• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik is jaloers, ik vind hem nu al ontzettend gaaf!

    Momenteel heb ik deze cover ter inspiratie gemaakt en m'n werktitel is Vloek der Draken, maar die zullen beiden misschien nog wel veranderen voordat ik begin met posten op Q. Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen op het moment, is dat m'n hoofdpersonage een redhead is :3
    Al de rest zal in de loop van de week wel komen ^_^



    Oeh lala, die cover is echt mooi en die van Laura ook, trouwens. :3
    Leuk jullie allemaal zo bezig te zien! Behalve een titel en een oproep voor een cover heb ik nog niet zoveel gedaan ter voorbereiding, al weet ik wel een beetje welke kant ik opga en hoe mijn hoofdpersonage gaat heten. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Oeh lala, die cover is echt mooi en die van Laura ook, trouwens. :3
    Leuk jullie allemaal zo bezig te zien! Behalve een titel en een oproep voor een cover heb ik nog niet zoveel gedaan ter voorbereiding, al weet ik wel een beetje welke kant ik opga en hoe mijn hoofdpersonage gaat heten. :3

    Mihi thnx (flower)

    Eigenlijk had ik nu aan m'n manuscript willen schrijven, aangezien ik een uurtje voor mezelf heb ingepland, maar ik ben dus bezig met een spin-off voor SOTY XD
    Ik vind het zelf ook echt leuk om van anderen te lezen waar ze zo wat mee bezig zijn voor SOTY, het maakt dat ik ook weer extra zin heb om eraan te werken :3
    Ik heb ook al een beetje een gedacht welke richting ik uit wil met m'n verhaal, maar het is nog niks concreets en namen heb ik ook totaal nog niet :'D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 14:27 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi thnx (flower)

    Eigenlijk had ik nu aan m'n manuscript willen schrijven, aangezien ik een uurtje voor mezelf heb ingepland, maar ik ben dus bezig met een spin-off voor SOTY XD
    Ik vind het zelf ook echt leuk om van anderen te lezen waar ze zo wat mee bezig zijn voor SOTY, het maakt dat ik ook weer extra zin heb om eraan te werken :3
    Ik heb ook al een beetje een gedacht welke richting ik uit wil met m'n verhaal, maar het is nog niks concreets en namen heb ik ook totaal nog niet :'D


    Nou ja, indirect werk je met je spin-off ook wel aan Forsythe, toch? :3
    Ik heb verder ook nog geen namen, maar gezien mijn verhaal zich ditmaal eens in de 21ste eeuw afspeelt denk ik dat het iets makkelijker wordt dan normaal gesproken. :')

    Het is inderdaad leuk zo'n motivatie topic. Ik krijg ook al zin om te schrijven maar dat gaat hem tot vanavond in elk geval niet worden. :')
    Ik hoop dat het topic lekker zo actief gaat blijven. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Nou ja, indirect werk je met je spin-off ook wel aan Forsythe, toch? :3
    Ik heb verder ook nog geen namen, maar gezien mijn verhaal zich ditmaal eens in de 21ste eeuw afspeelt denk ik dat het iets makkelijker wordt dan normaal gesproken. :')

    Het is inderdaad leuk zo'n motivatie topic. Ik krijg ook al zin om te schrijven maar dat gaat hem tot vanavond in elk geval niet worden. :')
    Ik hoop dat het topic lekker zo actief gaat blijven. ^^

    Ja, dat is ook weer waar ^_^
    Ik ben ook echt nieuwsgierig naar je verhaal, dus die kom ik zeker volgen :3
    Ik heb nog een kwartiertje voordat ik de kids kan gaan halen, en echt schrijven schrijven heb ik ook nog niet niet gedaan aangezien ik al m'n tijd nu heb 'verspild' aan het zoeken naar een naam :'D Maar goed, ik kan zelf echt niet verder schrijven als ik gewoon niet DE naam gevonden heb voor m'n personage(s), dus ik betwijfel of ik vanavond ook al aan het schrijven ben XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Dit is de voorkant voor mijn story. Misschien wat te simpel? Wat vinden jullie? c;


