• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Logisch dat je aan mij vraagt of zij vrij is woensdag, in plaats van aan haar zelf.


    kindness is never a burden.

    Het is gezellig, maar wordt geen gewoonte. Period.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet niet wat ik moet doen...

    Kan d'r wel voor d'r smoel slaan


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Morrow schreef:
    (...)

    Foto van je nieuwe jas? :Y)


    Morgen. :Y)


    OTOFT: zo laatste deel vam The Hobbit met papa en mama kijken. Yaay. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Waarom heb je niet geantwoord op m'n berichtje?"
    "Welk berichtje?"
    "Op sms."
    "Oh, ik zal eens kijken."
    Wtf, je zit altijd op je gsm, nu ook, dus je gaat me niet wijsmaken dat je mijn berichtje niet gelezen hebt. Ik vroeg dan nog hoe het geweest was ook. Het is ook al drie uur geleden dat je "eens ging kijken" .... Van je beste vriend moet je 't hebben. Ik zal nog eens lief doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh je bent zo lief en breekbaar wat als ik je stuk maak


    i put the fun in funeral

    Hartige taart in de oven? Check ^_^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hahaha - je maakt me aan het lachen.


    Tijd voor koffie.

    And in the end - nobody cared.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happy Halloween. *sigh*


    kindness is never a burden.

    Wauw. Er trapten hier net een stel achterlijke kinderen tegen het raam onder het mom "Halloween".


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer de vader van een oud klasgenoot en vroegere beste vriendin overlijd aan kanker... Ongelofelijk hoe vergankelijk het leven is.

    nieuwe vrienden die me een webserie over lesbische vampiers aanraden vol enthousiasme en liefde klinkt zo goed op papier maar GOD wat is die hoofdpersoon een onuitstaanbaar zeikwijf holyshit kan het niet gewoon 100% J.P. & LaFontaine worden en 0% Laura


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    nieuwe vrienden die me een webserie over lesbische vampiers aanraden vol enthousiasme en liefde klinkt zo goed op papier maar GOD wat is die hoofdpersoon een onuitstaanbaar zeikwijf holyshit kan het niet gewoon 100% J.P. & LaFontaine worden en 0% Laura


    Ik dacht dat jij Carmilla allang kende?? :o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan