• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Het kost een hengst wel energie ja maar dat kost alles van training en lesjes. En meestal is dat ook geen enkel probleem.

    Quokka schreef:
    Mochten jullie nog een goede Andalusiër hengst kennen/weten wie er een heeft, ik wil het graag weten. Mijn merrie kan vanaf morgen weer gedekt worden dus ik ben op zoek.

    p.s Ik heb ook een oproep in het Fok topic gezet.


    Ik heb toevallig een geweldige Welsh voor je ^•^

    Ik ken dit, veel gespeeld. Alleen weinig tijd.
    Was best groot kwa fokken enz, maar heb helaas alles verwijderd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat was je username?

    Renze schreef:
    Wat was je username?


    weet ik niet meer, te lang geleden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Gaterne schreef:
    (...)

    Ik heb toevallig een geweldige Welsh voor je ^•^


    Bedankt voor het aanbieden! Maar ik zoek een Andalusiër.


    Physics is awesome

    Renze schreef:
    Wat een sexy namen.


    Krijg ik geen 'gefeliciteerd' dan? (lol)

    Quokka schreef:
    (...)

    Bedankt voor het aanbieden! Maar ik zoek een Andalusiër.

    Jammer, maar niet erg. Als je een knappe Welsh zoekt is dat geheel mijn ding (nerd)

    @Gaterne, gefeliciteerd. :Y)

    Aan de pro'tjes hier — heeft het zin om te fokken met je eerste paardje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Fillion. Nee. Het gp is te laag om nog te kunnen winnen bij wedstrijden. De nakomelingen zijn afhankelijk van de vader, niet zoveel waard.

    Renze schreef:
    @Fillion. Nee. Het gp is te laag om nog te kunnen winnen bij wedstrijden. De nakomelingen zijn afhankelijk van de vader, niet zoveel waard.


    Dus, dertig dagen wachten, om dan in particuliere verkoop goeie fokpaardjes te kopen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    Dus, dertig dagen wachten, om dan in particuliere verkoop goeie fokpaardjes te kopen?

    Je kunt best fokken met je eerste paard hoor! Als de ouders beiden goed zijn in een bepaald ding maakt dat echt geen verschil ;)

    Wat is de definitie van goed? Goede paarden zijn beesten die ten opzichte van de beste in hun ras, maximaal 400 er onder zitten. Dan kun je echt op gp gaan fokken.

    Renze schreef:
    @Fillion. Nee. Het gp is te laag om nog te kunnen winnen bij wedstrijden. De nakomelingen zijn afhankelijk van de vader, niet zoveel waard.


    Dus het ligt aan de vader? Wat als die wel hoog scoort op gp en BLUP?

    Want ik heb een goeie gevonden en de dekking is 500 Equus. Nu ben ik wel ben dat het een geintje is, want hij staat 4 keer in de lijst met mogelijke dekkingen.


    Physics is awesome