• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Poeh, ik vind het lastig. Ik denk dat bijna iedereen wel met elkaar zal botsen eigenlijk. Gezellige school is het dan :Y)
    Ik ga morgen nog even goed kijken, maar misschien hebben jullie al ideeën? :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    Poeh, ik vind het lastig. Ik denk dat bijna iedereen wel met elkaar zal botsen eigenlijk. Gezellige school is het dan :Y)
    Ik ga morgen nog even goed kijken, maar misschien hebben jullie al ideeën? :c


    Hmm... Ik denk dat Iza het op bepaalde punten idd niet zo goed kan vinden met Mae, maar je moet wel bedenken, dat je je in een vriendschap altijd kan ergeren aan elkaars verschillen, soms maakt dat juist dat je bevriend bent geraakt. Tevens zitten Iza en Mae in dezelfe afdeling, wat en natuurlijk ook makkelijker maakt om bevriend met elkaar te zijn. Ik zie best dat ze hele goede vriendinnen zijn, mss wel BFF, ze zullen zich aan eigenschappen van elkaar ergeren, zo wil Iza graag een eerlijk gevecht, en houdt Mae wel van valsspelen, maar, ik denk dat dat wel goed komt, als ht gevecht toch al niet eerlijk is staat Iza ook open voor valsspelen, zeker als ze er in meegesleurd wordt door een vriendin, naja ik hoor wel wat je er van vindt!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Hmm... Ik denk dat Iza het op bepaalde punten idd niet zo goed kan vinden met Mae, maar je moet wel bedenken, dat je je in een vriendschap altijd kan ergeren aan elkaars verschillen, soms maakt dat juist dat je bevriend bent geraakt. Tevens zitten Iza en Mae in dezelfe afdeling, wat en natuurlijk ook makkelijker maakt om bevriend met elkaar te zijn. Ik zie best dat ze hele goede vriendinnen zijn, mss wel BFF, ze zullen zich aan eigenschappen van elkaar ergeren, zo wil Iza graag een eerlijk gevecht, en houdt Mae wel van valsspelen, maar, ik denk dat dat wel goed komt, als ht gevecht toch al niet eerlijk is staat Iza ook open voor valsspelen, zeker als ze er in meegesleurd wordt door een vriendin, naja ik hoor wel wat je er van vindt!


    Mm ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik vind het een goed idee. Ik denk dat dat inderdaad wel zou kunnen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    (...)

    Mm ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik vind het een goed idee. Ik denk dat dat inderdaad wel zou kunnen.


    Wat lijkt je dan het meest passend? Vriendinnen, goede vriendinnen of BFF's? Het laatste lijkt mij het leukst, maar daar botst het misschien iets teveel voor, we kunnen natuurlijk ook zeggen dat ze goede vriendinnen zijn en veel optrekken met elkaar, dan kunnen we tijdens de RPG goed kijken hoe ze reageren op elkaar, dan kunnen ze altijd gedurende dit jaar nog BFF's worden?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Zou iemand nog interesse hebben om een tweeling aan te maken met mij? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Zou iemand nog interesse hebben om een tweeling aan te maken met mij? :3


    Ik wil wel.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Raccoon schreef:
    Zou iemand nog interesse hebben om een tweeling aan te maken met mij? :3


    Ik heb al een tweeling, so no haha. Anders had ik graag ja gezegd ^^


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik heb al een tweeling, so no haha. Anders had ik graag ja gezegd ^^


    We zijn gewoon trend-setters :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hahaj c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Necessity schreef:
    (...)

    We zijn gewoon trend-setters :Y)


    :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    We zijn gewoon trend-setters :Y)


    Want een tweeling is zo origineel (cat)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sandordinja schreef:
    (...)

    Wat lijkt je dan het meest passend? Vriendinnen, goede vriendinnen of BFF's? Het laatste lijkt mij het leukst, maar daar botst het misschien iets teveel voor, we kunnen natuurlijk ook zeggen dat ze goede vriendinnen zijn en veel optrekken met elkaar, dan kunnen we tijdens de RPG goed kijken hoe ze reageren op elkaar, dan kunnen ze altijd gedurende dit jaar nog BFF's worden?


    Oh, ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dan BFF's zouden zijn, maar dit vind ik een beter idee :Y)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    (...)

    Oh, ja, ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dan BFF's zouden zijn, maar dit vind ik een beter idee :Y)


    Okki, goede vrienden dus, en wanneer het in de RPG matcht worden ze BFF's?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    caIypso schreef:
    (...)

    Want een tweeling is zo origineel (cat)


    Sush. Flo. Sush.


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    (...)

    Okki, goede vrienden dus, en wanneer het in de RPG matcht worden ze BFF's?


    Jep


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman