• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MT ^^


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    GredWeasley schreef:
    Bedankt allemaal! ^^

    (...)

    Weet je al in welk formaat het gedrukt gaat worden? Want als je dat al weet, dan kan ik precies dat formaat cover maken c:

    Oh ja, dat is wel handig. :')

    225 pixels breed en 315 pixels hoog


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoechlins schreef:
    OH JOUW COVERS ZIJN MOOI. Ik ben net weer begonnen met een nieuw verhaal, het wordt een heel kort verhaal, maar omDAT JE ZO AANDRINGT zou ik wel graag een cover willen. ^^

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) - ik heb nog geen titel dus dit lijkt me niet nodig. Tot nu toe is het letterlijk 'a terrifying cab driver au', maar dat doen we maar niet. :')
    ~ Ondertitel (optioneel) -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) - regen, van die zwarte taxi's in Londen.


    Deze foto kán, maar anders moet je maar kijken bij louis tomlinson suit. Ik weet namelijk niet wat het beste is voor photoshop. Het liefst een foto waar hij niet op lacht.


    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) - Moody.
    ~ Korte samenvatting - Louis Tomlinson is moe en sad en het regent en alles is kut. Kut Engeland. Hij stapt in een taxi met een wel heel aparte taxi chauffeur.. HONESTLY I DON'T KNOW THIS IS A TRAINWRECK IM SORRY.
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) - Je kan Louis en Harry ook gewoon helemaal neglecten en iets maken met regen en taxi's ofzo. Ik vind het allemaal prima, zolang het maar niet vrolijk is met veel heldere kleuren.




    Is dit in de richting van wat je zoekt?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Is dit in de richting van wat je zoekt?

    Yesyesyes dit is echt precies de goede sfeer enzo!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Is dit in de richting van wat je zoekt?


    Oehh die is zo mooi!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja, hij is echt mooi! Het geeft me trouwens echt Narnia vibes door die lantaarnpaal.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Agent schreef:
    Je maakt echt mooie covers ^^
    In het geval je plots heel veel aanvragen krijgt hoef je deze niet te maken, want ik weet nog niet 100% zeker of ik het verhaal volledig ga uitwerken (:

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Rogue (wel op cover)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)


    Ik zou er ook graag een plaatje van een valk op hebben.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Mysterieus, fantasy
    ~ Korte samenvatting
    "Jyn. Je hebt vast wel van haar gehoord.
    Jyn Brune. Keizerin Alinor's zuster.
    Onbegaafde.
    Soldaat.
    Spion.
    Verraadster."


    Ruwe schets verhaal: Het speelt zich af in een wereld waar families met mutant-achtige gaven de elite van de bevolking vormen en het Imperium zich zoveel mogelijk probeert uit te breiden. Onbegaafden zijn verplicht zich op hun 18e te melden voor legerdienst, begaafden krijgen een opleiding in de hoofdstad.
    Wanneer Jyn als enige van haar familie geen tekenen van een begaafdheid vertoont, wordt ze op haar achttiende verjaardag naar het front gestuurd. Wanneer ze daar aankomt, blijkt het daar echter niet zo te zijn als haar vroeger altijd werd voorgespiegeld. Wanneer haar leven als soldaat een onverwachte wending neemt, besluit Jyn het roer in eigen handen te nemen.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Iets dat bij de cover past (:
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Niet echt, als je nog vragen hebt mag je me een berichtje sturen (:


    Klinkt echt als een heel vet verhaal! ^^ Is dit in de richting van wat je zoekt?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh btw iedereen hier echt ontzettend bedankt. Ik zat echt een beetje in de put door mijn stomme enkel/voet en alles en dit vrolijkt mij echt enorm op (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Nou volgens mij vrolijk jij ook heel Q op. Wat een mooierds zeg. Ik wist niet eens dat je daar zo goed in bent!


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT, jouw covers zijn echt fioeheiufgzuhfz :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Klinkt echt als een heel vet verhaal! ^^ Is dit in de richting van wat je zoekt?



    Wauw dat is echt veel mooier dan ik had verwacht c:
    Bedankt! ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Echt Anna, jij bent hier zooo goed in _O_ Ik zou bijna een story starten gewoon maar om een cover aan te kunnen vragen (pirate)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tormund schreef:
    (...)
    Oh ja, dat is wel handig. :')

    225 pixels breed en 315 pixels hoog


    Hmmm, als ik met dat formaat werk, vind ik hem persoonlijk te onscherp worden. Ik heb het aantal pixels voor nu even verdubbeld, dus het is wel dezelfde verhouding, maar het ziet er veel mooier uit. Ik hoop dat het ongeveer is wat je zoekt c:



    Dit is 225 bij 315 pixels volgens mijn laptop :/


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) The Gatekeeper
    korte uitleg: Hoofdpersonage is een Fallen Angel die uit de Angel die de poort naar de hemel bewaakt en uiteindelijk wordt zij de beschermengel van de Fallen Angels en moet ze dus de Gate naar de aarde gaan bewaken waar de Fallen Angels doorheen gaan, dus wordt ze ook een Gatekeeper
    ~ Ondertitel (optioneel) Niet echt een ondertitel, maar zoals op een echte book cover mijn naam: M. de Crook
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) Het liefst iets met het silhouet van een engel, maar dan niet zoeen als in de bijbel. Gewoon iemand met vleugels. Verder misschien nog iets met een poort, maar niet echt de gouden hemelpoort. De rest laat ik een beetje aan jou over ^^
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Gevaar, vernietiging, beetje mysterieus
    ~ Korte samenvatting Ashra, een Fallen Angel, wordt naar de aarde gestuurd omdat de Fallen Angels daar langzaamaan allemaal worden vermoord. Zij moet uitvinden waarom dit zo is. Iedere Fallen Angel komt voort uit een Angel en zodra een Fallen Angel zelf kan vliegen, gaan ze naar de aarde. Hier komt ze erachter dat Fallen Angel worden onderzocht door de mensen en worden gebruikt om aan te tonen dat engelen echt bestaan. Ashra werkt in een stripclub achter de bar en komt daar steeds dezelfde man tegen die met haar flirt. Deze man snijdt de engelen open en Ashra gaat hem achterna.
    ~ Lettertype (optioneel) Niet echt iets specifieks, iets wat er een beetje bij past, maar niet echt iets heel erg sierlijks of horror achtigs ofzo.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Als je nog plaatjes toevoegt, absoluut geen gezichten erbij. Achterkanten van personen mag wel, want het is voor school

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 16:13 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Hmmm, als ik met dat formaat werk, vind ik hem persoonlijk te onscherp worden. Ik heb het aantal pixels voor nu even verdubbeld, dus het is wel dezelfde verhouding, maar het ziet er veel mooier uit. Ik hoop dat het ongeveer is wat je zoekt c:



    Dit is 225 bij 315 pixels volgens mijn laptop :/


    Is het mogelijk om het meisje wat meer op de voorgrond te krijgen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.