• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb juist voor een keer in mijn leven geen moeite gehad met namen vinden :') lang leve weten wat de namen moeten betekenen haha. Normaal ga ik ook altijd naar sites met een overzicht van namen en klik gewoon op random letters tot ik een goede naam heb


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Probie schreef:
    (...)

    Je zou licht als iets tastbaars kunnen beschouwen? Kunnen lopen op zonnestralen of zo?

    YES YES YES YES bedankt


    You are my piece of paradise.

    Necessity schreef:
    Ik heb juist voor een keer in mijn leven geen moeite gehad met namen vinden :') lang leve weten wat de namen moeten betekenen haha. Normaal ga ik ook altijd naar sites met een overzicht van namen en klik gewoon op random letters tot ik een goede naam heb


    I lolled. :') Ik doe exact hetzelfde.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wijngaard schreef:
    (...)
    YES YES YES YES bedankt


    No problemo!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Necessity schreef:
    Ik heb juist voor een keer in mijn leven geen moeite gehad met namen vinden :') lang leve weten wat de namen moeten betekenen haha. Normaal ga ik ook altijd naar sites met een overzicht van namen en klik gewoon op random letters tot ik een goede naam heb


    Ik had er ook geen moeite mee! Ik moest wel een aantal Nederlandse namen, maar verder kon ik doen wat ik wou met de namen!


    all because i liked a girl

    Okee, ik moet even mijn voorlopige cover plaatsen :') ik ben er gewoon stiekem een beetje blij mee haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Altijd handig om hier een MT te hebben staan, dus bij deze een MT ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Necessity schreef:
    Okee, ik moet even mijn voorlopige cover plaatsen :') ik ben er gewoon stiekem een beetje blij mee haha



    Oeh, hij is mooi!

    Dit is die van mij, wat vinden jullie ervan? Ik heb wat geprobeerd met handen in plaats van het onderste plaatje, maar ik kon er geen vinden die echt in het geheel paste...


    For those I love, I will sacrifice

    Ik vind ze beiden echt super leuk! @Meiiore: Die van jou zijn echt altijd heel simpel, maar toch super mooi
    Ik heb zelf geprobeerd mijn titel erop te kleven, maar ik heb daar altijd moeite mee. :') Wat vinden jullie ervan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik lief jullie covers:3
    Ik ga eerst maar eens aan de slag met een verhaallijn en personages, en dan start ik ook met een cover ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankje ^^

    Julle covers zijn ook mooi zeg! I like them!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I got my name— Eleanore Zara Isabel Chamberlain :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 19:37 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn twee hoofdpersonages heten tot nu toe Aviva en Zahara. Ik heb ook gewoon door namenlijsten zitten zoeken en ik vind ze wel passend (vooral omdat er in mijn beschrijving staat dat ze twee uitersten zijn en ik het best mooi vind dat de ene naam met een A en de andere met een Z begint, haha. Valt me nu pas op. :'))


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Ik vind ze beiden echt super leuk! @Meiiore: Die van jou zijn echt altijd heel simpel, maar toch super mooi
    Ik heb zelf geprobeerd mijn titel erop te kleven, maar ik heb daar altijd moeite mee. :') Wat vinden jullie ervan?



    Dat meisje doet me denken aan Marthe van de nieuwe K3 :d


    You are my piece of paradise.

    Mijn hoofdpersonen heten Yarah (kleine vlinder) en Conan (wolf). Achternamen hoeven gelukkig niet :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.