doorgebracht (cat)


    “Love is a contradiction.”

    ik werd een halfuur te laat wakker, kon mijn spiegel nergens vinden en mijn elastiekejs ook niet, ik was vergeten mijn laptop op te laden dus die kon niet mee. om een of andere reden had ik 70 cent boete bij de media, ik had koppijn door wiskunde, daarna was ik te hyper en by geschiedenis verkloote ik een opdracht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ladylit schreef:
    Hm, wees in elk geval blij dat je les pas om 9:15 begon? Want ik moest zoals altijd om 08:10 aanwezig zijn en toen kwam ik er plots op school achter dat dat vandaag niet 't geval was, omdat ik 't eerste uur vrij had en toen heb ik dat uur dus al werkend aan een presentatie doorgebracht (cat)


    Ja, dat is dan ook het enige goede puntje aan het hele verhaal. En oja, dat ik een boete voor een 14-jarige heb gekregen, terwijl ik over 9 dagen 15 ben.

    En jaa, dat ken ik heel goed. Het is bij mij altijd zo dat de roosterwijzigingen er pas 15 minuten nadat ik vertrek op staan. Dus ik zie het nooit als we eerste uren vrij hebben. Dat is echt bagger.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Awh ik toon ook wat medelijden hoor ;o
    Bij mij ging de dag eigelijk wel goed, M'n wiskunde docent deed vandaag erg aardig tegen me en hielp me met vanalles en nog wat. Mijn mentor gaf ons tips voor het examen en we mochten eerder gaan, ik haalde een 8 voor mijn mondeling nederlands. Het enigste minpuntje was dat ik bij engels gigantisch op mijn bek ging, de tafel omviel en iedereen me uitlachte. Maar dat was ook het enigste (aa')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wandering schreef:
    (...)

    Ja, dat is dan ook het enige goede puntje aan het hele verhaal. En oja, dat ik een boete voor een 14-jarige heb gekregen, terwijl ik over 9 dagen 15 ben.

    En jaa, dat ken ik heel goed. Het is bij mij altijd zo dat de roosterwijzigingen er pas 15 minuten nadat ik vertrek op staan. Dus ik zie het nooit als we eerste uren vrij hebben. Dat is echt bagger.

    Altijd positief blijven :3 Wel gelukkig dan dat de boete nu ten minste nog minder was, al is 't niet leuk natuurlijk.

    Bij ons zie ik ze meest pas als je op school aankomt, maar nu waren er Nederlands kringgesprekken en sommige mensen moesten 't 2e uur en sommige het 1e uur en toen bleek het dus dat als je pas het 2e uur moest dat je niet hoefde te komen, maar dat had ik natuurlijk weer gemist -.-


    “Love is a contradiction.”

    Die van mij was wel fijn, ik ben eindelijk weer beter en hoefde pas om half 12 op school te zijn. Ik was alleen wel wat onhandig omdat ik nogal slap was van het lange ziek zijn, maar ja :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDay schreef:
    Heel stiekem heb ik medelijden .
    Ik liet mijn mobiel vallen die het toen gewoon weer deed.


    Tell me about it, stud.