• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    I feel your pain :c Maar hee, jij verdient waarschijnlijk meer dan je denkt. Daar ben ik tenminste heilig van overtuigd. Die vriendin kan er maar beter blij mee zijn dat ze zoveel voor je betekend. En anders ben jij degene die zoveel beter verdient.

    En die haatberichten zijn gewoon vreselijk kinderachtig.


    Ze is zich daar wel van bewust! Ik bind me gewoon te snel aan haar denk ik. Ik zat ook echt in zo'n neerslachtige bui gister, dan zie je dat soort dingen erger dan ze zijn :3 Ik zal het er op school wel eens over hebben - eerlijkheid duurt het langst.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 9:27 ]

    Als ik had geweten dat we in Amsterdam op de markt staan, had ik niet mee gegaan :/
    Ik vind Amsterdam zo eng, vooral dit gedeelte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moeilijk, hè? Je eigen dingen verzinnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik kan niet stoppen met de dronken spraakberichten terugluisteren van mijn vriend van donderdagnacht.

    "Hier komt dat teleurstellende spraakberichtje, omdat je denkt van hee [eigen naam] is misschien dronkuh... en ik heb hier na- bij- een biertje naast me... dat zegt dat het helemaal waar is... *neemt slok* ... het is super lekker, maar buiten dat, wil ik zeggen dat je morgen ontzettend veel je best moet doen op je tentamen... en dat ik hier nu buiten zit.. ZONDER PEUK.. want natuurlijk rook ik niet - roken is voor homo's - én voor mensen die moeten stoppen met de pil - én voor mensen die een bikkel zijn.......... dat ik je waardeer. mja? dat ik wel een keertje bier met je wil drinken volgende week, als je allemaal tienen hebt gehaald... MINSTENS TIENEN anders waardeer ik je niet... endatgaatheelemaalgoed komen. met mijn alcohol gedrag en jouw alcohol gedrag en... ik weet het niet. Ja. dus ik zit nu al een minuut en vijf minuten.. vijf seconden.. vijf mili- nja da's een uur. Ik ga voor uur. en ik heb geen idee wat ik heb gezegd, maarrr gaat helemaal goedkomen dus veel plezier met mijn berichtje dus dankjewel doei."

    [een uur later]

    - "mmmokay. ik heb hier een biertje, helemaal apart genomen.... dit is amstel... *neemt slok* ... 't is minder dan een half biertje, maarrr maakt niet uit, ik heb ook cola, omdat ik even veel aan je wou denken op dit moment... *neemt slok* okay maar dat lukt niet. okay twee slokken cola *boert*."
    - *onderofficier komt binnen* "Hey [naam]. Het wordt zeg maar niet op prijs gesteld."
    - "JA?"
    - "Als jij hier in je eentje..."
    - *boert* "Ik heb daar een streepje gezet en ik heb er een euro bijgelegd."
    - *lacht ongemakkelijk* "[Naam]..."
    - "Ja? WACHT EVEN wacht even... En ik wens je ontzettend succes met je tentamen morgen, want dat kan ik nu niet, want ik kan helemaal niks... Ja dat is Lieve Pony."
    - "Succes Sarah, ik weet dat je het gaat halen."
    - "WAAROM KEN JE ACH maakt niet uit. maakt niet uit. O weet je wat het is? hier is je tien euro. en ik hou van je ja? okay dus doei."


    i put the fun in funeral

    Evi is terug want Evi heeft een plek nodig om te zeuren over haar leven dat bestaat uit pure shit op het moment

    Ik w i l n i e t meer

    Daar gaan we weer. Ga weg, gevoelens. Jullie zijn niet toegestaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil even huilen. Niet alleen van de menstruatiekrampen, maar ook omdat ik op de normale manier geen kinderen kan krijgen..

    Zo geen zin om de hele dag met school bezig te moeten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, dat is zo erg en eng om te horen...


    Your make-up is terrible

    Blergh ik wil schrijven maar dat is niet de huiswerkweekendspirit. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je bent echt te lief voor me. It's perfect. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soms werken dingen niet zoals je hoopte. Laat het alsjeblieft gaan. Laat mij gaan.

    Ik ben blij dat jij in m'n leven zit.


    Yaaaaaas, bezichtiging. :3


    Caution first, always.

    Caster schreef:
    Ik ben blij dat jij in m'n leven zit.


    Stenenlikker