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:



    Dit is de voorkant voor mijn story. Misschien wat te simpel? Wat vinden jullie? c;

    Ik vind het een prachtig plaatje, ondanks dat het misschien wat simpel is. Ik vind het evengoed aantrekkelijk. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik vind het een prachtig plaatje, ondanks dat het misschien wat simpel is. Ik vind het evengoed aantrekkelijk. :3


    Dankje (:


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:


    Ik ben nu bezig met mijn cover, en ik loop een beetje vast. Ik vind deze samenstelling al wel mooi, maar ik weet nog niet wat ik met de eventuele achtergrond ga doen hm. Gelukkig heb ik nog 11 maand de tijd haha :'D


    Nice!!
    Misschien iets van een mistig kerkhof/mistig bos ofzo? Al is hij zo ook heel erg gaaf


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zo, I did it. Ik heb me ook maar ingeschreven c;
    Niet eens om te winnen, maar gewoon zodat ik een schrijfdoel heb voor dit jaar c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb al anderhalf hoofdstuk maar twijfel nog steeds over de naam van mijn hoofdpersonage en wil hem niet activeren als ik niet tevreden ben over de naam.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    Ik heb al anderhalf hoofdstuk maar twijfel nog steeds over de naam van mijn hoofdpersonage en wil hem niet activeren als ik niet tevreden ben over de naam.


    Hmm, hmm. Waar twijfel je over, wat zijn de opties?

    Je mag me ook een pb sturen als je het hier niet neer wil zetten (;


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Hmm, hmm. Waar twijfel je over, wat zijn de opties?

    Je mag me ook een pb sturen als je het hier niet neer wil zetten (;


    Momenteel gebruik ik Eben maar het is ook al Miska, Ingmar en Brendan geweest.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 16:13 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Momenteel gebruik ik Eben maar het is ook al Miska, Ingmar en Brendan geweest.


    Eben vind ik juist mooi. Miska in Ingmar zijn ook wel mooi, maar ik vind Eben beter. Brendan meen ik wel ergens vaker gezien te hebben. Eben zou ik kiezen, want die is mooi kort en de klank is mooi. Het is bovendien een unieke naam die niet zomaar overal voorkomt.


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Eben vind ik juist mooi. Miska in Ingmar zijn ook wel mooi, maar ik vind Eben beter. Brendan meen ik wel ergens vaker gezien te hebben. Eben zou ik kiezen, want die is mooi kort en de klank is mooi. Het is bovendien een unieke naam die niet zomaar overal voorkomt.


    Goed punt. Bedankt!


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Momenteel gebruik ik Eben maar het is ook al Miska, Ingmar en Brendan geweest.

    Namen kunnen echt een verschrikkelijk iets zijn :'D
    Ik volg Saberhagen wel in haar mening, en zou dus ook voor Eben kiezen, afgaand op slechts de naam... Natuurlijk vind ik het zelf altijd wel afhangen van het personage, zowel het karakter als de looks, en daarin kan ik dus niet zozeer zeggen of ik voor Eben of Miska zou gaan want Miska vind ik ook erg mooi.

    M'n allereerste eerste ingeving was Erin of Eden (gewoon het eerste wat in me op kwam vannacht :'D), maar voor mijn gevoel is dat iets te alledaags om te gebruiken in een high fantasy verhaal. Google voor alles natuurlijk en zo ben vanmiddag uitgekomen op Eydis, wat voor mij toch al dicht in de buurt komt van m'n allereerste ingevingen, maar met een tikkeltje meer fantasy gehalte zonder te overdrijven, dus hoogstwaarschijnlijk ga ik m'n personage zo noemen om me een hoop verdere zoekfrustratie te besparen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”