• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Eigenlijk zou ik het normaal nooit vragen, maar als je je verveelt... En het klinkt sowieso onbeleefd want het gaat hier om VIJF covers.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Inktzwart schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?) Scharlaken Dans, die moet erop
    ~ Ondertitel (optioneel) Once Upon a Time
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) Mijn faceclaim voor mijn hoofdpersoon is Georgie Henley, verder zijn dit gewoon wat sfeerplaatjes, die niet perse gebruikt hoeven te worden. Wel wil ik er rode schoentjes op.
    1 (of andere rode schoenen)
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    Je mag zelf natuurlijk ook gewoon plaatjes zoeken ^^
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Het genre is fantasy, graag een beetje de grens tussen sprookjesachtig en duister
    ~ Korte samenvatting Het is een verdraaide versie van de rode schoentjes en de zwanenbroeders, het gaat over Odi die op een dag rode schoentjes vindt en ontdekt dat ze magisch zijn. Alleen waren ze eigenlijk gemaakt voor een ander, alleen werken ze niet bij die ander. Dus verandert de duistere tovenares haar stiefbroers in zwanen, en gaat Odi op zoek naar magische brandnetels die duistere magie opheffen. Hierbij wordt ze geholpen door Peter Pan die nog geen Peter Pan is, een meisje dat half kat is met laarzen en een vossenjongen die vrienden is met een jachthond.
    Een prut-samenvatting maar ik heb niet echt een logische die wel mooi is XD
    ~ Lettertype (optioneel) Heb ik niet, al mag het best sierlijk zijn, hoeft niet.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Heb ik niet (:



    Zoiets?

    @Natas
    Working on it ^^


    Happy Birthday my Potter!

    _FallenAngel schreef:
    Eigenlijk zou ik het normaal nooit vragen, maar als je je verveelt... En het klinkt sowieso onbeleefd want het gaat hier om VIJF covers.


    Als je ze neerzet kan ik altijd kijken waar ik aan toe kom en het afwisselen met anderen (mochten er meer aanvragen komen) c:


    Happy Birthday my Potter!

    Je maakt zo'n mooie covers en eigenlijk wil ik een aanvraag doen, maar hij is echt heel vaag en ik weet niet eens wat ik op de cover wil, dus ik denk niet dat je er veel mee zou kunnen doen :') Maar kun je eigenlijk iets met alleen korte samenvatting, sfeer en titel? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Als je ze neerzet kan ik altijd kijken waar ik aan toe kom en het afwisselen met anderen (mochten er meer aanvragen komen) c:

    En maak geen haast, ik heb alle tijd.

    Wacht ff.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Voor mijn trouwe SA's waar ik soms graag mee mag schrijven ^^
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Stars in the afterglow en hij moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets, in ieder geval een losse.
    En zoiets.
    En zoiets.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Een beetje ongelukkig, denk ik.
    ~ Korte samenvatting
    Mijn SA's.
    Ze kunnen doodongelukkig zijn, of juist dolblij. Bij deze story kan ik het kwijt wanneer ik zielsgelukkig ben, of juist ingestort van verdriet.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Iets sierlijks met smalle lijnen, maar niet te overdreven.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    -

    En de rest komt later wel eens :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dazai schreef:
    Je maakt zo'n mooie covers en eigenlijk wil ik een aanvraag doen, maar hij is echt heel vaag en ik weet niet eens wat ik op de cover wil, dus ik denk niet dat je er veel mee zou kunnen doen :') Maar kun je eigenlijk iets met alleen korte samenvatting, sfeer en titel? :')


    Het ligt wel een klein beetje aan de samenvatting, maar als je hem plaatst kan ik altijd kijken wat ik erbij zou maken en kan je zelf dan zien of het dan ook daadwerkelijk past? Met een sfeer en een samenvatting kom ik over het algemeen al een heel eind.


    Happy Birthday my Potter!

    Tormund schreef:
    (...)
    Is het mogelijk om het meisje wat meer op de voorgrond te krijgen? (:




    Zoiets? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jaaa zo is hij super vet! Thanks ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    They are so pretty, Anna^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het ligt wel een klein beetje aan de samenvatting, maar als je hem plaatst kan ik altijd kijken wat ik erbij zou maken en kan je zelf dan zien of het dan ook daadwerkelijk past? Met een sfeer en een samenvatting kom ik over het algemeen al een heel eind.

    Dan ga ik toch een aanvraag doen, sorry als het extreem vaag is, dat is het verhaal ook wel :')

    ~ Titel: De titel is Razernij en als het mogelijk is, zou ik graag een versie met en zonder titel hebben.
    ~ Ondertitel: /
    ~ Afbeeldingen: Ik heb GEEN idee, sorry :c
    ~ Sfeer: Het genre is sci-fi, met name apocalyptisch. Ik zou graag een duistere, angstige, wantrouwige en tegelijkertijd ook sobere sfeer hebben (dus niet met te veel tierelantijntjes).
    ~ Korte samenvatting:
    Het is niet de officiële samenvatting en eigenlijk is ie niet zo geweldig goed, maar ik hoop dat je er iets mee kunt:

    In 2017 breekt er een nieuwe ziekte uit. Men noemt het 'Razernij', omdat iedereen die het heeft zijn ethische waarden verliest en verandert in een psychopaat die enkel en alleen kan genieten van moorden op de wreedste manier die er bestaat. Of de ziekte besmettelijk is of niet, is onduidelijk en er zijn ook een heleboel mensen die beweren dat de Razernij niet meer is dan een fabeltje.

