• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Necessity schreef:
    De verhaallijn is uitgeschreven (op een paar kleine details na) en ik heb een cover dus ik kan binnenkort met schrijven beginnen :') (eeehhh nou ja, na het uitwerken van de hoofdpersonen dan xd)

    Goed bezig Praeteritum!


    Jij ook goed bezig!
    Hoofdstuk 2 wordt al weer geschreven, ik ben daar al op de 500/600 woorden. Ik heb dus echt geen leven :|


    all because i liked a girl

    Goed bezig beide! Een goede start is het halve werk *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb mijn voorwoord en proloog al, Ava aka Inktzwart heeft een mega mooie cover voor mij gemaakt!


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    Ik heb mijn voorwoord en proloog al, Ava aka Inktzwart heeft een mega mooie cover voor mij gemaakt!



    Oh wow, die is echt super leuk!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oke, eindelijk gevonden! :') Ik ben al even op zoek naar dit topic. Echt leuke dingen al!


    What would Emma do?

    Wijngaard schreef:
    Ik heb mijn voorwoord en proloog al, Ava aka Inktzwart heeft een mega mooie cover voor mij gemaakt!



    Pretty much mooie cover


    all because i liked a girl

    Oeh, die cover is echt heel mooi!


    Happy Birthday my Potter!

    Mooie cover! Heel veel succes iedereen!

    MT.
    Ik twijfel tussen twee ideeën, lala. Ik ga ze vanavond wel even uitwerken en kijken waar ik het meeste mee kan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is echt moeilijk, meh. Langs de ene kant wil ik dit verhaal schrijven en langs de andere kant ben ik bang voor een hoop historische fouten/onrealistische karakters zonder het zelf door te hebben. :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    Dit is echt moeilijk, meh. Langs de ene kant wil ik dit verhaal schrijven en langs de andere kant ben ik bang voor een hoop historische fouten/onrealistische karakters zonder het zelf door te hebben. :')


    Dan gebruik je de grote vriend wikipedia, dat wil soms wel helpen :')


    all because i liked a girl

    praeteritum schreef:
    (...)

    Dan gebruik je de grote vriend wikipedia, dat wil soms wel helpen :')


    Ja, dat doe ik ook, maar sommige dingen schrijf ik gewoon op zonder erbij na te denken en dan klopt het niet. En antwoorden op subjectieve vragen/moraalvragen vind je ook niet op wiki. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat zoek je dan? Misschien kan ik je helpen?

    Fyrmester schreef:
    Wat zoek je dan? Misschien kan ik je helpen?


    Op dit moment zoek ik niet echt naar iets speciaals, ik ben me gewoon al zorgen aan het maken in advance, haha. ^^ Het gaat over de oorlog in Israël/Palestina, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je kan ook boeken opzoeken die over het thema gaan ^-^