• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Raisei schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Experiment M
    (de M staat voor Mutant, omdat de hoofdpersonages dit zijn)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    M. de Crook weer
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    - Sowieso een mooie wolf
    - Sowieso een mooie, zwarte kat. Liefst een Maine Coon
    - Sowieso een mooie Duitse Herder
    - Misschien iets met een donker lab of een donker appartement
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Avontuur, Mysterieus
    ~ Korte samenvatting
    Long story short: Gefaalde experimenten, DNA van de dieren zijn aangetast en het zijn half mens/half dieren geworden. Ontsnappen uit laboratorium en verspreiden zich over de wereld en weten zich aan te passen naar een volledige mensengedaante. Na een tijdje heeft de leider van de groep het idee de rest bij elkaar te zoeken, in verband met mensen die zich heel vreemd gedragen (ook weer foute experimenten).
    ~ Lettertype (optioneel) Is aan jou
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)




    @Iedereen
    Ik zal zo de lijst weer bijwerken en aanvragen mogen altijd gedaan worden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)



    @Iedereen
    Ik zal zo de lijst weer bijwerken en aanvragen mogen altijd gedaan worden ^^


    Niiiiice. Thaaanks


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    _Revolution schreef:
    Mag ik weer een cover aanvragen?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Revolution schreef:
    (...)


    GredWeasley schreef:
    (...)

    @Iedereen
    Ik zal zo de lijst weer bijwerken en aanvragen mogen altijd gedaan worden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?): Potter for President (graag op de de cover)
    ~ Ondertitel (optioneel): -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving):
    Mijn hoofdpersonage is de volwassen Lily Luna Potter en mijn beeld daarbij is het volgende:


    Ofwel de actrice Alyson Hannigan in haar tijd van Buffy the Vampire Slayer. Alleen het probleem is, ik heb een foto nodig waar ze een beetje een verkiezingspose heeft, zoiets als dit:


    Maar hier is ze dan weer te oud D:

    Iig, ik heb er hier een aantal die misschien van pas kunnen komen, misschien dat je namelijk alleen een hoofd neemt:




    Als je zelf op zoek gaat: ik wil graag een Lily met vuurrood haar en een lengte tot over haar schouders :3

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): Zoals ik al uitlegde bij de foto's, het moet een soortvan verkiezingsposter worden. Dus misschien wel een beetje zoals Fudge (onder spoiler), maar dan beter, vriendelijker en meer aansprekelijk.


    ~ Korte samenvatting: Als de huidige Minister van Toverkunst aftreedt, besluit Lily Luna Potter om mee te doen met de verkiezingen voor het ministerschap. Dit gaat echter niet zonder wat obstakels.
    ~ Lettertype (optioneel): Niet perse iets Harry Potter-achtigs, maar meer in de trant van een duidelijke verkiezingsposter? Ik weet niet of je nog de aftiteling herinnert van deel vijf? Het hoeft niet zo roze, maar in die trant qua duidelijk lettertype. (Voorbeeld kun je weer vinden onder de spoiler)


    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^): -


    Deep inside, I've never felt alive

    Deze cover moet eigenlijk zowel een onder- als bovenkant hebben. Ze moeten terloops een beetje overlopen.
    Ik zet twee coveraanvragen hier neer, maar eigenlijk is de eerste voor de bovenkant bedoeld, en de andere voor de onderkant.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets, maar het hoeft niet per se. Dit plaatje kan je ook gewoon weglaten. Het moet, als je het wilt gebruiken, wel een soort (oud!!) sprookjesboek zijn.
    Zoiets. Het moet een rennende vrouw zijn met een jurk aan, maar je mag haar gezicht niet zien. Ze moet aan de rechterkant van haar helft.
    Als achtergrond kan je, btw, ook wel zo’n sprookjestuin gebruiken. Of…
    Een sprookjeskasteel als dit.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Historisch.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    /

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets. En je mag haar gezicht niet zien. Zij moet aan de linkerkant van haar helft. En dit keer een moderne tuin als achtergrond :’)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Modern.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Aurea schreef:
    Heyy,
    Ik wil graag nog een aanvraag doen :)

    We finally found you guys
    Het is het jaar 1500. Alexandra's ouders komen door tragische wijze om het leven en nu staat ze er alleen voor.
    Als Alexandra erachter komt dat ze naar het strenge Burgerweeshuis moet, besluit ze te vluchten.
    Als verstekeling op het schip van piraten, leert ze haar nieuwe familie kennen. Maar er wordt nog steeds naar haar gezocht...

    Ik wil er niet bepaalde plaatjes in, maar iets met een piraten en een meisje rond de vijftien zou leuk zijn :)
    Zou je er een spannende cover van kunnen maken, met iets van golvende zee op de achtergrond?