    Na een paar jaar heeft de Razernij zeker 50% van de wereldbevolking in zijn greep, terwijl een groot deel van de mensen die nog geheel normaal zijn vermoord zijn door de zogenaamde 'razenden'. En alsof dat alles niet genoeg is, hebben de meeste razenden ook nog eens een mutatie die hen extra sterk maakt, waardoor de normale mens geen schijn van kans heeft als hij tegenover een razende komt te staan.

    In deze apocalypische wereld volgen we Indy, een jongen die kost wat kost wil overleven. Tijdens zijn reis ontmoet hij verscheidene mensen die hem helpen - of net niet. Na een tijdje slaagt hij er zelfs in een kleine groep te vormen. Maar zodra één van de groepsleden in koele bloede vermoord wordt, is er maar één mogelijke conclusie: er bevindt zich een razende onder hen. Hun vriendschap wordt geveld door wantrouwen en terwijl iedereen elkaar beschuldigd, gaat de echte razende verder met het uitmoorden van de hele groep.

    ~ Lettertype: Niet sierlijk, voor de rest mag alles wel.
    ~ Extra: /


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    GredWeasley schreef:
    (...)


    Zoiets?

    @Natas
    Working on it ^^


    Oh wauw! Hij is prachtig! Dankje! (:


    obsessive rage

    Raisei schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?) The Gatekeeper
    korte uitleg: Hoofdpersonage is een Fallen Angel die uit de Angel die de poort naar de hemel bewaakt en uiteindelijk wordt zij de beschermengel van de Fallen Angels en moet ze dus de Gate naar de aarde gaan bewaken waar de Fallen Angels doorheen gaan, dus wordt ze ook een Gatekeeper
    ~ Ondertitel (optioneel) Niet echt een ondertitel, maar zoals op een echte book cover mijn naam: M. de Crook
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) Het liefst iets met het silhouet van een engel, maar dan niet zoeen als in de bijbel. Gewoon iemand met vleugels. Verder misschien nog iets met een poort, maar niet echt de gouden hemelpoort. De rest laat ik een beetje aan jou over ^^
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Gevaar, vernietiging, beetje mysterieus
    ~ Korte samenvatting Ashra, een Fallen Angel, wordt naar de aarde gestuurd omdat de Fallen Angels daar langzaamaan allemaal worden vermoord. Zij moet uitvinden waarom dit zo is. Iedere Fallen Angel komt voort uit een Angel en zodra een Fallen Angel zelf kan vliegen, gaan ze naar de aarde. Hier komt ze erachter dat Fallen Angel worden onderzocht door de mensen en worden gebruikt om aan te tonen dat engelen echt bestaan. Ashra werkt in een stripclub achter de bar en komt daar steeds dezelfde man tegen die met haar flirt. Deze man snijdt de engelen open en Ashra gaat hem achterna.
    ~ Lettertype (optioneel) Niet echt iets specifieks, iets wat er een beetje bij past, maar niet echt iets heel erg sierlijks of horror achtigs ofzo.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Als je nog plaatjes toevoegt, absoluut geen gezichten erbij. Achterkanten van personen mag wel, want het is voor school




    Wat leuk dat het voor school is c: Is dit ongeveer wat je zoekt?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind je covers zo tof dat ik toch nog een aanvraag ga indienen die ik van de week bij DreamerN ook had gedaan, maar die heeft nogal druk. c;

    * Titel Uitgeroeid
    * Korte Samenvatting Elijah en Toby worden op een dag wakker in de toekomst. De mensheid blijkt uitgeroeid, maar een onderzoeksteam uit het verleden probeert de oorzaak te achterhalen en tegelijkertijd dieren opnieuw uit te zetten. De twee jongens kunnen niet meer terug, zullen hun familie nooit meer terugzien en moeten aan de nieuwe bevehebbers uitleggen wat ze hier doen, terwijl hun geheugen hun in de steek laat. En waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan een nieuwe manier van oorlogvoering? Welke vijand hebben ze hier, op een uitgestorven aarde?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Een van deze drie, het liefst waar het tot stof vergaan het beste naar voren komt

    Ik heb verder een aantal sfeerplaatjes die er zeker niet allemaal in moeten, maar dan kun je zelf kijken. (:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 - de bovenste

    Ik dacht zelf nog aan een cover met bijvoorbeeld linksboven een futuristisch gebouw (bijv. 9) en rechtsonder een die verwoesting laat staan, die door een soort gekleurde bliksemschicht van elkaar gescheiden zijn. Maar gebruik vooral je eigen vrijheid. Daar vertrouw ik helemaal op. ^^

    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's


    Every villain is a hero in his own mind.

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Wat leuk dat het voor school is c: Is dit ongeveer wat je zoekt?


    Als het zou kunnen zou ik eigenlijk een silhouet met lang haar willen en iets meer dat die het belangrijkst is in plaats van de persoon die op de grond ligt zeg maar ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen