• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    ColtonLee schreef:
    Is het raar dat ik teen wolf keer op keer opnieuw kan kijken?


    Nope, dat is niet raar ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me best goed. ^^


    Caution first, always.

    Voor het eerst in mijn leven heb ik het idee dat ik werkelijk wat aan die domme textiellessen heb gehad. Wiehoe. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woh, ik heb gewoon al ruim 6k aan mijn verhaal geschreven :o Controletijd?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb een idee voor een lotr-fanfic, maar zonder plot wordt dat natuurlijk niets


    Rest in Peace, Son of Gondor

    16e van NL!


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    16e van NL!


    Omg zo goed. Gefeliciteerd!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Omg zo goed. Gefeliciteerd!!


    Thank you! Ik ben echt blij, heb mn PR verbeterd met 1.01 seconde naar 44.74(300m) ondanks dat ik in baan acht(buitenste baan, vreselijk om in te lopen) liep (dance)


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Thank you! Ik ben echt blij, heb mn PR verbeterd met 1.01 seconde naar 44.74(300m) ondanks dat ik in baan acht(buitenste baan, vreselijk om in te lopen) liep (dance)


    Impressive!! Ik doe het je zeker niet na! (Net zoals zo te zien genoeg andere Nederlanders ):Y)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 13:35 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Impressive!! Ik doe het je zeker niet na! (Net zoals zo te zien genoeg andere Nederlanders ):Y)


    Hehe :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Misfire schreef:
    Dus ik zit op maandag standaard van 9.00 tot 20.45 op de universiteit. Wat een feest.


    wat zijn dat voor gekkigheden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misfire schreef:
    (...)

    Awwwyisss
    Al is alles bij ons zo slecht geregeld en weet ik mijn rooster nog niet en heb ik nog geen boeken en ben ik echt ontzettend ziek lolz.

    Aw, beterschap! Vervelend dat het slecht geregeld is, maar ik heb overigens ook nog geen boeken, hoor (: Ik heb gelukkig nog geen colleges in de eerste week (introductie), dus dan kan ik in die tijd hopelijk boeken scoren.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het idee dat mijn wekker om 04:00 morgen gaat is nu al verschikkelijk :(


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Leuk dagje gehad vandaag. Maar ik ben nu he-le-maal kapot en heb de prijs uitreiking gemist. Ik ben gewoon helemaal moe va mezelf en heb echt overal last van, pfff. In ieder geval kan ik mijn accordeonles van morgen betalen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fucking howrse tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."