• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Heb je een paard gekilld van 30+ ? Nee, Renze doe normaal. Hm. Even denken. Nee, ik weet het niet. Die komen inderdaad niet uit de lucht geflikkerd en ik heb dit zelf nog nooit gehad. Helaas, want ik ben professioneel pasjesverzamelaar.Toevallig gekocht van je beltegoed of zo?

    Renze schreef:
    Heb je een paard gekilld van 30+ ? Nee, Renze doe normaal. Hm. Even denken. Nee, ik weet het niet. Die komen inderdaad niet uit de lucht geflikkerd en ik heb dit zelf nog nooit gehad. Helaas, want ik ben professioneel pasjesverzamelaar.Toevallig gekocht van je beltegoed of zo?


    Nee, want ik heb geen paard van 30+ en ik denk niet dat ik een van mijn paarden zou vermoorden.

    En ik heb niet gebeld of wat dan ook. Ik was bezig met de paarden en ik zag toevallig dat er bij een van mijn paarden stond dat ze een timer had gewonnen. Dus ik ging kijken en toen zag ik ineens dat er een bij pasjes stond boven in.


    Physics is awesome

    Je bedoelt een timer voor de actie? Bovenin de 'banner' staat een Schattenjacht, misschien dat het daarmee heeft te maken.

    En eh. Op dat paarden vermoorden kom je nog wel terug. ^^ Zelden worden paarden ouder dan 40 jaar tenzij je ze een Orchidee geeft. Bovendien wil je je paard juist killen als hij 30+ is, dan kan je er bovendien niet veel meer mee en krijg je zelfs een pasje als hij doodgaat. En pasjes = koewl. Veel mensen verzamelen zelfs zulke paspaarden (paarden van 25+, dan begint het aftakelingsproces) om maar pasjes te verdienen. Ik ook, namelijk ^^

    Renze schreef:
    Je bedoelt een timer voor de actie? Bovenin de 'banner' staat een Schattenjacht, misschien dat het daarmee heeft te maken.

    En eh. Op dat paarden vermoorden kom je nog wel terug. ^^ Zelden worden paarden ouder dan 40 jaar tenzij je ze een Orchidee geeft. Bovendien wil je je paard juist killen als hij 30+ is, dan kan je er bovendien niet veel meer mee en krijg je zelfs een pasje als hij doodgaat. En pasjes = koewl. Veel mensen verzamelen zelfs zulke paspaarden (paarden van 25+, dan begint het aftakelingsproces) om maar pasjes te verdienen. Ik ook, namelijk ^^


    Nee, timer als in Chronos' Timer.

    En die twee van kill ik niet want ze zijn onsterfelijk en verliezen ook niet door ouderdom hun vaardigheden. Dat worden goede fokpaardjes, denk ik.

    Moet je per se een business key hebben om aan itemruil te doen? Want ik heb twee van de Helios' stralen, maar eigenlijk zou ik die wel willen ruilen voor iets anders.


    Physics is awesome

    Je eerste paarden zijn door hun lage gp nooit goede fokbeesten. Klinkt bot maar je kan er weinig mee.

    Nee, business key is om je alvast wat functies te geven die je anders pas krijgt als je langer bent ingelogd. Als je 20dagen wacht en je mailadres bevestigt kan je net zo goed op de itemruil. Dit geldt ook voor de verkoop en manege oprichten.

    En nu ga ik slapen. Morgen hoorcollege skippen #badass. Jungskes, slaap lekker! 😋

    Volgens mij zijn Connemara's veel beter, maar ik vond die Welsh zo mooi met zijn witte vachtje (H)

    Jeejj veulen nummero 1 Is geboren!

    Vale, wie ben jij? XD Je hebt me opgegeven als sponsor, heel erg leuk allemaal, maar wie ben je op Q? Ik ken geen Vale namelijk (cool)

    Quokka schreef:
    (...)

    Nee, timer als in Chronos' Timer.

    En die twee van kill ik niet want ze zijn onsterfelijk en verliezen ook niet door ouderdom hun vaardigheden. Dat worden goede fokpaardjes, denk ik.

    Moet je per se een business key hebben om aan itemruil te doen? Want ik heb twee van de Helios' stralen, maar eigenlijk zou ik die wel willen ruilen voor iets anders.

    Heb je misschien meegedaan aan een competitie? Dan kun je het namelijk winnen.

    Je kan bij een competitie geen pasjes winnen tenzij bij de Grand Prix. Maar dat lijkt me in dit stadium vrij onwaarschijnlijk.

    Voor Grand Prix ticket moet je ook eerst een Hdo openen waarvoor je ook een pasje nodig hebt, dus dat zou niet kunnen.

    O
    Mijn hengst Jesse heeft een openbare dekking gedaan. Hij heeft nu een dochtertje, Malala.

    Wat een sexy namen.

    Misschien hebben ze wel een foutje gemaakt.

    Ik ga zo kijken of ik hem nog heb. Iemand heeft een aankoop gedaan en daarom heb ik een pasje gekregen, want diegene had mij dus als sponsor op gegeven.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 19:01 ]


    Physics is awesome

    Oh! Nu weet ik het!
    Quokka, je kan mensen als je je aanmeldt, opgeven als sponsor, dus als degene die je heeft overgehaald om H te spelen.
    Je kan dingen winnen als diegene de quests voltooid (Helios straal) of zijn eerste pasje koopt met echt geld (krijg jij ook een pasje). Mystery Solved!