• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij lijkt zo niet meer op de jongen die ik heb leren kennen. Irritant tering ventje dat je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neem vooral je huilende kind mee de stilte coupé in.

    Ik kan het.
    EINDELIJK.

    Dit word dan hopelijk mijn eerste scheikundige voldoende. :'D


    wat was dit ookalweer

    Grassi schreef:
    (...)
    Mweh, vervelend... Heb je al eens ibuprofen geprobeerd? Bij mij werkt dat best goed.

    ---

    YOOOOOO, Eva! Je zou toch aan je huiswerk gaan? Waarom zit je nu alweer in het LHJ te kijken? Waar slaat dit op? Pffttt -_-


    Ibuprofen werkt vast fantastisch, maar het is niet iets wat ik als student standaard in huis heb. Was ik maar thuisthuis.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een extra dag nodig om te leren. Dan zou ik het tenminste een beetje kunnen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'm done with today, to be honest.


    kindness is never a burden.

    Ok misschien was het niet helemaal eerlijk om toch een van mijn eigen SA's te gebruiken maar idk ik deactiveer hem wel tijdelijk of zo maar GOED HET LIJSTJE:

    HUISWERKWEEKEND:
    [list]
    [*] schrift afmaken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [*] boekverslag afmaken

    VOLTOOID


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ok misschien was het niet helemaal eerlijk om toch een van mijn eigen SA's te gebruiken maar idk ik deactiveer hem wel tijdelijk of zo maar GOED HET LIJSTJE:

    HUISWERKWEEKEND:
    [list]
    [*] schrift afmaken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [*] boekverslag afmaken

    VOLTOOID


    Wat niet weet, wat niet deert. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw, ik ben voor het eerst in 2,5 jaar door mijn 500 mb heen.

    I am done feeling like a secret.


    This weekend has been too social and I don't have a day left to take a break, oh god. Nee, nee, panic attack go awaaay

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 18:00 ]


    kindness is never a burden.

    Wiarda schreef:
    Ok misschien was het niet helemaal eerlijk om toch een van mijn eigen SA's te gebruiken maar idk ik deactiveer hem wel tijdelijk of zo maar GOED HET LIJSTJE:

    HUISWERKWEEKEND:
    [list]
    [*] schrift afmaken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [*] boekverslag afmaken

    VOLTOOID


    very very proud Jip


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Needles schreef:
    Jezus, het is hartstikke koud, waarom moet die deur steeds open? Doe hem gewoon dicht. x_x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Ok misschien was het niet helemaal eerlijk om toch een van mijn eigen SA's te gebruiken maar idk ik deactiveer hem wel tijdelijk of zo maar GOED HET LIJSTJE:

    HUISWERKWEEKEND:
    [list]
    [*] schrift afmaken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [*] boekverslag afmaken

    VOLTOOID


    Yeah! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus, waarom moet je altijd van die vuile opmerkingen maken. Is helemaal nergens voor nodig.
    Je wilt gewoon dat ik me hartstikke rot ga voelen daardoor.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.