• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jazeker, het was vooral dat ik hem met én én toch vrij druk vond worden c:



    Wat vind je hiervan?


    Veel beter, dank je wel c:


    how dare you speak of grace

    ~ Titel (wel of niet op de cover?): op de cover wil ik graag Protection en dan als het mooistaat HP of Harry Potter
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)





    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): magisch en dromerig
    ~ Korte samenvatting: Novella switcht van de Amerikaanse toverschool naar hogwarts en moet hier haar plaats vinden, de zoektocht naar vrienden en naar liefde kam beginnen.
    ~ Lettertype (optioneel) sprookjesactich/sierlijk maar leesbaar (sorry als dit vaag is)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) heb je ongeveer een idee wanneer het klaar is? (dan weet ik wanneer mijn story online kan :) )

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:58 ]


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Je covers zijn echt zo goed ^^

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    'Verwoesting', maar als het kan, zou je er ook eentje met 'Ruins' op willen maken? Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem in het Engels of Nederlands ga schrijven.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    1) Graag een plaatje van Alycia Debnam Carey of, als je er geen passende van haar zou vinden, van Zoey Deutch
    2) Een plaatje van Tom Riddle, à la Harry Potter and the Chamber of Secrets.(klik)
    Eventueel nog een plaatje van een (verwoest) Hogwarts, maar dat is niet noodzakelijk.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Donker.
    ~ Korte samenvatting
    (Ik heb niet echt een samenvatting :'))
    Het is een verhaal dat zich afspeelt tijdens de schooljaren van Tom Riddle. Een beetje over hoe hij sommige Hogwarts-studenten op het slechte pad hielp terwijl hij zijn weg naar 'grootsheid' probeerde te vinden. Dat is zo'n beetje het thema.
    Het meisje op de cover is een Ravenclaw die één van Toms volgelingen wordt, zonder ze zelf eigenlijk echt goed door heeft wat dat betekent.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Niet echt een voorkeur.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    De cover mag best een 'oude' look hebben. Ik zou het ook leuk vinden als je er een banner bij zou kunnen maken, maar dat hoeft natuurlijk niet als je niet veel tijd hebt (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 23:15 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Punkish schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?): op de cover wil ik graag Protection en dan als het mooistaat HP of Harry Potter
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)





    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): magisch en dromerig
    ~ Korte samenvatting: Novella switcht van de Amerikaanse toverschool naar hogwarts en moet hier haar plaats vinden, de zoektocht naar vrienden en naar liefde kam beginnen.
    ~ Lettertype (optioneel) sprookjesactich/sierlijk maar leesbaar (sorry als dit vaag is)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) heb je ongeveer een idee wanneer het klaar is? (dan weet ik wanneer mijn story online kan :) )




    Sorry, ik ben slecht in tijdsindicaties. Wat vind je hiervan?


    Happy Birthday my Potter!

    Faelain schreef:
    Je covers zijn echt zo goed ^^

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    'Verwoesting', maar als het kan, zou je er ook eentje met 'Ruins' op willen maken? Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hem in het Engels of Nederlands ga schrijven.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    1) Graag een plaatje van Alycia Debnam Carey of, als je er geen passende van haar zou vinden, van Zoey Deutch
    2) Een plaatje van Tom Riddle, à la Harry Potter and the Secret Chamber (klik)
    Eventueel nog een plaatje van een (verwoest) Hogwarts, maar dat is niet noodzakelijk nodig.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Donker.
    ~ Korte samenvatting
    (Ik heb niet echt een samenvatting :'))
    Het is een verhaal dat zich afspeelt tijdens de schooljaren van Tom Riddle. Een beetje over hoe hij sommige Hogwarts-studenten op het slechte pad hielp terwijl hij zijn weg naar 'grootsheid' probeerde te vinden. Dat is zo'n beetje het thema.
    Het meisje op de cover is een Ravenclaw die één van Toms volgelingen wordt, zonder ze zelf eigenlijk echt goed door heeft wat dat betekent.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Niet echt een voorkeur.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    De cover mag best een 'oude' look hebben. Ik zou het ook leuk vinden als je er een banner bij zou kunnen maken, maar dat hoeft natuurlijk niet als je niet veel tijd hebt (:


    Dankjewel! Wat vind je hiervan? c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Dankjewel! Wat vind je hiervan? c:



