• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel : Sunlight Falls
    ~ Ondertitel : Voor Morgen
    ~ Afbeeldingen : Zie extra haha
    ~ Sfeer: Mysterieus, dramatisch, actie, magisch ?
    ~ Korte samenvatting: Dit is de intro van het verhaal :

    De Vandera familie is een familie vol kracht en moed. Met hun speciale wapens, aangestuurd door magie kunnen ze de strijd aangaan tegen elk wezen wat rondloopt in Sunlight Falls, maar wat gebeurd er als ze zich tegen zichzelf keren?
    De familie Cross is een wolvenroedel. Ze zijn voor elkaar erg belangrijk, maar de leider is steeds vaker weg. Hierdoor krijgt het gevaar steeds meer kans, want tegen de wapens van Vandeta kunnen ze maar moeilijk op. En halfbloedjes zijn gevaarlijk, daarom moeten ze ook uitkijken voor Darkblood.
    De Darkblood familie is een vampieren familie. Ze zijn sterk, maar zijn niet uit op macht. Toch hebben de Vandeta's het op hen gemund en wat doet een vampier als hij mensenbloed ruikt?
    En dan heb je nog de Wardlock broers. Wat hebben deze twee vreemde tovernaars hier te zoeken?
    Welkom in Sunlight Falls

    ~ Lettertype: Iets wat jij vind passen :)
    ~ Extra: Het verhaal is een RPG die twee van ons nu willen schrijven. Er zijn dus heel veel karakters...
    Het verhaal gaat over vier families waarvan de volwassenen elkaar wantrouwen. De kinderen vermengen zich echter met elkaar en willen de eeuwde oude ruzie oplossen. Het probleem is dat het een tovernaars familie, een vampieren familie, een weerwolven familie en een hunter familie is, dus dat is erg moeilijk. Er zit veel drama in en ook moord, maar ook liefde en vriendschap en het ontdekken wie je zelf bent. Ik zou in eerste instantie de cover maken, maar ik heb geen flauw idee wat ik er mee aan moet en ik denk dat dat komt omdat ik iedereen ken en ze in hun waarde wil laten, allemaal. Maar voor op de cover moet je mensen skippen, want niet iedereen past erop.
    Daarom leek het me handig om een buitenstaander te vragen of die wilde helpen, en nu jij zelf een berichtje plaats met dat je graag opdrachten wilt, d8 ik dat je ook wel zo'n moeilijke opdracht van mij zou willen aannemen haha.


    Hier wat uiterlijke kenmerken van een paar personages, voor als je mensen wilde gebruiken
    P1: Meisje. Zwarte haren, bleke huid, maar geen gothic look.
    P2: Ook een meisje met zwarte haren, maar ook geen gothic look.
    P3: Nog een meisje met zwart haar, maar wel een beetje gothic.
    P4: Jongen met zwarte haar, vriendelijk gezicht en geen gothic look
    P5: Jongen met bruin haar en een strakke kaaklijn
    P6: Meisje met blond haar en blauwe ogen. Ziet er lief uit, maar heeft een vurige blik.
    P7: Meisje met blond haar en een strenge blik

    Note: Niet iedereen hoeft er op hoor.
    Note2: De bovenstaande personages zijn allemaal tieners.
    Note3: Er vind een auto-ongeluk plaats in het verhaal, misschien kan je daar iets mee?
    Note4: Je mag me altijd ff pb'en als je er niet uit komt ;D

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 10:17 ]


    ~My Mind Is Free~

    Tormund schreef:
    (...)
    Oeh, dit verhaal klinkt tof. Kun je me een seintje geven als je ermee begint? c;

    Ik schrijf dit verhaal eigenlijk met de intentie om het ooit, heel misschien, uit te geven, dus het zal helaas niet op Q komen, daar zijn de hoofdstukken ook een beetje te lang voor, haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik schrijf dit verhaal eigenlijk met de intentie om het ooit, heel misschien, uit te geven, dus het zal helaas niet op Q komen, daar zijn de hoofdstukken ook een beetje te lang voor, haha.

    Jammer, ik had het ook graag willen lezen :)

    Ik heb even een vraagje: je zegt in de inleiding dat je deze coverstore aanmaakt om je tijd in het gips door te komen, maar betekent dat dat hij sluit wanneer je weer uit het gips komt?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik heb even een vraagje: je zegt in de inleiding dat je deze coverstore aanmaakt om je tijd in het gips door te komen, maar betekent dat dat hij sluit wanneer je weer uit het gips komt?


    Meh waarschijnlijk niet, maar mogelijk heb ik het dan weer iets drukker met andere dingen en gaat het langzamer. Ik vind het namelijk wel echt super leuk om te doen ^^
    Het is overigens eerst ook kijken wat ze dan met mij gaan doen. Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis en dan gaat dit gips eraf, maar vorige keer werd ik in nieuw gips gestopt, omdat het erger was dan verwacht dus tja. Maar ik denk in ieder geval niet dat ik hem dichtgooi, want covers maken is leuk c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Meh waarschijnlijk niet, maar mogelijk heb ik het dan weer iets drukker met andere dingen en gaat het langzamer. Ik vind het namelijk wel echt super leuk om te doen ^^
    Het is overigens eerst ook kijken wat ze dan met mij gaan doen. Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis en dan gaat dit gips eraf, maar vorige keer werd ik in nieuw gips gestopt, omdat het erger was dan verwacht dus tja. Maar ik denk in ieder geval niet dat ik hem dichtgooi, want covers maken is leuk c:

    Wat een opluchting om te horen (: Ik vreesde even dat je er na het gips mee zou stoppen en dat zou vreselijk jammer zijn, want je covers zijn awesome^^
    Ik hoop voorn jou dat het gips er woensdag definitief af mag!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik schrijf dit verhaal eigenlijk met de intentie om het ooit, heel misschien, uit te geven, dus het zal helaas niet op Q komen, daar zijn de hoofdstukken ook een beetje te lang voor, haha.

