KyloRen schreef:
(...)
Zul je altijd zien, heb je eindelijk eens inspiratie of tijd, komt er wel weer wat anders tussendoor haha
Ah Efteling is zo leuk! ^^ Ik kom er echt elk jaar sowieso wel één keer. En mijn ouders zijn ook nog heel veel jaren met mijn vader's ouders op vakantie geweest. Maar dat was dan altijd naar Zuid Frankrijk met de caravan, dus niet gezamenlijk ofzo. Maar we stonden wel altijd gezellig naast elkaar op de camping. Goede tijden. ^^ Maar op een gegeven moment houdt dat wel een keertje op ja.
En ik zat juist in zo'n goeie flow, en die is nu pleitos. Life hates me :'D
Thomas doet dit jaar zijn lentefeest, en dus wilden we zijn 'groot-worden' daar vieren. Wel dat iedereen die wilt komen, op de zaterdag tot daar komt voor een dagje Efteling, en wie niet wilt komen, blijven lekker weg. We zijn dan wel van plan de intree te betalen voor iedereen die komt, maar al de rest van eten en drinken is voor henzelf :'D Maar we wilden er voor onszelf een heel weekend van maken, gewoon knus onderling, met vrijdag avond dan iets van steengrillen en dat hem een pinata kan doodslaan en zo nog een cadeautje kan uitpakken. En tja, m'n ouders waren dus al zo wat 'beledigd' dat we dus het weekendje voor onszelf wilden houden.
Ik merk nu met ouder worden gewoon echt dat het tijd wordt om meer en meer m'n eigen weg op te gaan. Het is lastig uit te leggen, maar het is zo de nood van afstand. Ik heb nu m'n eigen leven, m'n eigen gezin, en waar m'n ouders in het begin nog een groot deel van uitmaakten, begint dat minder en minder te worden omdat ik daar de behoefte niet meer aan heb.
Maar goed, ik ga nog even een douchke nemen, en wie weet dat ik daarna nog wat kan schrijven, en anders is het m'n bedje opzoeken want het is weer doodleuk half 7 opstaan morgen ochtend :'D
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”