• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Je zou altijd hier om ideeën/inspiratie/tips kunnen vragen. ^^


    Ja, maar momenteel weet ik zelf nog niet goed wat ik wil haha, morgen hou ik me er wel mee bezig (;


    I wanna be a wizard!

    Lily_Evans schreef:
    Hello.

    Voor de mensen die denken dat ze het nooit af gaan maken of toch geen geweldig verhaal gaan schrijven: Hoi ik ben winnaar van 2015 en ik had toen ik mee deed in januari/februari nog nooit een verhaal afgerond en schatte mijn kansen in op nul maar vond het gewoon leuk om mee te doen en het iig te proberen (en toen wist ik al dat Natas meedeed en zij was echt in mijn ogen één van de ultieme schrijfsters van Q en dat is ze voor mij ook nog steeds) en opeens had ik toen in november een extreme motivatie boost en heb ik in een week heel veel K's op de teller gezet. Dus doe vooral mee en zeg gewoon tegen jezelf: Ik ben geen opgever dus ik ga dit gewoon doen. Want het is super leuk om tussen de afgeronde verhalen te staan, het is sowieso super leuk om een verhaal af te ronden, een afgeronde OP was in mijn ogen nog even extra speciaal want dat is helemaal van jezelf en schrijven is gewoon leuk.
    Plus deel die 40K even door 12. Dat is volgens mij iets meer dan 3K per maand. Dat kunnen wij allemaal, daar ben ik zeker van. Dus gewoon meedoen, want ik weet zeker dat jullie dan allemaal prachtige verhalen neer gaan zetten!


    Wow, zo klinkt het opeens heel weinig haha! Goede motivatie btw ^^


    I wanna be a wizard!

    Lily_Evans schreef:
    Hello.

    Voor de mensen die denken dat ze het nooit af gaan maken of toch geen geweldig verhaal gaan schrijven: Hoi ik ben winnaar van 2015 en ik had toen ik mee deed in januari/februari nog nooit een verhaal afgerond en schatte mijn kansen in op nul maar vond het gewoon leuk om mee te doen en het iig te proberen (en toen wist ik al dat Natas meedeed en zij was echt in mijn ogen één van de ultieme schrijfsters van Q en dat is ze voor mij ook nog steeds) en opeens had ik toen in november een extreme motivatie boost en heb ik in een week heel veel K's op de teller gezet. Dus doe vooral mee en zeg gewoon tegen jezelf: Ik ben geen opgever dus ik ga dit gewoon doen. Want het is super leuk om tussen de afgeronde verhalen te staan, het is sowieso super leuk om een verhaal af te ronden, een afgeronde OP was in mijn ogen nog even extra speciaal want dat is helemaal van jezelf en schrijven is gewoon leuk.
    Plus deel die 40K even door 12. Dat is volgens mij iets meer dan 3K per maand. Dat kunnen wij allemaal, daar ben ik zeker van. Dus gewoon meedoen, want ik weet zeker dat jullie dan allemaal prachtige verhalen neer gaan zetten!

    Motivational speech. Danke schön! *O*

    Graag gedaan. Ik twijfel zelf nog over deelname. Ik heb een idee en alles, maar idk :')


    Oh ik heb btw mijn meme van december aangepast ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Moet je de cover zelf maken? Want ik kan het niet..
    Ben gewoon van plan een Google prentje te nemen...


    You are my piece of paradise.

    Lily_Evans schreef:
    Graag gedaan. Ik twijfel zelf nog over deelname. Ik heb een idee en alles, maar idk :')


    Oh ik heb btw mijn meme van december aangepast ^^



    Hahaha, die is goed en toepasselijk!


    I wanna be a wizard!

    Mijn topics, omdat ik het toch weer voel kriebelen om mee te doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hmm, ik heb wel een plot, maar die past niet helemaal bij een van de twee thema's.
    Dat word een beetje aanpassen ^-^

    Wijngaard schreef:
    Moet je de cover zelf maken? Want ik kan het niet..
    Ben gewoon van plan een Google prentje te nemen...


    Nee hoor, je kan ook een aanvraag doen of iets heel simpels nemen, zolang er maar geen super bekende personen op staan volgens mij. Afgelopen jaar heb ik mijn cover laten maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Oehh dit is echt mijn topic :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn topics ofcourse
    Ik ben echt super blij met het thema oorlog, want ik had al zo lang een idee voor een oorlog story en nu ga ik die uitwerken!


    all because i liked a girl

    Mijn topics. Ik ga hierover nadenken, het klinkt leuk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yesh, ik ben nu heel blij dat ik kan beginnen met mijn inzending. Soortvan... Er moet ook nog aan school gewerkt worden :'(


    For those I love, I will sacrifice

    Proloog en hoofdstuk 1 geschreven! Ik ben trots op mezelf! Dat is in totaal 1,3K alweer


    all because i liked a girl

    De verhaallijn is uitgeschreven (op een paar kleine details na) en ik heb een cover dus ik kan binnenkort met schrijven beginnen :') (eeehhh nou ja, na het uitwerken van de hoofdpersonen dan xd)

    Goed bezig Praeteritum!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.