• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Precies diezelfde techniek, dat klopt. Dat doen ook veel grote spelers. Maar je kan maar maximaal 1000 veevoer kopen per keer. Eer ik daar 5 miljoen in heb geïnvesteerd, ben ik wel een paar weken verder, vermoed ik. Geen zin om al die moeite te doen, haha.

    Dat wel, ja. Maar het is ook een kwestie van wat je wil, dus ik kan die grote spelers wel begrijpen. Kan je dan maar een per dag veevoer kopen?


    Physics is awesome

    Nee, 1000 per keer (geen maximum per dag) maar dan moet je dat zo... enorm... vaak... doen... met 5 miljoen als reserve.

    Renze schreef:
    Nee, 1000 per keer (geen maximum per dag) maar dan moet je dat zo... enorm... vaak... doen... met 5 miljoen als reserve.


    5000 keer om precies te zijn.


    Physics is awesome

    Precies, en daarom heb ik er heel even géén zin in :Y)

    Trouwens over 2 dagen kan ik weer iets meer op Howrse, want als het goed is, heb ik dan 10 dagen ingelogd.


    Physics is awesome

    En veulentje twee! Wat vinden jullie van haar naam? Ik heb haar Aphrodite genoemd, naar de god ja.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 18:52 ]

    Gaterne schreef:
    En veulentje twee! Wat vinden jullie van haar naam? Ik heb haar Aphrodite genoemd, naar de god ja.


    Mooi, ik hou wel van de Griekse goden en godinnen. Heb je de naam gekozen vanwege waar Aphrodite de godin van is?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Mooi, ik hou wel van de Griekse goden en godinnen. Heb je de naam gekozen vanwege waar Aphrodite de godin van is?

    Nee, ik ben van plan om al mijn komende veulentjes naar goden en godinnen te noemen. En ik vond Aphrodite mooi bij haar passen.

    Gaterne schreef:
    (...)
    Nee, ik ben van plan om al mijn komende veulentjes naar goden en godinnen te noemen. En ik vond Aphrodite mooi bij haar passen.


    Alleen naar Griekse goden en godinnen of ook andere goden en godinnen?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Alleen naar Griekse goden en godinnen of ook andere goden en godinnen?

    Griekse :D
    Dus Aphrodite, Hera, Hades, Zeus, Athena, enzovoort ;)

    Is 357.72 voor je tweede paardje goed?

    Gaterne schreef:
    Is 357.72 voor je tweede paardje goed?


    Ja hoor. Al zul je op den duur betere paarden moeten gaan kopen op de handel, om verder te kunnen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ja hoor. Al zul je op den duur betere paarden moeten gaan kopen op de handel, om verder te kunnen.

    Ik ben van plan om te gaan fokken op uithoudingsvermogen om te beginnen. Wat bedoel je met 'verder te kunnen'?

    Om op hoger gp te komen.