• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké. Ik weet weer waarom ik me liever op mijn kamer verstop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo lief van die man dat hij zag dat er iets anders aan me was, nadat ik hem lang niet gezien had. ;3 Niemand anders valt het op of zegt er iets van, dus het is fijn om eens te horen dat ik er anders uitzie.


    Your make-up is terrible

    Buikpijn, piss off.


    wat was dit ookalweer

    Desperate much?


    •

    Ik wil dat het woensdag is!


    Caution first, always.

    pizza Pizza PIZZA yeah
    dol op pizza


    i put the fun in funeral

    That didn't surprise me much. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaaa omg, toneelstuk over het vervolg van HP, dus met de kinderen van- ;3
    Ik wil er echt heen in Londen!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht wintertijd gaat vannacht in
    ... maar wat betekent dat voor mijn nachtbus


    i put the fun in funeral

    Mweeeh ik wil schrijven >.<

    Oké dan? Ik geef alleen maar mijn mening en dan ben ik gelijk weer de boosdoener.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vannacht was zo leuk. Ik heb me echt in tijden niet zo gelukkig gevoeld! :]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    In plaats van te denken over dat ik veel te lui ben, kan ik ook gewoon starten met het werk voor school. Wauw. Wijsheid.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik neem me voor morgen 1 uur lang iets te doen waarvoor ik normaal gesproken geen tijd heb (wat wss of schrijven of lezen wordt haha)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Normaal vind ik Skypen zo eng.


    •