• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb vriendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :3
    En moest het nou serieus vandaag? Wat een slecht moment..


    Just doing what I can

    Ik schrijf niet meer. Bam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat een achterlijke gladiool is mijn buurman. Jezus. Hij rijdt nog eens iemand dood met zijn achterlijke gedrag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zou je ook met mij praten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Waarom zou je ook met mij praten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het gaat eigenlijk weer precies als eerst. En ik vind het dodelijk saai.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik weet alweer waarom ik het zo haatte bij mijn schoonouders. Elke keer als ik denk dat t wel weer leuk zal zijn herinneren ze me er aan waarom ik liever niet kwam.

    Tyfus zeikmens. Je kan ook nooit iets normaal vragen he? Wij doen alles fout en je dochter is een engeltje en mag alles wat wij niet mogen. Zij mag haar spullen overal neergooien en het wordt achter haar kont opgeruimd. Haar afwas hoeft ze niet weg te zetten. Als wij ook maar een lepeltje laten liggen ga jij al over de rooie. Wtf man. Oneerlijk gedoe.

    Huilend alleen in een hotel kamer in Zweden. Ik had mezelf dit weekend heel anders voorgesteld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please show up, pleaaaase.


    kindness is never a burden.

    I'm so so so happy right now.


    Dat moment dat echt niemand uitmaakt hoe jij je voelt. Allemaal eigen belang.
    Waarom sta ik voor mensen klaar en probeer ik altijd andere te helpen als niemand anders dat voor mij doet?
    Ik had net zo goed niet kunnen leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uuuugh, muis.


    Your make-up is terrible

    Bwuuh, werk was echt hectisch vandaag.....


    Stenenlikker

    Ik weet nog niet of ik blij moet zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [list][*] schrift afmaken
    [*] boekverslag maken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [/list]

    HELL YEAH *O* *O* *O* huiswerkweekend heeft een knallende start gemaakt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.