    Xx


    Is dit in de richting van wat je zoekt?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 15:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Verloren schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?) Heb ik nog niet, die hoeft er dus ook niet op.
    ~ Ondertitel (optioneel) -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) Ik heb de volgende Faceclaims:
    Georgie Henley
    Freya Tingley (met name in One Upon a Time)
    Karoline Kate
    Je mag ze er allemaal opzetten maar het hoeft niet heel duidelijk, een soort spookbeeld is prima. Wel zou ik Robbie Kay als Peter Pan er graag op willen, hem wat duidelijker. Iets als een logboek is dan prima daarbij, maar je mag zelf ook kijken wat mooi past.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Fantasy, eenzaam, duister en vage romantiek
    ~ Korte samenvatting
    Peter Pan heeft drie liefdes gehad. Het Meisje met de Rode Schoentjes, Wendy Darling, en het spiegelbeeld van Odi (rode schoentjes) genaamd Anne Bonnie in de onderwereld.
    Wanneer hij na veel gedoe toch weer tot leven komt gaat hij terug naar Neverland en om niet weer een gebroken hart te krijgen besluit hij dat Neverland vanaf nu echt ontoegankelijk moet zijn voor meisje. Dit mislukt echter wanneer een koppig meisje genaamd Aya toch binnen weet te dringen, die zo op zijn vorige drie liefdes lijkt dat dat oude gevoel dat Peter zoveel littekens heeft bezorgd toch weer omhoog dreigt te kruipen.
    ~ Lettertype (optioneel) Heb je niet nodig ^^
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Nee, niks, behalve dat je covers echt prachtig zijn!




    Happy Birthday my Potter!

    Die is mooi! Dankjewel!


    obsessive rage

    Eadlynschreave schreef:
    Kerttu Koskinen is de dochter van Eadlyn Schreave. Ze heeft er altijd van gedroomd om net zo machtig en bewonderd te zijn als haar moeder, grootmoeder en overgrootmoeder, maar wanneer zij ouder wordt begint ze te begrijpen dat het regeren van een land lang zo leuk niet is als ze had gedacht.
    Verder volgen we gewoon Kerttu's leventje.


    De titel is 'Kerttu's life'. Kun je er een met, en een zonder maken?

    En zou je iets willen doen met dit meisje?




    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)




    Heel erg bedankt!


    In case of a dandelion, it's a matter of perspective; Some people see a flower, some just see dirt.

    Hoi,
    Het viel laatst iemand op dat er een spelfout staat in de titel van de cover 'The choice of her life'. Er staat: 'The choice of heT life'. Kun je dit nog aanpassen?
    Thanks :D

    Aurea schreef:
    Hoi,
    Het viel laatst iemand op dat er een spelfout staat in de titel van de cover 'The choice of her life'. Er staat: 'The choice of heT life'. Kun je dit nog aanpassen?
    Thanks :D



    Happy Birthday my Potter!

    Barristan schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?): Potter for President (graag op de de cover)
    ~ Ondertitel (optioneel): -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving):
    Mijn hoofdpersonage is de volwassen Lily Luna Potter en mijn beeld daarbij is het volgende:


    Ofwel de actrice Alyson Hannigan in haar tijd van Buffy the Vampire Slayer. Alleen het probleem is, ik heb een foto nodig waar ze een beetje een verkiezingspose heeft, zoiets als dit:


    Maar hier is ze dan weer te oud D:

    Iig, ik heb er hier een aantal die misschien van pas kunnen komen, misschien dat je namelijk alleen een hoofd neemt:




    Als je zelf op zoek gaat: ik wil graag een Lily met vuurrood haar en een lengte tot over haar schouders :3

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): Zoals ik al uitlegde bij de foto's, het moet een soortvan verkiezingsposter worden. Dus misschien wel een beetje zoals Fudge (onder spoiler), maar dan beter, vriendelijker en meer aansprekelijk.


    ~ Korte samenvatting: Als de huidige Minister van Toverkunst aftreedt, besluit Lily Luna Potter om mee te doen met de verkiezingen voor het ministerschap. Dit gaat echter niet zonder wat obstakels.
    ~ Lettertype (optioneel): Niet perse iets Harry Potter-achtigs, maar meer in de trant van een duidelijke verkiezingsposter? Ik weet niet of je nog de aftiteling herinnert van deel vijf? Het hoeft niet zo roze, maar in die trant qua duidelijk lettertype. (Voorbeeld kun je weer vinden onder de spoiler)


    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^): -




    Pfoe, dat was een lastige. Is dit in de richting van wat je zoekt?


    Happy Birthday my Potter!

    _Revolution schreef:
    Deze cover moet eigenlijk zowel een onder- als bovenkant hebben. Ze moeten terloops een beetje overlopen.
    Ik zet twee coveraanvragen hier neer, maar eigenlijk is de eerste voor de bovenkant bedoeld, en de andere voor de onderkant.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets, maar het hoeft niet per se. Dit plaatje kan je ook gewoon weglaten. Het moet, als je het wilt gebruiken, wel een soort (oud!!) sprookjesboek zijn.
    Zoiets. Het moet een rennende vrouw zijn met een jurk aan, maar je mag haar gezicht niet zien. Ze moet aan de rechterkant van haar helft.
    Als achtergrond kan je, btw, ook wel zo’n sprookjestuin gebruiken. Of…
    Een sprookjeskasteel als dit.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Historisch.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    /

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Once Upon…
    Hij moet er op. Het woordje ‘Once’ komt bij de bovenste helft en het woordje ‘Upon…’ bij de onderste helft.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets. En je mag haar gezicht niet zien. Zij moet aan de linkerkant van haar helft. En dit keer een moderne tuin als achtergrond :’)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Modern.
    ~ Korte samenvatting
    Dit is een verhalenbundel. Ik verzamel verschillende sprookjes, sagen en mythes en ik verander ze , maar het sprookje blijft er wel in te zien.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Bij ‘Once’ iets scheefs en met krullen en bij ‘Upon…’ iets moderners.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -


    Zoiets?


    Happy Birthday my Potter!