• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word zo moe van achterlijke mensen
    can't we put them somewhere else


    i put the fun in funeral

    Ik heb een Instagram account gemaakt voor mijn nailart. Maar ik weet nooit of ik reclame moet maken voor mijn account of dat de volgers vanzelf eens komen..

    // Ik hou van de Nana gif in de beginpost :3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 18:33 ]

    Ik ben voor twaalf uur gaan slapen, heb tot half twaalf op bed gelegen, en toch ben ik nu nog moe. Wat is dit? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oordeel niet over wat je niet weet...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Square schreef:
    Ik ben voor twaalf uur gaan slapen, heb tot half twaalf op bed gelegen, en toch ben ik nu nog moe. Wat is dit? D:


    Soms word je moe van te lang slapen! Je kan het beste niet meer dan 2 uur van je normale slaappatroon afwijken, anders heeft je lichaam te veel moeite met aanpassen en helpt het niet of word je moeheid zelfs erger :3

    Ik ben nog nooit zo moe geweest volgens mij.


    Caution first, always.

    NERF GUN FIGHT!!! Dit gaat echt zo leuk worden met 4 personen en 5 nerf guns :3

    Zo vreemd, hoe ik vroeger nog zat te janken om het feit dat ik kippen geslacht zag worden in een machine of in real en er nu op tv gewoon naar kan kijken, omdat ik op het VMBO een kip heb geslacht zien worden. Zo vreemd... maar toch doet het me iets of zo, weet het niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat het dat mensen me negeren. Zeg dan gewoon dat je het niet meer wilt maar doe niet als of je het niet ziet.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ga gewoon schrijven, mens. D: Zo moeilijk is het toch niet?


    Your make-up is terrible

    Karten en lazergamen was gaaaaaaaf :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Pls stfu.


    Caution first, always.

    Vici schreef:
    Karten en lazergamen was gaaaaaaaf :3

    Waar, waar, waar? Silverstone??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Nothing's gonna happen". Yeah right.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom doe je zo vreemd? D:


    I don't think you quite understand, honey