• Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    OPETH schreef:
    Mensen van Tumblr die zelf geslachten/seksuele voorkeuren verzinnen. 'Ik ben een genderfluid panromantische demiflubber, mind my pronouns!!1111'. Nee, echt, fuck off. Ik zit niet op Tumblr omdat ik er een schijthekel aan heb, maar ik zit wel op andere social media, waar ik het steeds vaker voorbij zie komen.

    Ben jij een genderfluid panromantische demiflubber? Cool, dan zit je gewoon in een achterlijke Tumblr-fase waar je over een paar jaar op terugkijkt en huilt terwijl je al je blogs verwijdert omdat je zo dom was.


    Hier moest ik - onbedoeld - best wel om lachen. :W

    Ik heb een schijthekel aan mensen die niet opstaan voor oudere, mindervalide mensen in een volle bus/trein.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 15:15 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Furiosa schreef:
    Ik kan er echt niet tegen dat sommige mensen denken dat LJH een praattopic of twitter is -.-


    Yup. Ik snap precies wat je bedoelt.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een hekel aan mensen die in het midden van een bankje in een bushokje gaan zitten zodat andere niet kunnen zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen met kleine kinderen die in de supermarkt de kinderen rond laten rennen. Bloed irritant, laat ze thuis of zorg dat ze normaal doen :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Hamily schreef:
    (...)

    Hier moest ik - onbedoeld - best wel om lachen. :W


    It's okay, ik moest grinniken toen ik het typte. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoe kan ik zo'n lafaard als jij in de ogen kijken? Ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De Dettol reclame... Als iemand niest, kan jíj verkouden worden. Geen Dettol gaat daartegen helpen, hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik erger me aan basically alle tandpasta reclames :'D


    26 - 02 - '16

    Mensen die constant met smoesjes komen.


    Your make-up is terrible

    Ik had nog zo'n giga lijst met ergernissen. Eens kijken waar ik die heb gelaten :W

    Oh, oh, oh; asociale mensen als je met het ov reist en dan met name in de trein. UGHHH.
    En kinderen, oh, wat haat ik kinderen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het schijt aan treinen en bussen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen (vaak met lang haar) die mensen met korte kapsels zo nodig af moeten zeiken. Waar the fuck is dat voor nodig :W


    26 - 02 - '16

    Wiskunde.
    Ga weg.

    Ik kan niet eens beginnen met hoe erg ik wiskunde haat.


    wat was dit ookalweer

    Ik erger me kapot op het feit dat ik steeds op de verkeerde mensen verliefd wordt!

    en ik HAAT dit herfst weer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Reclames op YouTube. Op mijn computer heb ik gelukkig AdBlock, maar zonder dat word ik echt gek.

    Ik heb ook een hekel aan mensen die van alles verzinnen om speciaal en bijzonder te zijn. Zoals bijvoorbeeld transgender of therian spelen, zonder dat echt te zijn. Ja, want ondertussen is de halve mensheid eigenlijk een wolf. (cat) Ik wil best geloven dat sommigen dat echt denken, maar volgens mij zijn dat er echt niet zo veel.

    Ik heb een hekel aan mijn eigen luiheid en uitstelgedrag.

    En ik heb een hekel aan slechte vaatwassers.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…