• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Denk aan de oudjaarsbonus, denk aan de oudjaarsbonus, denk aan die stomme oudjaarsbonus. Dat dit een belachelijk grote kutwijk is, betekent alleen maar dat je er meer geld uit kan vissen met die nieuwjaarswensen en dan neem je daarna per direct ontslag. voila. geen reden tot paniek.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Denk aan de oudjaarsbonus, denk aan de oudjaarsbonus, denk aan die stomme oudjaarsbonus. Dat dit een belachelijk grote kutwijk is, betekent alleen maar dat je er meer geld uit kan vissen met die nieuwjaarswensen en dan neem je daarna per direct ontslag. voila. geen reden tot paniek.


    Lol, nog geen maand bezig :W

    Maar die bonus is echt heerlijk. Daarna was ik ook gestopt ;')
    Ik had zo'n 300 euro opgehaald ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Nu op weg met mn allerbeste bfffsssss!!!!!!!!!!!!!"

    ja oké dat ik niet mee kan weet ik maar je kan overdreven uitgerukte snol


    Photosynthesis

    Jonty schreef:
    (...)

    Lol, nog geen maand bezig :W

    Maar die bonus is echt heerlijk. Daarna was ik ook gestopt ;')
    Ik had zo'n 300 euro opgehaald ;3


    Erger nog, ik heb nog maar de helft gedaan. (cat) De huizen liggen alleen nogal van elkaar weg en ik was vanochtend drie uur bezig, plus morgen nog drie uur, plus nog ongeveer vier/vijf uur die krengen vouwen. Ik geloof dat ik dat na twee/drie maanden wel zat ben, dus verheug ik me alvast op het moment waarop die bonus binnen is. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaaaaaay, wat houd ik toch van studeren. C: kill me

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 13:19 ]


    Caution first, always.

    Godsamme zeg, ik heb tenminste en baan. Zijn der genoeg van mn leeftijd die uberhaupt niks doen en alles aan pappie en mammie vragen so stfu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    STOP MET ME KNUFFELEN. Je bent echt te aanrakerig voor iemand die 10 jaar ouder is (cat)

    Dat moment dat een van de schattigste bosbewoners aan je hand snuffelt haha <3 Egels zijn te schattig, vooral als ze op je af komen lopen hahah


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zo'n trek :'DD


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je brak bent en je vader met spiritus in de weer is.
    Bluh


    i put the fun in funeral

    Mama heeft mijn jas kunnen repareren! _O_
    Maar toch slordig dat er een knoop mistte, dr draadjes los zaten, de zoom gewoon compleet fout dr in gezet is.
    Mjah, mama wist dr raad mee. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaa, Griezelbus op tv ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keates schreef:
    Mama heeft mijn jas kunnen repareren! _O_
    Maar toch slordig dat er een knoop mistte, dr draadjes los zaten, de zoom gewoon compleet fout dr in gezet is.
    Mjah, mama wist dr raad mee. c:


    Foto van je nieuwe jas? :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom vergeet ik elke dag te eten?


    Caution first, always.

    Meh. Doe je dit nou expres of wat? :ccc


    Don't walk. Run, you sheep, run.