• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik heb meteen gekeken naar Flight Rising, het is toch wel anders zo te zien.

    Heb jou ook meteen opgezocht op Howrse. Ik vind het leuk om te zien dat iedereen (tot nu toe) een ander paardenras kiest.

    Ja, nu ik zo kijk is het idd wat anders. ^^
    Haha, is dat zo? ;D Ik heb de mijne gebaseerd op een OC ehe. c;


    Caution first, always.

    Quokka schreef:
    (...)

    Je hebt mooie paarden. Ik ben even op zoek gegaan naar het paardenras waarmee ik nu ben begonnen (Andalusiër), daarvan heb ook mooie paarden. Toevallig zag ik ook dat je een ruin hebt, waarom heb je een ruin?


    Die heb ik van iemand gekregen haha x) Maar bedankt c: Zelf ben ik met Hannoveranen begonnen x) Leeroy x)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 20:26 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daar hang ik inmiddels ook alweer vier jaar trouw rond, momenteel onder de naam Jaguar. (Niet te verwarren met jaguar)

    @Quokka, daarbij krijgt een hengst een bonus wanneer je hem / haar ruint in bepaalde vaardigheden, wat handig is als je doelt op de wedstrijden i.p.v fok.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 20:31 ]

    Ik heb me ook aangemeld. :'D Nieuwsgierigheid? Absoluut niet haha.


    She's imperfect but she tries

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ja, nu ik zo kijk is het idd wat anders. ^^
    Haha, is dat zo? ;D Ik heb de mijne gebaseerd op een OC ehe. c;


    Als het allemaal hetzelfde zou zijn, zou het ook niet leuk zijn, denk ik dan maar.

    Ja, want Fillion/Morley heeft Shetlander, jij hebt Appaloosa en ik heb Andalusiër.

    En Backbiter/Ego_Terreo is dus begonnen met Hannoveraan.

    Inmiddels heb ik drie paarden, omdat ik de handleiding heb afgemaakt. Voor de rest zal ik niks verklappen, misschien wil je het wel helemaal zelf ontdekken en dat is het niet leuk als ik al vertel wat ik heb gedaan.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Als het allemaal hetzelfde zou zijn, zou het ook niet leuk zijn, denk ik dan maar.

    Ja, want Fillion/Morley heeft Shetlander, jij hebt Appaloosa en ik heb Andalusiër.

    En Backbiter/Ego_Terreo is dus begonnen met Hannoveraan.

    Inmiddels heb ik drie paarden, omdat ik de handleiding heb afgemaakt. Voor de rest zal ik niks verklappen, misschien wil je het wel helemaal zelf ontdekken en dat is het niet leuk als ik al vertel wat ik heb gedaan.

    Oh, dat is wel grappig inderdaad. c:
    Dat vroeg ik me precies af hehe. Als je uiteindelijk een tweede paard zou willen, moet je dan per se zo'n pasje kopen of laten ze je er uiteindelijk eentje bij nemen?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh, dat is wel grappig inderdaad. c:
    Dat vroeg ik me precies af hehe. Als je uiteindelijk een tweede paard zou willen, moet je dan per se zo'n pasje kopen of laten ze je er uiteindelijk eentje bij nemen?


    Gaat op anciënniteit (het aantal dagen dat je bent ingelogd) voordat je toegang hebt tot handel. Bij tien dagen kan je op de veiling, vanaf dertig ook op gereserveerde en particulier. Koop je pasjes en dan een buisnesskey, kan je alles vanaf het moment dat je deze hebt gekocht.
    Dit is zo ingesteld om te voorkomen dat mensen dubbele accounts aanmaken en direct alles vanaf bijaccounts naar het hoofdaccount verplaatsen (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 20:37 ]

    Raylen schreef:
    (...)

    Gaat op anciënniteit (het aantal dagen dat je bent ingelogd) voordat je toegang hebt tot handel. Bij tien dagen kan je op de veiling, vanaf dertig ook op gereserveerde en particulier. Koop je pasjes en dan een buisnesskey, kan je alles vanaf het moment dat je deze hebt gekocht.
    Dit is zo ingesteld om te voorkomen dat mensen dubbele accounts aanmaken en direct alles vanaf bijaccounts naar het hoofdaccount verplaatsen (:

    Ah top, bedankt voor de info. ^^


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh, dat is wel grappig inderdaad. c:
    Dat vroeg ik me precies af hehe. Als je uiteindelijk een tweede paard zou willen, moet je dan per se zo'n pasje kopen of laten ze je er uiteindelijk eentje bij nemen?


    Je hoeft geen pasjes te kopen hoor c: Alleen als je op den duur Goddelijke paarden wilt, dan zul je waarschijnlijk wel pasjes aan moeten schaffen. Voor gewone paarden is dit niet nodig. Je kunt ze als je 10 dagen op het spel zit via de veiling kopen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Je hoeft geen pasjes te kopen hoor c: Alleen als je op den duur Goddelijke paarden wilt, dan zul je waarschijnlijk wel pasjes aan moeten schaffen. Voor gewone paarden is dit niet nodig. Je kunt ze als je 10 dagen op het spel zit via de veiling kopen.

    Goed om te weten, dan zal ik nog even moeten afwachten. :"D


    Caution first, always.

    Howrse heb ik nooit gespeeld, maar op hetpaardenspel.nl ben ik moderator. Die lijken op elkaar denk ik.


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    Howrse heb ik nooit gespeeld, maar op hetpaardenspel.nl ben ik moderator. Die lijken op elkaar denk ik.
    Voor zover ik nu kan zien ziet Howrse er wat visueler en uitgebreider uit. Wat moderner, maar voor de rest lijkt het inderdaad behoorlijk, zoals ik nu zie. Ik blijf dan ook maar op HPS, want één klikspel is ruim voldoende haha.


    She's imperfect but she tries

    Ik speel Howrse al jaren (:
    Maar vind het de afgelopen tijd niet leuk meer omdat Godjes en Specials alleen met veel echt geld te krijgen zijn. En de top spelers verkopen hun afdankertjes niet meer, dus je moet zelf je best doen met het omhoog fokken van het GP.

    Serqet schreef:
    Ik speel Howrse al jaren (:
    Maar vind het de afgelopen tijd niet leuk meer omdat Godjes en Specials alleen met veel echt geld te krijgen zijn. En de top spelers verkopen hun afdankertjes niet meer, dus je moet zelf je best doen met het omhoog fokken van het GP.


    Het gp is niet altijd moeilijk, je moet even goed zoeken tussen welke rassen actief gefokt worden en welke niet. Lusitano.... Ja daar moet je inderdaad niet aan beginnen :')

    Ik heb het ooit lang geleden gespeeld, maar nu ben ik 21 en vind ik mezelf te oud voor dat spel als ik eerlijk ben.

    Maar toegeven ik was best succesvol ^^
    Ik fokte toen de tijd met eenhoorns.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about