OPETH schreef: Mensen van Tumblr die zelf geslachten/seksuele voorkeuren verzinnen. 'Ik ben een genderfluid panromantische demiflubber, mind my pronouns!!1111'. Nee, echt, fuck off. Ik zit niet op Tumblr omdat ik er een schijthekel aan heb, maar ik zit wel op andere social media, waar ik het steeds vaker voorbij zie komen.
Ben jij een genderfluid panromantische demiflubber? Cool, dan zit je gewoon in een achterlijke Tumblr-fase waar je over een paar jaar op terugkijkt en huilt terwijl je al je blogs verwijdert omdat je zo dom was.
Hier moest ik - onbedoeld - best wel om lachen. :W
Ik heb een schijthekel aan mensen die niet opstaan voor oudere, mindervalide mensen in een volle bus/trein.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen (vaak met lang haar) die mensen met korte kapsels zo nodig af moeten zeiken. Waar the fuck is dat voor nodig :W
Reclames op YouTube. Op mijn computer heb ik gelukkig AdBlock, maar zonder dat word ik echt gek.
Ik heb ook een hekel aan mensen die van alles verzinnen om speciaal en bijzonder te zijn. Zoals bijvoorbeeld transgender of therian spelen, zonder dat echt te zijn. Ja, want ondertussen is de halve mensheid eigenlijk een wolf. Ik wil best geloven dat sommigen dat echt denken, maar volgens mij zijn dat er echt niet zo veel.
Ik heb een hekel aan mijn eigen luiheid en uitstelgedrag.
En ik heb een hekel aan slechte vaatwassers.
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…