• Jaa, ik meen het. Elke keer is er een ruzie tussen de meiden op school, en we kunnen eigenlijk nooit echt aardig doen tegen elkaar. Als ik dan in de klas ben dan zie ik weer dat die jongens echt aardiger zijn dan de meiden, ookal zijn ze soms gemeen en hèèl irritant.....
    Heeft iemand anders dat ook?


    .

    nee iegenlijk niet. bijna niemand bij mij is aardig. op 4 meiden en 1 jongen na(er zitten 24 mensen in de klas dus ik mag er 19 niet:Y))


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hmm, meiden kunnen ook meer 'bitchen' dan jongens als je het mij vraagt, ook al kunnen zij er ook wat van :X

    Eigenlijk ken ik maar één jongen die écht écht lief is tegen mij, dus ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Hmm, meiden kunnen ook meer 'bitchen' dan jongens als je het mij vraagt, ook al kunnen zij er ook wat van :X

    Eigenlijk ken ik maar één jongen die écht écht lief is tegen mij, dus ja.

    Ja dat kan, maar ik bedoelde dat ze gewoon aardig zijn, nooit echt 'bitches' zijn enzo.


    .

    SleepingSun schreef:
    nee iegenlijk niet. bijna niemand bij mij is aardig. op 4 meiden en 1 jongen na(er zitten 24 mensen in de klas dus ik mag er 19 niet:Y))


    Dat is ook niet erg handig.


    .

    Dat ken ik. Maar goed, ik vind jongens betere vrienden dan meisjes eigenlijk. Meisjes zijn meestal achterbakse teefjes, en daar kan ik echt niet tegen. Terwijl jongens meestal zoiets hebben van: Allemaal één pot nat. Ze houden hun bek ook meer als 't echt moet - ja de jongens die ik ken toch - want aan één iemand - eingelijk twee - kani k altijd mijn verhaal kwijt en één daarvan die kent mijn moeder -zijn en mijn moeder zijn beste vrienden of zo - en als ik vraag om 't niet tegen zijn moeder te zeggen doet hij dat ook niet. Ik vind 't véél leuker bij jongens, ze roddelen ook amper.

    Conspiracy schreef:
    Dat ken ik. Maar goed, ik vind jongens betere vrienden dan meisjes eigenlijk. Meisjes zijn meestal achterbakse teefjes, en daar kan ik echt niet tegen. Terwijl jongens meestal zoiets hebben van: Allemaal één pot nat. Ze houden hun bek ook meer als 't echt moet - ja de jongens die ik ken toch - want aan één iemand - eingelijk twee - kani k altijd mijn verhaal kwijt en één daarvan die kent mijn moeder -zijn en mijn moeder zijn beste vrienden of zo - en als ik vraag om 't niet tegen zijn moeder te zeggen doet hij dat ook niet. Ik vind 't véél leuker bij jongens, ze roddelen ook amper.


    Dat is ook 1 van de redens dat ze niet zo snel ruzie hebben: Ze roddelen niet vaak over elkaar, terwijl wij meiden dat wel vaak doen.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Ja dat kan, maar ik bedoelde dat ze gewoon aardig zijn, nooit echt 'bitches' zijn enzo.


    Hmm, ja, op sommige vlakken zijn jongens inderdaad aardiger, maar ze gaan ook sneller zeggen dat ze iets totaal op niets vinden trekken omdat ze er niet zoveel aandacht aan besteden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    het ligt bij mij meer aan het karakter van het meisje en de jongen, maar soms gaat praten met een jongen veel beter. je hebt ook van die onderwerpen waar je met een jongen weer gewoon niet over kunt praten, dat doe je dan weer met een meisje. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Marilena schreef:
    (...)

    Dat is ook niet erg handig.
    nee weey. maar ik zit met mijn beste vriendin in de klas. en volgend jaar zit ik waarschijnlijk met niemand van hun in mijn klas.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Marilena schreef:
    (...)

    Dat is ook niet erg handig.

    Je kent onze klas niet. alleen maar fakers

    on-topic: ligt eraan met wat voor soort type jongens ik om ga. Sommige kunnen erge rotzakken zijn terwijl andere jongens heel aardig zijn :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    NickyFOSHO schreef:
    Hmm, ja, op sommige vlakken zijn jongens inderdaad aardiger, maar ze gaan ook sneller zeggen dat ze iets totaal op niets vinden trekken omdat ze er niet zoveel aandacht aan besteden.

    Idd, jongens besteden niet snel aandacht aan iets. Die gaan liever voetballen ofzo. :')


    .

    Immortal schreef:
    on-topic: ligt eraan met wat voor soort type jongens ik om ga. Sommige kunnen erge rotzakken zijn terwijl andere jongens heel aardig zijn :X


    Ik weet wat je bedoelt. x]


    .

    SleepingSun schreef:
    (...)nee weey. maar ik zit met mijn beste vriendin in de klas. en volgend jaar zit ik waarschijnlijk met niemand van hun in mijn klas.

    Das lullig.


    .

    Als jongens ruzie hebben, is het meestal zo over. Meiden zijn zo achterbaks, roddelen en maken elkaar het leven zuur enz.

    Meiden die met jongens in de klas zitten, wees blij, want een meidenklas is echt vreselijk! [/ervaring genoeg]


    Think before you act.

    Sifra schreef:
    Als jongens ruzie hebben, is het meestal zo over. Meiden zijn zo achterbaks, roddelen en maken elkaar het leven zuur enz.

    Meiden die met jongens in de klas zitten, wees blij, want een meidenklas is echt vreselijk! [/ervaring genoeg]


    Dan heb ik geluk.


    .