    Oh wauw, heel tof. Vooral hoe je die emblemen ook hebt samengesmolten c:
    Het enige waar ik wat mee zit is dat er precies een beetje te veel van de linkerkant van het meisje d'r gezicht is weggegomd of zo? Dat kan ook aan mij liggen :x


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Oh wauw, heel tof. Vooral hoe je die emblemen ook hebt samengesmolten c:
    Het enige waar ik wat mee zit is dat er precies een beetje te veel van de linkerkant van het meisje d'r gezicht is weggegomd of zo? Dat kan ook aan mij liggen :x


    Het ligt niet aan jou, ik heb hem al zo'n twintig keer opnieuw gegumd, maar ik bleef het gevoel houden dat het niet klopte of zo (ondanks dusdanig inzoomen dat je precies ziet welke pixels er bij haar gezicht hoorden, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik haar gezicht raar vind haha). Ik heb geprobeerd hem een iets natuurlijkere vorm te geven door een stukje achtergrond te laten en aan te passen dat het geen al te opvallende rand werd:



    Ik kan ook nog gewoon verder zoeken naar een ander plaatje, maar hier keek ze zo perfect in mijn ogen :') #facestruggles

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 11:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het ligt niet aan jou, ik heb hem al zo'n twintig keer opnieuw gegumd, maar ik bleef het gevoel houden dat het niet klopte of zo (ondanks dusdanig inzoomen dat je precies ziet welke pixels er bij haar gezicht hoorden, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik haar gezicht raar vind haha). Ik heb geprobeerd hem een iets natuurlijkere vorm te geven door een stukje achtergrond te laten en aan te passen dat het geen al te opvallende rand werd:



    Ik kan ook nog gewoon verder zoeken naar een ander plaatje, maar hier keek ze zo perfect in mijn ogen :') #facestruggles



    Haha, sorry dat ik zo lastig was :')
    Ik vind de tweede heel mooi, heel erg bedankt ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Haha, sorry dat ik zo lastig was :')
    Ik vind de tweede heel mooi, heel erg bedankt ^^




    ligt niet aan jou, ze heeft gewoon een apart maar mooi hoofd haha

    Ik zal even gaan kijken voor je banner dan c:



    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 12:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)



    ligt niet aan jou, ze heeft gewoon een apart maar mooi hoofd haha

    Ik zal even gaan kijken voor je banner dan c:





    Ik vind ze echt fantastisch, bedankt! ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    GredWeasley schreef:
    (...)



    Sorry, ik ben slecht in tijdsindicaties. Wat vind je hiervan?


    Hey, ik vind hem heel mooi maar zou het mischien iets minder paars kunnen? En het kasteel iets duidelijker kunnen maken?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 21:12 ]


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    A tomboys heart > graag op de cover.

    ~ Ondertitel (optioneel)
    Zevnik, mijn username op wattpad.

    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Lesbisch stel > foto
    Kan ook andere/betere gebruiken, zolang maar duidelijk te zien is dat ze lesbisch zijn.
    Tomboy meid > foto
    Kan ook andere/betere gebruiken, zolang maar duidelijk te zien is dat het een tomboy meid is.
    Als achtergrond weet ik niet helemaal, als je iets leuks weet/ziet wat erbij past dan mag je dat erbij voegen als je wilt.
    Misschien iets van een slaapkamer of een stad.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Geen idee haha
    Tienerfictie.

    ~ Korte samenvatting
    Heb nog geen uitgebreide samenvattig of idee.
    Samantha is een typische androgyne tomboy. Haar verborgen lesbische kant komt naar boven wanneer een nieuw meisje haar kamergenoot word.

    ~ Lettertype (optioneel)
    Geen voorkeur/

    b]~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)[/b]
    Nopee.

    Punkish schreef:
    (...)

    Hey, ik vind hem heel mooi maar zou het mischien iets minder paars kunnen? En het kasteel iets duidelijker kunnen maken?



    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) The White Rose, wel op de cover
    ~ Ondertitel (optioneel) President Snow's life story
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Een foto van Snow (van The Hunger Games)
    Een plaatje van een witte roos, deze zou je eventueel kunnen gebruiken:


    En misschien het symbool van het Capitool erop (hoeft niet).
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Kil
    ~ Korte samenvatting
    Het verhaal gaat over Snows verleden, hoe hij aan de macht kwam enzovoort.
    ~ Lettertype (optioneel)
    Zou jij dat kunnen uitzoeken?
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Alvast bedankt!


    i wanna die with you once or twice.

    GredWeasley schreef:
    (...)



    echt perfect! dankjewel!!!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk