• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb ik gedaan, maar ik vind er amper. Ik heb juist zo'n klein boekje gevonden met de basisinfo, maar voor de rest schijnen de basiswerken met te ontgaan. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wil iemand mij helpen een vervoermiddel te bedenken dat nog niet bestaat?


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij helpen een vervoermiddel te bedenken dat nog niet bestaat?


    Je zou licht als iets tastbaars kunnen beschouwen? Kunnen lopen op zonnestralen of zo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij helpen een vervoermiddel te bedenken dat nog niet bestaat?

    Ik zou gaan voor iets simpels gaan als een soort vliegende auto/boot :') Of laarzen waarmee je mega ver kan springen/heel erg snel kan lopen zonder vermoeid te worden XD

    (Stiekeme MT)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij helpen een vervoermiddel te bedenken dat nog niet bestaat?


    Een dubbeldekkervliegendefietsauto! Oftewel, een auto waarin je moet fietsen, die twee verdiepingen heeft en die kan vliegen met genoeg energie!


    all because i liked a girl

    praeteritum schreef:
    (...)

    Een dubbeldekkervliegendefietsauto! Oftewel, een auto waarin je moet fietsen, die twee verdiepingen heeft en die kan vliegen met genoeg energie!


    Dat doet me een beetje denken aan de Collectebus is Harry Potter ^-^. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.

    Fyrmester schreef:
    (...)

    Dat doet me een beetje denken aan de Collectebus is Harry Potter ^-^. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.


    Wacht. Dat lijkt inderdaad op de Collectebus


    all because i liked a girl

    Ik ga dit even MT-en ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Hoe is het eigenlijk afgelopen met die opmerking bij de evaluatie over de spotlights die sommige mensen zelf gebruiken en dat dat oneerlijk zou zijn? Is het nog steeds toegestaan om je eigen story in de spotlight te zetten?

    Oops, verkeerde topic. Ik dacht dat ik de gewone had aangeklikt :$

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 18:15 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Ugh. Namen verzinnen blijft moeilijk. Hmm.


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Ugh. Namen verzinnen blijft moeilijk. Hmm.


    Als je een bepaalde naam zoekt kan je ook zoeken op sites.

    Ik heb hier een paar voor je:

    Zee van namen
    Jongens en meisjes namen
    Babybytes

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 18:28 ]

    BIackburn schreef:
    Ugh. Namen verzinnen blijft moeilijk. Hmm.


    Ik ga vaak (inderdaad op websites) op zoek naar namen in vreemde talen, liefst die ik niet ken en stiekem al lang niet meer of door heel weinig mensen nog gesproken wordt, maar dat is omdat ik gek ben op bijzondere namen voor mijn personages. Als je liever modern Europese namen hebt, heb je niet zoveel aan Keltische of zigeunernamen.

    Ik weet hoe dan ook hoe je je voelt, succes!


    For those I love, I will sacrifice

    @Above: Ik gebruik zelf behindthename, maar dan nog blijft het moeilijk om een leuke naam die je nog nooit gebruikt hebt uit te kiezen uit de vele namen :')


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Ugh. Namen verzinnen blijft moeilijk. Hmm.


    Zelfde probleem hier haha, maar echter niet met gewone normale mensennamen, maar wat meer futuristische/fantasy-kinda namen. Lekker mezelf het nog moeilijker maken.


    That is a perfect copy of reality.

    BIackburn schreef:
    @Above: Ik gebruik zelf behindthename, maar dan nog blijft het moeilijk om een leuke naam die je nog nooit gebruikt hebt uit te kiezen uit de vele namen :')


    Maak een lijstje met de namen die je het mooiste vind en ga dan het lijstje af.
    Je personage kan ook twee namen hebben.

    Succes met het kiezen!!