• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    ImAwesome schreef:
    Ik ben nieuwsgierig geworden dus ik wilde ook gaan registeren. Alleen ik vind het nu al moeilijk want ik kan gewoon niet kiezen of ik nu een paard of een pony moet nemen:')


    Een pony is weer eens wat anders aangezien er heel veel paarden op Howrse zijn.

    Misschien heeft iemand een pony gehad op Howrse en kan je die om advies vragen?

    Anders maak je misschien een beslisding waar je later spijt van krijgt.


    Physics is awesome

    Eén van de beste ponyrassen is de Connemara, het beste paardenras is de Lusitano. Maar je zult altijd beginnen met een gp van slechts 350. In deze beginnersfase maakt het dus eigenlijk weinig uit welk ras/soort je kiest. Ik zou bijna zeggen, welke vind je het mooist? XD

    En mijn koekjes is gebroken. Damn.

    Renze schreef:
    Eén van de beste ponyrassen is de Connemara, het beste paardenras is de Lusitano. Maar je zult altijd beginnen met een gp van slechts 350. In deze beginnersfase maakt het dus eigenlijk weinig uit welk ras/soort je kiest. Ik zou bijna zeggen, welke vind je het mooist? XD

    En mijn koekjes is gebroken. Damn.


    Je koekje is gebroken of je koekjes zijn gebroken.

    Maar mijn koekjes is gebroken kan niet.


    Physics is awesome

    Ik heb een Shettie, omdat die beestjes verdomd cute zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb het gespeeld, maar het wachten duurde me altijd veel te lang. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Talisa schreef:
    Ik heb het gespeeld, maar het wachten duurde me altijd veel te lang. :')


    Ja, dat duurt wel een paar uur.


    Physics is awesome

    Bij mij was het helemaal uitgestorven, ik was echt de enige die het speelde. Dus ik ben ermee gestopt :$

    Gaterne schreef:
    Bij mij was het helemaal uitgestorven, ik was echt de enige die het speelde. Dus ik ben ermee gestopt :$


    Wat jammer, maar heel begrijpelijk. Het is wel leuk als er ook andere mensen spelen die je kent.

    Als je jouw account nog niet hebt weg gegeven, kan je het misschien weer opakken?


    Physics is awesome

    Ik heb een schijthekel aan paarden, maar ik ga dit toch eens proberen uit verveling. (cat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Ik heb een schijthekel aan paarden, maar ik ga dit toch eens proberen uit verveling. (cat)


    Ik las laatst op iemands profiel dat ze in het echt paarden niet geweldig vind, maar dat ze Howrse wel leuk vind.


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    En Jorah. Veevoer verkopen doe je voor precies de aankoop prijs en is dus prima verantwoord.


    Whooo wat? Jeetje wat ben ik dan genaaid vroeger, dat was een aantal jaar geleden nog niet zo >.<

    Nope, ik had het verwijdert al heb ik daar nu spijt van. Ik heb een nieuw account aangemaakt en jou aangemeld als sponsor ;)

    En er is niets mis met een pony hoor! ;) ik vind ze super cute, ook als ze volwassen zijn. Bij paarden zijn ze niet meer schattig als ze opgroeien :)

    Gaterne schreef:
    Nope, ik had het verwijdert al heb ik daar nu spijt van. Ik heb een nieuw account aangemaakt en jou aangemeld als sponsor ;)

    Wie is jou? XD

    Gaterne schreef:
    En er is niets mis met een pony hoor! ;) ik vind ze super cute, ook als ze volwassen zijn. Bij paarden zijn ze niet meer schattig als ze opgroeien :)


    Niet schattig, maar wel mooi.

    Dankjewel dat je mij hebt aan gemeld als je sponsor.

    Welk paardenras heb gekozen of heb je voor een pony gekozen?


    Physics is awesome