• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Homura schreef:
    Reclames op YouTube. Op mijn computer heb ik gelukkig AdBlock, maar zonder dat word ik echt gek.

    Ik heb ook een hekel aan mensen die van alles verzinnen om speciaal en bijzonder te zijn. Zoals bijvoorbeeld transgender of therian spelen, zonder dat echt te zijn. Ja, want ondertussen is de halve mensheid eigenlijk een wolf. (cat) Ik wil best geloven dat sommigen dat echt denken, maar volgens mij zijn dat er echt niet zo veel.

    Ik heb een hekel aan mijn eigen luiheid en uitstelgedrag.

    En ik heb een hekel aan slechte vaatwassers.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Ik denk dat wij dezelfde persoon zijn.


    wat was dit ookalweer

    Homura schreef:
    Reclames op YouTube. Op mijn computer heb ik gelukkig AdBlock, maar zonder dat word ik echt gek.

    Ik heb ook een hekel aan mensen die van alles verzinnen om speciaal en bijzonder te zijn. Zoals bijvoorbeeld transgender of therian spelen, zonder dat echt te zijn. Ja, want ondertussen is de halve mensheid eigenlijk een wolf. (cat) Ik wil best geloven dat sommigen dat echt denken, maar volgens mij zijn dat er echt niet zo veel.

    Ik heb een hekel aan mijn eigen luiheid en uitstelgedrag.

    En ik heb een hekel aan slechte vaatwassers.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Yes. Daar heb ik ook een hekel aan.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een hekel aan het feit dat elke docent die ik heb, dertig keer benadrukt dat dit jaar héél zwaar wordt en ik mijn best moet doen. Dat weet ik ondertussen wel.

    Ik haat het feit dat al mijn vrienden nu vlak bij elkaar studeren en ik ze bijna nooit zie terwijl ze elkaar regelmatig toevallig tegenkomen.

    Ik haat dat mijn leven zo druk is soms dat ik niet eens tijd heb om dingen te doen waar ik echt zin in heb, maar dat ik ook zo moe ben dat ik als ik wél vrije tijd heb, ik alleen maar naar mijn computerscherm kan staren.

    Oh, en ik haat het feit dat alle leuke dingen zo ver weg zijn en dat er zoveel nare, stressvolle dingen op de planning staan voordat ik eindelijk kan loslaten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik begin me ook te ergeren aan de Optimel reclame. Alsof alleen vrouwen het drinken. Echt niet, hahahhahaha :W


    26 - 02 - '16

    Wanneer mensen enkel Dettol-handzeep in huis hebben. Ik ben namelijk bruut allergisch voor Dettol, to the extent dat ik er letterlijk brandwondjes van krijg. En dan klagen wanneer ik mijn handen niet met zeep was na het plassen of voor het eten. (cat)

    @Feline: Inderdaad! Die reclames vind ik net zo vreselijk als die van Jupiler; 'Mannen weten waarom'. Vrouwen drinken geen bier?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 20:25 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh, en ik heb een hekel aan natuurkundeles, wat gewoon prima begon en aan het begin nog enigszins te volgen was, maar nu plotseling allemaal ingewikkelde shit met ingewikkelde formules erbij haalt. D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb een hekel aan mensen die altijd álles beter weten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    1) Ik heb een verschrikkende hekel aan mensen die op een herkauwende koe lijken tijdens het eten van kauwgom.

    2) Niets is zo irritant als mensen die altijd ook buikpijn/hoofdpijn/rugpijn/... hebben als jij dat hebt, maar bij hun is het natuurlijk net iets erger.

    3) Mensen die luid praten. Vooral als degene waarover ze praten voor hun zit en die eigenlijk alles kan horen.


    The soul needs autumn.

    Mensen die op whatsapp om half 1 's nachts reageren op je berichtje dat je om half 10 's ochtends heb verstuurd

    Ik word er schijtziek van dat mensen denken dat ik dom ben, omdat ik blond ben en mijn best niet doe mijn intelligentie op tafel te gooien. grrr


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik word er schijtziek van dat mensen denken dat ik dom ben, omdat ik blond ben en mijn best niet doe mijn intelligentie op tafel te gooien. grrr


    Waarom gooi je je intelligentie dan niet op tafel? Geen schande om slim te zijn toch (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    1. Kortzichtige mensen.
    2. Mensen die andere mensen hun vertrouwen beschamen.


    Alis volat propriis.

    Mensen die achter je rug om praten en vervolgens in jou gezicht poeslief lopen te doen. Donder toch op.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 21:17 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Docenten die twee dagen van te voren een proefwerk opgeven. Gek he, dat de hele klas een onvoldoende heeft


    I dress to kill, but tastefully

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Waarom gooi je je intelligentie dan niet op tafel? Geen schande om slim te zijn toch (A)


    Zo ben ik gewoon niet xD Ik hou niet van betweterig zijn, of laten zien dat ik slim ben. Tis lastig uit te leggen hahaha Niet dat ik me dom voor doe hoor, denk dat alsjebliefd niet.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.