• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Penoza schreef:
    (...)
    Heb jij mijn vraag gehoord of zo o.O
    Ik vroeg het me dus echt net af, eng mens :W


    Hahaha, holy shit.


    Your make-up is terrible

    I don't fit in. End of story.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Penoza schreef:
    (...)
    Waar, waar, waar? Silverstone??


    In Leeuwarden bij de kartbaan


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    It rains and thunders.. in my head.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Feared schreef:
    I don't fit in. End of story.


    Nobody does. And everybody feels like shit sometimes, that's a part of life and you have all the rights to. But I'm sad to hear you feel bad *18479 hugs* <3

    We're all misfits living in a world on fire.

    // If you break up with him, I'll probably never see his friend again and that would make me sad. I know it's selfish, but please don't break up with him.


    kindness is never a burden.

    Ugh — ik wil niet aan jou terug denken. Get out of my head.


    Caster schreef:
    Ugh — ik wil niet aan jou terug denken. Get out of my head.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caster schreef:
    Ugh — ik wil niet aan jou terug denken. Get out of my head.
    Sorry. Ik kan er nou eenmaal weinig aan doen dat ik zo knap en geweldig ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 0:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, als het deze keer niet raak is kan ik écht niet zwanger raken. In een jaar hebben we het 7 of 8 maanden geprobeerd, met ovu-testen en nog steeds niks. Op de miskraam bij nog geen 5 weken na..

    Het doet me zoveel pijn als ik zwangere vrouwen of pasgeboren baby's zie. Ik wil ook een kindje.. maar misschien moet ik maar blij zijn dat het nog niet gelukt is. Nu kan ik in ieder geval nog naar school.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 0:16 ]

    Ugh. Dikke hoofdpijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    Ugh. Dikke hoofdpijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil nu echt even huilen. Zoveel emoties.. ik wil echt niet ongesteld worden.
    *fingers crossed*

    Ik wil slapen en voorlopig niet wakker worden, zodat ik mij een tijdje niet overal druk om hoef te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shahkulu schreef:
    Nou, als het deze keer niet raak is kan ik écht niet zwanger raken. In een jaar hebben we het 7 of 8 maanden geprobeerd, met ovu-testen en nog steeds niks. Op de miskraam bij nog geen 5 weken na..

    Het doet me zoveel pijn als ik zwangere vrouwen of pasgeboren baby's zie. Ik wil ook een kindje.. maar misschien moet ik maar blij zijn dat het nog niet gelukt is. Nu kan ik in ieder geval nog naar school.


    Huh, maar jullie wonen toch niet eens samen?


    Your make-up is terrible