    Ah jammer. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Ik vind je covers zo tof dat ik toch nog een aanvraag ga indienen die ik van de week bij DreamerN ook had gedaan, maar die heeft nogal druk. c;

    * Titel Uitgeroeid
    * Korte Samenvatting Elijah en Toby worden op een dag wakker in de toekomst. De mensheid blijkt uitgeroeid, maar een onderzoeksteam uit het verleden probeert de oorzaak te achterhalen en tegelijkertijd dieren opnieuw uit te zetten. De twee jongens kunnen niet meer terug, zullen hun familie nooit meer terugzien en moeten aan de nieuwe bevehebbers uitleggen wat ze hier doen, terwijl hun geheugen hun in de steek laat. En waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan een nieuwe manier van oorlogvoering? Welke vijand hebben ze hier, op een uitgestorven aarde?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Een van deze drie, het liefst waar het tot stof vergaan het beste naar voren komt

    Ik heb verder een aantal sfeerplaatjes die er zeker niet allemaal in moeten, maar dan kun je zelf kijken. (:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 - de bovenste

    Ik dacht zelf nog aan een cover met bijvoorbeeld linksboven een futuristisch gebouw (bijv. 9) en rechtsonder een die verwoesting laat staan, die door een soort gekleurde bliksemschicht van elkaar gescheiden zijn. Maar gebruik vooral je eigen vrijheid. Daar vertrouw ik helemaal op. ^^

    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's


    Ik kan denk sowieso niet op tegen DreamerN, maar het was heel leuk hem te maken. Is dit wat je ongeveer bedoelde?


    Happy Birthday my Potter!

    _FallenAngel schreef:
    Ik vraag best wel veel dingen tegelijk, sorry. :$
    1.
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Gedachtenspinsels, en die moet er op.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Zoiets.
    Zoiets.
    Zoiets als achtergrond, en zou je deze post-its ook in het zwart-wit kunnen doen?.
    Hier ben ik niet heel zeker van, maar je kan het proberen.
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Sfeer: "Eureka!"
    ~ Korte samenvatting
    Hier dump ik alles wat ter plekke in mijn hoofd opkomt. Alleen als het met SA heeft te maken zet ik het in Stars in the afterglow.
    ~ Lettertype (optioneel)
    I don't know, kijk maar wat er het beste bij past.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Niet heel veel.



    Something like this? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Something like this? ^^



    Merlins Beard die is mooi *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Something like this? ^^



    Oooh, dit is veel beter dan ik me had voorgesteld. Yay.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Aurea schreef:
    ~ Titel: Hier ben ik nog niet zeker over, die zet ik er later bij :)
    ~ Ondertitel: -
    ~ Afbeeldingen:

    Dit meisje zonder de tuin erachter. Liefst een beetje op de voorgrond, want zij is het hoofdpersonage.


    Deze tiara ergens groot bovenaan de cover.


    Deze jongen op de achtergrond en een beetje wazig.


    De achtergrond moet iets koninklijks zijn, zoals een koets, paleis of grote tuin.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal): de cover moet iets magisch hebben en iets koninklijks. Een beetje sprookjesachtig het liefst.
    ~ Korte samenvatting:
    Het is tweehonderd jaar van nu; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
    De delen zijn opgedeeld, door elkaar geschud en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
    Elise is kroonprinses van Asasia en ze kijkt uit naar het moment waarop ze koningin zal worden. De angst om te regeren begint echter als ze op haar achttiende verjaardag een huwelijkskandidaat moet uitkiezen.

    ~ Lettertype (optioneel): Iets koninklijks ^^
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^):
    Het moet niet te zoetsappig worden; wel sprookjesachtig, magisch en prinsesserig.
    Maar het is geen Doornroosje :p


    Ik zie twee keer het meisje in plaats van de tiara. Zou je nog even een foto van de tiara die je bedoeld willen geven? c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik kan denk sowieso niet op tegen DreamerN, maar het was heel leuk hem te maken. Is dit wat je ongeveer bedoelde?


    Op zich vind ik hem wel tof. Maar staat er nu Uitgegroeid in plaats van Uitgeroeid of kijk ik scheel? En zou de olifant nog wat scherper kunnen? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)
    Op zich vind ik hem wel tof. Maar staat er nu Uitgegroeid in plaats van Uitgeroeid of kijk ik scheel? En zou de olifant nog wat scherper kunnen? ^^


    nope dat is mijn dyslexie. Ik was er heilig van overtuigd dat het uitgegroeid moest zijn hahaha. Wauw.


    Happy Birthday my Potter!


    Happy Birthday my Potter!