• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    (...)

    Hmm ja, Iza zal zijn persoonlijkheid misschien ook moeilijk vinden, maar ik denk toch ook dat ze zich aangetrokken zou voelen door hem, omdat haar familie nou eenmaal van de duistere kant is, ookal wil zij dat niet zijn, maarja als Vincent natuurlijk sowieso al geen contact wil kan Iza wel op hm afstappen maar heeft ze toch geen succes, misschien kan er een factor zijn waarom Vincent toch met haar gaat praten, mocht die er niet zijn denk ik dat ze niet zoveel voor elkaar kunnen betekenen, het lijkt me wel leuk om er iets meer van te maken..?


    Misschien dat ze zijn nichtje is omdat zijn vader's of moeder's broer of zus met een van de broers of zussen van haar ouders is getrouwd?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Misschien dat ze zijn nichtje is omdat zijn vader's of moeder's broer of zus met een van de broers of zussen van haar ouders is getrouwd?


    Klinkt leuk, ik vind ht prima


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Klinkt leuk, ik vind ht prima


    Hij is wel de zondebok van zijn familie, ik weet niet hoe het bij haar zit, maar ze zullen elkaar wel kennen.


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Hij is wel de zondebok van zijn familie, ik weet niet hoe het bij haar zit, maar ze zullen elkaar wel kennen.


    Zij is degene die haar ouders later moet vertegenwoordigen zegmaar, dus van haar wordt verwacht dat ze bij de duistere kant blijft, wat ze eigenlijk niet wil, op school is ze dan ook heel anders als thuis, thuis doet ze alsof ze 'duister' is, maar dat is ze in werkelijkheid niet, of nou ja, dat wil ze in werkelijkheid niet zijn.

    Ze kennen elkaar dus als neef en nicht, maar wel vrij oppervlakkig, althans, zoveel weten ze eigenlijk niet van elkaar, of juist wel?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Zij is degene die haar ouders later moet vertegenwoordigen zegmaar, dus van haar wordt verwacht dat ze bij de duistere kant blijft, wat ze eigenlijk niet wil, op school is ze dan ook heel anders als thuis, thuis doet ze alsof ze 'duister' is, maar dat is ze in werkelijkheid niet, of nou ja, dat wil ze in werkelijkheid niet zijn.

    Ze kennen elkaar dus als neef en nicht, maar wel vrij oppervlakkig, althans, zoveel weten ze eigenlijk niet van elkaar, of juist wel?


    Vincent wordt als domme werkgeit behandelt thuis, omdat hij niet zo geïnteresseerd is in kennis, maar eerder in fysieke arbeid, wat hij nog eens erger aanzet als hij thuis is, gewoon om geen verwachtingen te wekken. Hij is wel oprecht geïnteresseerd in de Dark Arts.

    Maar wat jij wil


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent wordt als domme werkgeit behandelt thuis, omdat hij niet zo geïnteresseerd is in kennis, maar eerder in fysieke arbeid, wat hij nog eens erger aanzet als hij thuis is, gewoon om geen verwachtingen te wekken. Hij is wel oprecht geïnteresseerd in de Dark Arts.

    Maar wat jij wil


    Misschien dat ze elkaar eigenlijk best wel goed kennen op momenten dat familie om hen heen is, dus dat Iza idd denk dat Vincent vooral bezig is met fysieke arbeid en inderdaad ook twijfelt aan zijn kennis en dat Vincent Iza kent als een meisje dat wel houdt van duistere magie en eigenlijk geen flauw benul heeft wie de Iza op Durmstrang, net zoals Iza geen flauw benul heeft wat Vincent voor jongen op school is.


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Misschien dat ze elkaar eigenlijk best wel goed kennen op momenten dat familie om hen heen is, dus dat Iza idd denk dat Vincent vooral bezig is met fysieke arbeid en inderdaad ook twijfelt aan zijn kennis en dat Vincent Iza kent als een meisje dat wel houdt van duistere magie en eigenlijk geen flauw benul heeft wie de Iza op Durmstrang, net zoals Iza geen flauw benul heeft wat Vincent voor jongen op school is.


    Klinkt goed


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Klinkt goed


    Dan zal ik het op deze manier aan mijn rol toevoegen :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Iza wil wel een crush hebben op Oliver, dat ze op dit moment gewoon vrienden zijn, maar Iza eigenlijk verliefd is, ze weet alleen niet hoe het zit bij Oliver, zoiets?


    Ja, dat is goed ^^
    Srry voor late reactie maar zie het nu pas (;

    Poppys schreef:
    (...)

    Ja, dat is goed ^^
    Srry voor late reactie maar zie het nu pas (;


    Okki :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Florentina schreef:
    Emiel wel. Weet jij wat?


    Ik ga het morgen bekijken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gelukkig nieuwjaar iedereen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gelukkig nieuwjaar!!!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Happy newyear :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Is er nog iemand die nog wel een broer/neef voor zijn/haar personage wil?


    Spoiler alert: you will save yourself