• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn hoofdpersonage heet Eliviènne (Liv) Virtanen-Leis, en haar mannelijke 'tegenspeler' is Liran Culedris. Liv's voornaam is verzonnen door een vriendin, haar laatste achternaam is een latijnse voornaam (geloof ik) en Virtanen is een heel gebruikelijke Finse achternaam (haar moeder is Fins). Lirans namen zijn beide verzonnen, hoewel de voornaam niet door mij.


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Mijn hoofdpersonage heet Eliviènne (Liv) Virtanen-Leis, en haar mannelijke 'tegenspeler' is Liran Culedris. Liv's voornaam is verzonnen door een vriendin, haar laatste achternaam is een latijnse voornaam (geloof ik) en Virtanen is een heel gebruikelijke Finse achternaam (haar moeder is Fins). Lirans namen zijn beide verzonnen, hoewel de voornaam niet door mij.


    Je samenvatting klinkt zo goed!

    Wijngaard schreef:
    (...)

    Dat meisje doet me denken aan Marthe van de nieuwe K3 :d


    Haha, ergens lijkt ze er wel op, ja. :') Al geloof ik dat ze een nét iets andere achtergrond hebben. ^^ Aviva's achternaam is trouwens Tayesh en bij Zahara ben ik er nog niet aan uit, maar we zien wel. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben benieuwd hoeveel ik eind januari aan mijn story heb geschreven, want afgerond zit ik nu al op 3K


    all because i liked a girl

    Ik zit aan de 1,4 K


    You are my piece of paradise.

    Hoi. Ik ga waarschijnlijk schrijven over vampieren omdat dat mijn absolute obsessie is. Nu zit ik websites af te struinen op zoek naar vampierclichés zodat ik deze kan vermijden.

    Nou dat was het wel zo'n beetje.

    KyloRen schreef:
    Hoi. Ik ga waarschijnlijk schrijven over vampieren omdat dat mijn absolute obsessie is. Nu zit ik websites af te struinen op zoek naar vampierclichés zodat ik deze kan vermijden.

    Nou dat was het wel zo'n beetje.


    Ow Goodie! Die ga ik zeker volgen want sowieso lief ik jouw verhalen! En het is gewoon te lang geleden dat ik nog een goeie vampstory heb gelezen :3

    Mijn verhaal speelt zich af in een alternatieve wereld met een hoog fantasy gehalte, waarbij het vooral om draken -en griffioenrijders gaat.
    Dit is de cover voor m'n manuscript, al staat hij in m'n word-documentje zonder titel, omdat dat mooier is, maar om hem hier te laten zien heb ik er de werktitel 'Forsythe' op gezet aangezien ik erg erop gesteld ben en hem niet zomaar ergens anders wil zien XD

    M'n verhaal zal dus ook deze richting uitgaan, gezien het zich in dezelfde setting afspeelt... al zal dit verhaal meer de 'winter'kant opgaan. Afin, ik speel toch met de gedachte van een redhead damsel in distress in de sneeuw, maar dat staat nog niet vast :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:

    (...)

    Ow Goodie! Die ga ik zeker volgen want sowieso lief ik jouw verhalen! En het is gewoon te lang geleden dat ik nog een goeie vampstory heb gelezen :3

    Mijn verhaal speelt zich af in een alternatieve wereld met een hoog fantasy gehalte, waarbij het vooral om draken -en griffioenrijders gaat.
    Dit is de cover voor m'n manuscript, al staat hij in m'n word-documentje zonder titel, omdat dat mooier is, maar om hem hier te laten zien heb ik er de werktitel 'Forsythe' op gezet aangezien ik erg erop gesteld ben en hem niet zomaar ergens anders wil zien XD

    M'n verhaal zal dus ook deze richting uitgaan, gezien het zich in dezelfde setting afspeelt... al zal dit verhaal meer de 'winter'kant opgaan. Afin, ik speel toch met de gedachte van een redhead damsel in distress in de sneeuw, maar dat staat nog niet vast :'D

    Ik ben blij dat je weer terug bent met het schrijven op Q! ^^ Ik ga ook zeker de jouwe lezen want jouw schrijfstijl is gewoon geweldig.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 21:08 ]

    Ik zie een hoop enthousiasme, yay. *O*

    Zelfs twijfel ik nog een beetje of ik mee zal doen, want aan de ene kant heb ik al een tijdje een idee in mijn hoofd zitten dat wel lekker binnen AU past, maar aan de andere kant ben ik nu al bezig met drie andere verhalen (die overigens voor geen meter opschieten in mijn schrijftempo), wordt het straks mega druk met school en is de gemiddelde leeftijd van de lezers op Quizlet niet echt de doelgroep, dus lijkt het me niet zo'n strak plan om het nu uit te werken en enthousiast te raken en dat het dan helemaal flopt. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat je weer terug bent met het schrijven op Q! ^^ Ik ga ook zeker de jouwe lezen want jouw schrijfstijl is gewoon geweldig.

    Ja, ik ook ^_^
    Ik was m'n manuscript aanvankelijk begonnen voor hier op Q, maar ik heb besloten het niet op internet te zetten omdat ik er potentie inzie om er meer mee te kunnen doen, en ik ben over het algemeen geen schrijfster dat meerdere verhalen tegelijk schrijf, maar dit is een prima optie om toch een 2de verhaal te schrijven ^_^

    En bedankt, ik hoop dat je het verhaal zelf ook interessant genoeg gaat vinden (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Ik ben nu bezig met mijn cover, en ik loop een beetje vast. Ik vind deze samenstelling al wel mooi, maar ik weet nog niet wat ik met de eventuele achtergrond ga doen hm. Gelukkig heb ik nog 11 maand de tijd haha :'D

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ja, ik ook ^_^
    Ik was m'n manuscript aanvankelijk begonnen voor hier op Q, maar ik heb besloten het niet op internet te zetten omdat ik er potentie inzie om er meer mee te kunnen doen, en ik ben over het algemeen geen schrijfster dat meerdere verhalen tegelijk schrijf, maar dit is een prima optie om toch een 2de verhaal te schrijven ^_^

    En bedankt, ik hoop dat je het verhaal zelf ook interessant genoeg gaat vinden (flower)

    Verstandig!
    Ik ben heel erg benieuwd. ^^

    KyloRen schreef:


    Ik ben nu bezig met mijn cover, en ik loop een beetje vast. Ik vind deze samenstelling al wel mooi, maar ik weet nog niet wat ik met de eventuele achtergrond ga doen hm. Gelukkig heb ik nog 11 maand de tijd haha :'D


    Heel mooi!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Heel mooi!

    Dankje! ^^

    KyloRen schreef:


    Ik ben nu bezig met mijn cover, en ik loop een beetje vast. Ik vind deze samenstelling al wel mooi, maar ik weet nog niet wat ik met de eventuele achtergrond ga doen hm. Gelukkig heb ik nog 11 maand de tijd haha :'D

    Ik is jaloers, ik vind hem nu al ontzettend gaaf!

    Momenteel heb ik deze cover ter inspiratie gemaakt en m'n werktitel is Vloek der Draken, maar die zullen beiden misschien nog wel veranderen voordat ik begin met posten op Q. Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen op het moment, is dat m'n hoofdpersonage een redhead is :3
    Al de rest zal in de loop van de week wel komen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”