• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Needles schreef:
    (...)

    Huh, maar jullie wonen toch niet eens samen?

    True, maar als het goed is worden er binnenkort starterswoningen gebouwd waar wij hopelijk kunnen wonen.

    Ga ik ooit iemand vinden die mee wilt naar PHOENYX met Shangela? Waarschijnlijk niet.


    Your make-up is terrible

    Ik ga echt janken als ik dit album morgen helemaal ga luisteren. Not sure it I'm ready for this en tegelijkertijd kan ik eigenlijk niet wachten om het te horen :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Zelfs nu weet ik niet of ik nou echt verliefd ben, maar jaloers ben ik zeker. fucking fuck. ugh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Criminal Minds, you are killing me and my sleep.
    I still love you, tho.


    Mhm?

    *steekt hand op* Ik zou me graag afmelden voor leven vandaag en terug ik mijn bed kruipen?


    kindness is never a burden.

    Tamaki schreef:
    *steekt hand op* Ik zou me graag afmelden voor leven vandaag en terug ik mijn bed kruipen?


    i put the fun in funeral

    Best jammer dat ik morgen niet mag judoën maar als nog fijn dat ik wel mee naar Zweden mag om erbij te kunnen zijn. Stomme amandelen ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooo... Ik wil niet


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ahw yeah, ik heb ein-de-lijk eens fatsoenlijk geslapen. Dit is een goed teken, right? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tamaki schreef:
    *steekt hand op* Ik zou me graag afmelden voor leven vandaag en terug ik mijn bed kruipen?

    This is exactly what I need.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tamaki schreef:
    *steekt hand op* Ik zou me graag afmelden voor leven vandaag en terug ik mijn bed kruipen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naaahw, wil ik MTV EMA's opnemen, is dat het enige programma dat mijn tv-gids niet kan weergeven of kan opnemen >,<

    Ik krijg wat van deze writersblock. Het is zo ontzettend frustrerend.


    Your make-up is terrible