• Samen met haar beste vriendin Malou vertrek Vera naar Uganda om daar voor drie maanden bij een school te werken. Ze belanden samen in een grote groep andere vrijwilligers waarmee ze al die tijd zullen moeten optrekken. Met hun onderlinge verschillen zullen de meiden ook de culturele verschillen moeten ondergaan van dit ingrijpende land.


    link
    Het verhaal is deels gebasseerd op mijn eigen ervaringen in Uganda en Kenya en ook gebasseerd op de verhalen die ik daar van lokale bevolking en andere vrijwilligers heb gehoord.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lijkt me interessant, zeker omdat het deels gebasseerd is op eigen ervaring/lokale bevolking/vrijwilligers.
    Ik pak een abo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    Lijkt me interessant, zeker omdat het deels gebasseerd is op eigen ervaring/lokale bevolking/vrijwilligers.
    Ik pak een abo.


    Hihi thanks!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    proloog


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lijkt me leuk, ik heb zelf ook vrijwilligerswerk gedaan in Zuid-Afrika dus ik ben benieuwd. (:
    Ik neem alvast een abo. :]


    Every villain is a hero in his own mind.