• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hypnotise schreef:
    Ah, ik word zo enthousiast van alle dit gebrainstorm hier. YAY *O*
    Ik twijfel zo hard, god. Ik wil het wel, maar ik vind het heel lastig, omdat ik het gewoon best wel druk heb met mijn studie en ik heb ook nog modtaken enzo, en dan vind ik het gewoon lastig om een story te onderhouden. Mijn laatste "grote" story heeft meer dan tweeëneenhalf jaar geduurd. Maarja, zoals ik vaak zelf zeg: die niet waagt, die niet wint.


    Proberen! Wie weet verbaas je jezelf wel. :d


    What would Emma do?

    Ik ga eens kijken. Jullie zien het wel ;)
    Dankjulliewel. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm in ^^


    Mhm?

    Ik heb het telezen! Die ga ik zeker volgen. Hij klinkt echt goed (:


    What would Emma do?

    Pads schreef:
    (...)
    Stop calling me Liesje <3


    I agree with this. It's confusing, although it's an awesome name ^^


    Mhm?

    Ik weet niet zeker of ik zou meedoen. Ik heb al zoveel stories die ik eerst wil afmaken. Pff...


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik weet niet zeker of ik zou meedoen. Ik heb al zoveel stories die ik eerst wil afmaken. Pff...


    Gewoon doen!


    all because i liked a girl

    Theroux schreef:
    hahahah jij gekke Jip.

    Ik wil even mijn voorlopige plan de campagne mededelen, om te checken of mensen het enigszins interessant vinden haha.

    Het is 1965, hartje zomer. Overal in Amerika genieten mensen van het weer en de vakantie. Vier jongens, bijna negentien, besluiten hun laatste geld uit te geven aan een strandvakantie in Oceanside (CA). De Vietnamoorlog is in volle gang en ze weten dat ze ieder moment opgeroepen kunnen worden. Wetend dat ze hun lot niet kunnen ontwijken besluiten ze nog een laatste keer met zijn vieren te genieten, voordat ze zichzelf in het dood en verderf storten, mijlen ver van huis. Maar dan is daar Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola die in het strandpaviljoen werkt en al hun harten sneller laat kloppen. Maar de oorlog sijpelt langzaam hun leven binnen en staat op het punt alles te ruïneren.


    Ja.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dag vier en ik heb alweer een tweede idee :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zit heel erg te twijfelen in welke vorm ik zal schrijven... 3e persoon of 1e? :\

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ja.


    thanks Frennie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    KyloRen schreef:
    Ik zit heel erg te twijfelen in welke vorm ik zal schrijven... 3e persoon of 1e? :\


    Ik zou zeggen 3e!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb nog nooit met SOTY meegedaan, nog nooit een verhaal afgerond maar toch trekt dit me heel erg aan. Er zijn hier al zoveel geweldige schrijvers die goed zijn in verhalen afronden. Ik zie mezelf dat echt niet doen, al zou ik het al te graag eens willen doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik heb nog nooit met SOTY meegedaan, nog nooit een verhaal afgerond maar toch trekt dit me heel erg aan. Er zijn hier al zoveel geweldige schrijvers die goed zijn in verhalen afronden. Ik zie mezelf dat echt niet doen, al zou ik het al te graag eens willen doen.


    Je kan het altijd proberen! Niet geschoten is altijd mis (:


    Mhm?

    Mijn verhaal staat ook online!


    Big girls cry when their hearts are breaking