• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik durf te wedden dat mijn cyclus met me aan het fucken is en dat ik straks of morgen ineens ongesteld word.

    Shahkulu schreef:
    Ik durf te wedden dat mijn cyclus met me aan het fucken is en dat ik straks of morgen ineens ongesteld word.

    Ik haat dat gevoel.


    tiptoe through the tulips...

    Ik word zo moe van sommige mensen. Jezus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ugh nee blijf alsjeblieft eens uit mijn buurt als ik uitga.


    i put the fun in funeral

    HUISWERKWEEKEND.

    misschien als ik het in all-caps schrijf dat ik er enthousiast voor word. Of zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Natuurlijk zeg je nu ineens zulke dingen, terwijl ik gister nog gezegd heb ik bang ben om je kwijt te raken. Maar volgens mij heb je het niet eens gezien omdat momenteel alles om haar draait.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    HUISWERKWEEKEND.

    misschien als ik het in all-caps schrijf dat ik er enthousiast voor word. Of zo.


    HUISWERKWEEKEND YEAH


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    (...)

    HUISWERKWEEKEND YEAH

    YEAH IK GA DIT SCHRIFT + BOEKVERSLAG + HALVE LITERAIR WERKSTUK GEWOON AFKRIJGEN YEAH YEAH YEAH

    dank nu ben ik wel echt enthousiast *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    YEAH IK GA DIT SCHRIFT + BOEKVERSLAG + HALVE LITERAIR WERKSTUK GEWOON AFKRIJGEN YEAH YEAH YEAH

    dank nu ben ik wel echt enthousiast *O*

    JA HUISWERK, BOEKVERSLAGEN, WERKSTUKKEN EN EEN SCHRIFT. LEUK! HAVEFUN!

    Ik hoop dat je wat gemotiveerder wordt hiervan. Ik heb vertrouwen in je, Jip! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    I just wish we'd more to talk about.[/u]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vraag mij af of de lenzen nog uit mijn ogen spoelen door de tranen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik durf geen zwangerschapstest te doen. Straks is het negatief en stelt het me weer zo teleur. Beter kan ik nog een paar dagen wachten. Waarschijnlijk word ik morgen wel ongesteld..

    Zo verheen zijn door de drugs dat je vreemd gaat, 2 dagen lang. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is zo frustrereeeeeeend.


    Your make-up is terrible

    Dat je crush, na een lang bericht van jou, alleen Oke zegt!


    tiptoe through the tulips...