• Anna's Coverstore








    Zoals sommigen misschien wel weten zit ik al ruim twee weken in het gips en mag ik vrijwel niks. Mijn concentratie is aan de ene kant bar slecht door pijn en jeuk en aan de andere kant probeer ik mijzelf daarvan af te leiden. Covers maken helpt daarbij heel goed (net als pokémon spelen), dus ben ik opzoek naar mensen die mij opdrachten willen geven c: Dus wie heeft er een cover nodig of gewoon een random idee voor een cover om te maken?

    Note: Ik ben nog niet heel geweldig, maar hoe meer ik oefen, hoe beter het wordt ^^


    Invullen


    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    ~ Korte samenvatting
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)

    Over het algemeen maak ik verticale covers, als je hem horizontaal wil, moet je het even melden.






    Wachtlijst


    ~ _FallenAngel ••• Not really necessary
    ~ Daveen ••• Delivered
    ~ Aurea ••• Delivered
    ~ Barristan ••• Delivered
    ~ Shireen ••• Delivered





    Afgerond


    ~ Hoechlins ••• Klik
    ~ Agent ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Inktzwart ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Dazai ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ _FallenAngel ••• Klik
    ~ Tormund ••• Klik
    ~ Aurea ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Raisei ••• Klik
    ~ Verloren ••• Klik
    ~ Eadlynschreave ••• Klik
    ~ Yolanda (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Femke (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ Felicia (niet in de coverstore) ••• Klik
    ~ _Revolution ••• Klik

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Emtee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jaloers op jouw coverskills. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OH JOUW COVERS ZIJN MOOI. Ik ben net weer begonnen met een nieuw verhaal, het wordt een heel kort verhaal, maar omDAT JE ZO AANDRINGT zou ik wel graag een cover willen. ^^

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) - ik heb nog geen titel dus dit lijkt me niet nodig. Tot nu toe is het letterlijk 'a terrifying cab driver au', maar dat doen we maar niet. :')
    ~ Ondertitel (optioneel) -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) - regen, van die zwarte taxi's in Londen.


    Deze foto kán, maar anders moet je maar kijken bij louis tomlinson suit. Ik weet namelijk niet wat het beste is voor photoshop. Het liefst een foto waar hij niet op lacht.


    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) - Moody.
    ~ Korte samenvatting - Louis Tomlinson is moe en sad en het regent en alles is kut. Kut Engeland. Hij stapt in een taxi met een wel heel aparte taxi chauffeur.. HONESTLY I DON'T KNOW THIS IS A TRAINWRECK IM SORRY.
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) - Je kan Louis en Harry ook gewoon helemaal neglecten en iets maken met regen en taxi's ofzo. Ik vind het allemaal prima, zolang het maar niet vrolijk is met veel heldere kleuren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hmm, ik heben nog een verhaal staan die binnenkort eens een cover nodig heeft en ik vind dezen heel mooi. Je hoort later meer van me ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Louies schreef:
    OH JOUW COVERS ZIJN MOOI. Ik ben net weer begonnen met een nieuw verhaal, het wordt een heel kort verhaal, maar omDAT JE ZO AANDRINGT zou ik wel graag een cover willen. ^^

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) - ik heb nog geen titel dus dit lijkt me niet nodig. Tot nu toe is het letterlijk 'a terrifying cab driver au', maar dat doen we maar niet. :')
    ~ Ondertitel (optioneel) -
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) - regen, van die zwarte taxi's in Londen.


    Deze foto kán, maar anders moet je maar kijken bij louis tomlinson suit. Ik weet namelijk niet wat het beste is voor photoshop. Het liefst een foto waar hij niet op lacht.


    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) - Moody.
    ~ Korte samenvatting - Louis Tomlinson is moe en sad en het regent en alles is kut. Kut Engeland. Hij stapt in een taxi met een wel heel aparte taxi chauffeur.. HONESTLY I DON'T KNOW THIS IS A TRAINWRECK IM SORRY.
    ~ Lettertype (optioneel)
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) - Je kan Louis en Harry ook gewoon helemaal neglecten en iets maken met regen en taxi's ofzo. Ik vind het allemaal prima, zolang het maar niet vrolijk is met veel heldere kleuren.


    Thanks (bloos) Ik verwacht hem morgen af te hebben.

    @Yolanda

    (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Jouw covers zijn zo mooi! Ik wilde meteen een aanvraag doen, maar heb op dit moment geen cover nodig... Wel een stiekeme MT voor wanneer ik er in de nabije toekomst eentje nodig heb.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, wat een mooie covers! Ik heb nog een afdrukbare cover nodig. Zal later vandaag even het lijstje invullen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT


    i wanna die with you once or twice.

    MT :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Je maakt echt mooie covers ^^
    In het geval je plots heel veel aanvragen krijgt hoef je deze niet te maken, want ik weet nog niet 100% zeker of ik het verhaal volledig ga uitwerken (:

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Rogue (wel op cover)
    ~ Ondertitel (optioneel)
    /
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)


    Ik zou er ook graag een plaatje van een valk op hebben.

