• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen weer niet werken. Serieus, ik haat dit. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom lijkt mij leven zo saai? Waarom voel ik me minder dan hen? Alsof ik nog niet genoeg stress heb en zo.


    I don't think you quite understand, honey

    Gosh, Chris Pratt is zo knap.

    [list][*] schrift afmaken
    [*] boekverslag maken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [/list]

    JIP GAAT HARD, JIP GAAT LEKKER. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    [list][*] schrift afmaken
    [*] boekverslag maken
    [*] dat ene boek van Reve uitlezen
    [/list]

    JIP GAAT HARD, JIP GAAT LEKKER. *O*


    Huiswerkvrijdag in plaats van huiswerkweekend!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Huiswerkvrijdag in plaats van huiswerkweekend!

    Nou, inderdaad. Ik kom nu wel serieus in de verleiding om extra lang door te gaan en er nog gewoon een boekverslag bij te schrijven vannacht. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik HAAT het van mezelf dat ik zo jaloers ben. En iedere keer heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg voor je ben. Maar je verdient zo iemand als haar, jij verdient alleen het allerbeste! Enkel... voor mij kom je op de eerste plaats voor mijn vrienden en het maakt me zo sad dat dat niet wederzijds is, al mag ik dat niet van je vragen. *sigh*

    // Ik word zo moe van al die steken onder water op het internet. Een haatbericht plaatsen - wel is waar zonder naam - zodat diegene dat leest en in tegenstelling tot de rest snapt waar het over gaat. Gawd, get a life.

    Ik moet echt veel te hard lachen om dat Freek—filmpje.


    FACVK FACK FACK SDURJHM BSRTGXCUJHDJ 5UHJK CCMIBN RAMT TOESTESNBORD IN MET VEE GEWELD.... JSDGHZ54YJHXGZSDN XCFJN ,.ZS CUTRM,CY XVM, DU0J CAPS LOCK MAKES IT BETTER. EVEN. MZXCHFGJHCJHNZCXNHFZXCBJ BZXCGHBZDC54NXCVHRTJFH89YUHGSCTY7XCHUFGUYRGUYGUYDGYXDTYDFUTYDUYGCHXTYDGYGYJGHFUYGUYERGGGYDFH GZDUYHGDYJDGUYGUYDGUY H GYJUYDGUY HHAAAATTTTT. HAAT. AAN. DE MEDIA. MARKT. JKZSDHXFYJDGBHY NOU EIGENLIJKNIETDATWANTMISSCHIENZIJNZEWELAARDIGMAARDATZULLENWENOGONTDEKKENPFFEEEHHHHHHHHHHHHH.ASDKHFGUIDKHU

    Oké, hier is dus het probleem: Ik heb twee weken geleden bij de Media Markt oortjes gekocht voor twintig euro. Ik had aan een medewerker gevraagd naar de goedkoopste oortjes die nog wel een beetje goede bas zouden hebben. Hij raadde me deze aan, die van natuurlijk materiaal waren gemaakt. Hij zei dat ze (mede vanwege het touw dat om het draad zit) ook lang meegaan.

    Twee weken later. MIJN LINKER OORTJE IS KAPOT!!! Uit het linker oortje komt nog amper geluid.
    EN IK BEN KWAAD EN ONGELOFELIJK GEFRUSTREERD WANT ZELFS DE OORTJES VAN DE ACTION DIE VAN DEZELFDE KWALITEIT WAREN GINGEN LANGER MEE EN ik gheb ze al die tijd met tact behandeld. Ik vind dit echt niet kunnen en ga naar de Media Markt vragen wat the fack dit voor shit is en of ik een vergoeding eruit kan halen met mooie geirriteerde woorden en zo...
    anders ga ik nooit meer iets kopen daar klotewinkel


    C0nclusie: de prijs zecht geen ene fuck over de kwaliteit en houdbaarheid
    Tweede conclusie: mij wil je niet geïrriteerd hebben met dit soort dingen WANT IK MOET GEWOON MUZIEK KUNNEN LUISTEREN. MIJN TECHNISCHE APPARATEN ZIJN HEEL BELANGRIJK EN MOETEN GEWOON. IN. OORDE. ZIJN.
    Derde conclusie: Ik dump shit in dit topic. Whatever het is ervoor bedoeld.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    God het is bijna om van te janken. Ik kan hier zo. ongelofelijk. boos. om worden.....
    Duivel, donder op.

    Goodbye my friends, goodbye to the money,
    Adieu to the fuckers that think that it's funny...


    Komt mijn moeder ook nog eens boos binnen. Maakt het helemaal compleet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ga naar bed, jullie zijn oud.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal zat en wil niet meer verder.. ugh.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik blijf het kinderachtig vinden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, why you look so sad. Tears are in your eyes...

    Damn, this is so hard. I just can't- I don't want to hurt you...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Ik HAAT het van mezelf dat ik zo jaloers ben. En iedere keer heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg voor je ben. Maar je verdient zo iemand als haar, jij verdient alleen het allerbeste! Enkel... voor mij kom je op de eerste plaats voor mijn vrienden en het maakt me zo sad dat dat niet wederzijds is, al mag ik dat niet van je vragen. *sigh*

    // Ik word zo moe van al die steken onder water op het internet. Een haatbericht plaatsen - wel is waar zonder naam - zodat diegene dat leest en in tegenstelling tot de rest snapt waar het over gaat. Gawd, get a life.


    I feel your pain :c Maar hee, jij verdient waarschijnlijk meer dan je denkt. Daar ben ik tenminste heilig van overtuigd. Die vriendin kan er maar beter blij mee zijn dat ze zoveel voor je betekend. En anders ben jij degene die zoveel beter verdient.

    En die haatberichten zijn gewoon vreselijk kinderachtig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."