• Laatst sprak ik met iemand en diegene had het over howrse. Dus heb ik vandaag een kijkje genomen, nadat ik mij had aangemeld. Het is dus een site waar je een soort van spel kan spelen met paarden. Je kan dan paarden verzorgen, ze trainen en fokken. Eigenlijk vind ik het tot nu toe wel leuk, vooral het fokken.

    Het fokken vind ik leuk, omdat het een verrassing is. Je weet niet hoe het veulen eruit ziet voordat het geboren word. Sowieso vind ik spellen waarbij je dieren kunt fokken wel leuk. Niet omdat de dieren dan seks hebben, maar omdat er dan een nieuw dier ontstaat en ik benieuwd ben om te zien hoe het eruit ziet, wat het kan(vaardigheden) en dus misschien verder mee kan fokken.

    Dus ken je howrse al of zit je zelf ook op de site?

    De linken naar de andere topics

    ID topic
    Fok topic
    Vragen topic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:50 ]

    Wat vind jij van spellen waarbij je dieren kan fokken?

    66.7% (14 stemmen)
     
    Leuk

    4.8% (1 stem)
     
    Niet leuk

    23.8% (5 stemmen)
     
    Niks aan

    4.8% (1 stem)
     
    Anders (als je wil, mag je het vertellen in een reactie)


    Physics is awesome

    Als er nieuwe leden komen, mag je mij ook altijd opgeven als sponsor, als ik het zo hoor. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ene Vale heeft mij ook al als sponsor opgegeven - vind ik niet erg! - maar ik weet bij god niet wie het is (A)

    Renze schreef:
    Ene Vale heeft mij ook al als sponsor opgegeven - vind ik niet erg! - maar ik weet bij god niet wie het is (A)


    Rood met zwarte pf, geloof ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Renze schreef:
    Oh! Nu weet ik het!
    Quokka, je kan mensen als je je aanmeldt, opgeven als sponsor, dus als degene die je heeft overgehaald om H te spelen.
    Je kan dingen winnen als diegene de quests voltooid (Helios straal) of zijn eerste pasje koopt met echt geld (krijg jij ook een pasje). Mystery Solved!


    Dat bedoelde ik dus in mijn reactie boven die van jou.

    Volgens mij heb ik zo al twee keer een Helios straal gekregen.


    Physics is awesome

    COOL! Ik vind het niet erg als iemand mij opgeeft als sponsor :P

    JA MAAR JONGENS IK WAS DEGENE DIE MET HEEL DIT SPEL OP DE PROPPEN KWAM JA HALLO OOK EEN GOEDENAVOND ALLEMAAL. (doeg)

    Renze schreef:
    JA MAAR JONGENS IK WAS DEGENE DIE MET HEEL DIT SPEL OP DE PROPPEN KWAM JA HALLO OOK EEN GOEDENAVOND ALLEMAAL. (doeg)


    xD Ja, maar toen wisten zij nog niet dat je er iets mee kan verdienen als mensen je op geven als sponsor. Dus zij willen dat ook wel.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik dus in mijn reactie boven die van jou.

    Volgens mij heb ik zo al twee keer een Helios straal gekregen.

    En ik kan de mystery nog meer oplossen... Ik was degene die een pasje kocht :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    En ik kan de mystery nog meer oplossen... Ik was degene die een pasje kocht :Y)


    Heel hartelijk bedankt dan. Dat pasje ga ik goed gebruiken.


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    (...)
    En ik kan de mystery nog meer oplossen... Ik was degene die een pasje kocht :Y)

    Jah, me knows. :Y) Ik vermoedde al dat jij diegene was maar wist niet of er nog meer Q'ers een pasje hadden gekocht.

    Mochten jullie nog een goede Andalusiër hengst kennen/weten wie er een heeft, ik wil het graag weten. Mijn merrie kan vanaf morgen weer gedekt worden dus ik ben op zoek.

    p.s Ik heb ook een oproep in het Fok topic gezet.


    Physics is awesome

    Ik weet zo niemand die met Anda's fokt. Je kan wel de openbare dekkingen proberen en selecteren op gp en BLUP dat je wilt hebben, in combinatie met de prijs. Op de openbare staan vaak veel goeie dekkingen.

    Renze schreef:
    Ik weet zo niemand die met Anda's fokt. Je kan wel de openbare dekkingen proberen en selecteren op gp en BLUP dat je wilt hebben, in combinatie met de prijs. Op de openbare staan vaak veel goeie dekkingen.


    Daar had ik niet aan gedacht. Dat betekent dat mensen gewoon hun hengsten kunnen aanbieden om mijn merrie te dekken?


    Physics is awesome

    Jep, dan spreidt de hengst gewoon in het wilde weg zijn sperma uit (wat een heerlijke woordkeuze ook) en wie het maar vangen wil, wordt drachtig. Zoiets dus. Net als de handel, iemand zet hem erop en wie hem kopen wilt, mag hem kopen.
    Verschil is alleen dat een hengst meerdere dekkingen kan doen per dag en een paard maar één keer op de handel staat. :Y)

    Renze schreef:
    Jep, dan spreidt de hengst gewoon in het wilde weg zijn sperma uit (wat een heerlijke woordkeuze ook) en wie het maar vangen wil, wordt drachtig. Zoiets dus. Net als de handel, iemand zet hem erop en wie hem kopen wilt, mag hem kopen.
    Verschil is alleen dat een hengst meerdere dekkingen kan doen per dag en een paard maar één keer op de handel staat. :Y)


    Geweldige woordkeuze!:)

    Maar het kost een hengst wel energie dus daar moet je dan wel goed opletten zodat hij niet met minder dan 20% naar bed gaat. (In mijn hoofd en als ik het zo lees, klinkt het zo fout)


    Physics is awesome