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Mysterieus, fantasy
    ~ Korte samenvatting
    "Jyn. Je hebt vast wel van haar gehoord.
    Jyn Brune. Keizerin Alinor's zuster.
    Onbegaafde.
    Soldaat.
    Spion.
    Verraadster."


    Ruwe schets verhaal: Het speelt zich af in een wereld waar families met mutant-achtige gaven de elite van de bevolking vormen en het Imperium zich zoveel mogelijk probeert uit te breiden. Onbegaafden zijn verplicht zich op hun 18e te melden voor legerdienst, begaafden krijgen een opleiding in de hoofdstad.
    Wanneer Jyn als enige van haar familie geen tekenen van een begaafdheid vertoont, wordt ze op haar achttiende verjaardag naar het front gestuurd. Wanneer ze daar aankomt, blijkt het daar echter niet zo te zijn als haar vroeger altijd werd voorgespiegeld. Wanneer haar leven als soldaat een onverwachte wending neemt, besluit Jyn het roer in eigen handen te nemen.

    ~ Lettertype (optioneel)
    Iets dat bij de cover past (:
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Niet echt, als je nog vragen hebt mag je me een berichtje sturen (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 10:54 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Schuld, graag op de cover.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    Geen ondertitel, wel mijn naam: Natascha van Limpt
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Plaatje van een meisje met skateboard (niet al te vrolijk kijkend), bijv:
    1
    2 (voorkeur voor deze)
    3

    Iets wat geweld uitbeeldt, bijv:
    4

    Eventueel iets met vriendschap of schuld, maar ik wil niet dat hij te druk wordt. c;

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Actie, drama, speelt zich af in de brugklas, vriendschap is ook belangrijk

    ~ Korte samenvatting
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    ~ Lettertype (optioneel)


    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Ik wil het voor mezelf als een boek laten drukken, dus ik heb wel een versie met goede kwaliteit nodig. Dus als dat via Q niet lukt moet je hem maar even mailen of via FB sturen ofzo. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bedankt allemaal! ^^

    Tormund schreef:
    ~ Titel (wel of niet op de cover?)
    Schuld, graag op de cover.
    ~ Ondertitel (optioneel)
    Geen ondertitel, wel mijn naam: Natascha van Limpt
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving)
    Plaatje van een meisje met skateboard (niet al te vrolijk kijkend), bijv:
    1
    2 (voorkeur voor deze)
    3

    Iets wat geweld uitbeeldt, bijv:
    4

    Eventueel iets met vriendschap of schuld, maar ik wil niet dat hij te druk wordt. c;

    ~ Sfeer (en/of genre verhaal)
    Actie, drama, speelt zich af in de brugklas, vriendschap is ook belangrijk

    ~ Korte samenvatting
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    ~ Lettertype (optioneel)


    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^)
    Ik wil het voor mezelf als een boek laten drukken, dus ik heb wel een versie met goede kwaliteit nodig. Dus als dat via Q niet lukt moet je hem maar even mailen of via FB sturen ofzo. ^^


    Weet je al in welk formaat het gedrukt gaat worden? Want als je dat al weet, dan kan ik precies dat formaat cover maken c:


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Titel (wel of niet op de cover?) Scharlaken Dans, die moet erop
    ~ Ondertitel (optioneel) Once Upon a Time
    ~ Afbeeldingen (concrete plaatjes of beschrijving) Mijn faceclaim voor mijn hoofdpersoon is Georgie Henley, verder zijn dit gewoon wat sfeerplaatjes, die niet perse gebruikt hoeven te worden. Wel wil ik er rode schoentjes op.
    1 (of andere rode schoenen)
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    Je mag zelf natuurlijk ook gewoon plaatjes zoeken ^^
    ~ Sfeer (en/of genre verhaal) Het genre is fantasy, graag een beetje de grens tussen sprookjesachtig en duister
    ~ Korte samenvatting Het is een verdraaide versie van de rode schoentjes en de zwanenbroeders, het gaat over Odi die op een dag rode schoentjes vindt en ontdekt dat ze magisch zijn. Alleen waren ze eigenlijk gemaakt voor een ander, alleen werken ze niet bij die ander. Dus verandert de duistere tovenares haar stiefbroers in zwanen, en gaat Odi op zoek naar magische brandnetels die duistere magie opheffen. Hierbij wordt ze geholpen door Peter Pan die nog geen Peter Pan is, een meisje dat half kat is met laarzen en een vossenjongen die vrienden is met een jachthond.
    Een prut-samenvatting maar ik heb niet echt een logische die wel mooi is XD
    ~ Lettertype (optioneel) Heb ik niet, al mag het best sierlijk zijn, hoeft niet.
    ~ Extra (mocht je nog iets kwijt willen ^^) Heb ik niet (:


    obsessive rage

    MT for future references c:


    soul made of stardust and chaos.