• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kutpijn. :'c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Kutpijn. :'c


    For real of denk ik nou zo verkeerd? Sterkte ermee tho. (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zoooo'n dorst, maar zooooo geen zin om op te staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is zo lang geleden dat ik zo hard heb gelachen.


    •

    Nee, please, laat me niet ongesteld worden.. pleasepleaseplease..
    Zal het in de ochtend wel zien.:S

    Wees eens realistisch en niet zo egoïstisch.


    Your make-up is terrible

    Dan maar klaarmaken voor bed, I guess. Hope you'll be thinkin about me, but I don't think so.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En gaat uiteindelijk zwijgend weg.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Penoza schreef:
    (...)

    For real of denk ik nou zo verkeerd? Sterkte ermee tho. (flower)


    HAHAHA, nee, ik heb momente gewoon last van drukkende pijn op de borst én tics. En die bijwerkingen kunnen tot een week na het stoppen met t medicijn blijven, so I'm screwed en ben alles nu verschrikkelijk zat. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een 18-plusser meeheben op een fuif is zo onveilig. Die wodkas waren er teveel aan.


    kindness is never a burden.

    Hmm. Het zou toch echt bevordelijker zijn voor huiswerkweekend als ik ook gewoon kon slapen. Het is half vier, de server heeft er al uitgelegen en ik ben nog steeds niet moe. Wat is dit. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Van deze pijn word ik dus zo hopeloos. I wanna sleep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Juist. Juist, nee, een spin van M&M-formaat was precies wat ik nodig had om in slaap te komen, bedankt.

    -

    Het is twintig voor zes. Ik hoorde net een van mijn ouders langs mijn kamer, waar het licht nog aan is, richting de wc sloffen. Oeps.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 5:39 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn rug is naar de kloten door dit bed maar dat maakt niemand iets uit want iedereen denkt alleen maar aan zichzelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil zo graag nog drie uur blijven liggen, maar daar heb ik veel te veel schoolwerk voor. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.